OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Samsung Galaxy Xcover
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 25, 26, 27  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
DPM
Kanta-asiakas


Liittynyt: 07 Elo 2008
Viestejä: 972

LähetäLähetetty: 28.03.2012 16:15    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Riippuu todella paljon käytöstä. Välillä saa laittaa lataukseen joka yöksi kun on päivällä töiden lomassa selaillut reippaanlaisesti nettiä ja illalla nukkumaan käydessä pelailee vihaisilla linnuilla. Very Happy Omalla käytöllä se on yleensä joka toinen yö latauksessa, ihan virran riittämisen varmistamiseksikin. En oo sulkenu mitään turhia taustaohjelmia tai käyttäny muita virransäästökikkoja. Näyttöhän noissa se suurin virransyöjä taitaa olla.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ioni
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Tam 2008
Viestejä: 7663
Paikkakunta: Keski-Suomi / Pohjois-Pohjanmaa

LähetäLähetetty: 28.03.2012 16:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

No sehän on sitten huoleton peli. Laittaa vaan aina yöksi laturiin niin homma skulaa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Esaah
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Jou 2005
Viestejä: 382
Paikkakunta: Taivalkoski

LähetäLähetetty: 28.03.2012 18:09    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mulla ollut nyt kuukauden verran ja olen ollut tyytyväinen. Meilläpäin ei kannata pitää 3G:tä päällä niin kestänyt kahesti jo kaheksan päivää latauksella... Maalikylillä kestää sen viitisen päivää minun käytöllä... Ei ole kyllä minullakaan buuttaillut itekseen taikka muutakaan häikkää ollut. Koputan puuta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
citori
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 03 Jou 2006
Viestejä: 66

LähetäLähetetty: 28.03.2012 19:11    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mulla Defyn näyttöön tuli pirstiö kun putos kyykkyessä povitaskusta, eli ei oikein Gorillalasi vakuuttanut, muita naarmuja ei kyllä pahemmin oo tullu vaikka n.7kk ollut käytössä.
Kaiutinkin särisee niin että vastapuolen puheesta ei saa välillä mitään selväää. Pitäis laittaa huoltoon, mutta epäilen vähä että syyttävät kaiuttimen hajoamisestakin kolhua jossa lasi hajosi.
Onko kenelläkään kokemuksia kuinka Motorolan takuut yleensä pelaa, korjaavatko auliisti vai laittavatko aina kun mahdollista asiakkaan piikkiin?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
metsäjussi
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 28 Tam 2009
Viestejä: 103
Paikkakunta: Satakunta

LähetäLähetetty: 28.03.2012 19:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Motukan takuuhuolto ainakik kestää tällä hetkellä luokattoman kauan. Varaosia ei ole vissiin suomesta saatavilla! Varaudu ainakin 3-5 viikon huoltoaikaan. Aika herkästi huoltoliikkeet eväävät takuun, jos merkkejä ulkopuolisesta vauriosta.

Muutamien tapausten perusteella Samsung xcoverin takuu toimii ok, näytöt pirstaleina huolto vaihtoi uusiin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
DPM
Kanta-asiakas


Liittynyt: 07 Elo 2008
Viestejä: 972

LähetäLähetetty: 28.03.2012 19:54    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

citori kirjoitti:
Mulla Defyn näyttöön tuli pirstiö kun putos kyykkyessä povitaskusta, eli ei oikein Gorillalasi vakuuttanut, muita naarmuja ei kyllä pahemmin oo tullu vaikka n.7kk ollut käytössä.
Kaiutinkin särisee niin että vastapuolen puheesta ei saa välillä mitään selväää. Pitäis laittaa huoltoon, mutta epäilen vähä että syyttävät kaiuttimen hajoamisestakin kolhua jossa lasi hajosi.
Onko kenelläkään kokemuksia kuinka Motorolan takuut yleensä pelaa, korjaavatko auliisti vai laittavatko aina kun mahdollista asiakkaan piikkiin?



Tai sitten vaihtavat lasinkin takuuseen. Ei oo kyllä kokemusta takuuasioista, kannattaa viedä näytille.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Heska
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 1578

LähetäLähetetty: 28.03.2012 20:59    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

DPM kirjoitti:
Melkein vuoden ollut Defy nyt käytössä.


Onko ns. karvalakki Defy vai uudempi Defy+ ?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
citori
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 03 Jou 2006
Viestejä: 66

LähetäLähetetty: 28.03.2012 21:02    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ongelma siinä että lähin huolto Tampereella ja puhelin ostettu Seinäjoen Elisa Shopitista jossa myyjät ei oikein ota kantaa.
Muistaakseni jos puhelimen lähtettää takuuhuoltoon ja se ei menekkään takuun piikkiin niin ottavat 60e tarkastusmaksun + Itellat jos jättää korjaamaatta. Uus Defy maksaa 199e, eli olis järkevempi ostaa uus kuin maksaa turhasta reissusta yli 70e tai sitten joku satasen korjaus.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
DPM
Kanta-asiakas


Liittynyt: 07 Elo 2008
Viestejä: 972

LähetäLähetetty: 29.03.2012 06:11    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Heska kirjoitti:
DPM kirjoitti:
Melkein vuoden ollut Defy nyt käytössä.


Onko ns. karvalakki Defy vai uudempi Defy+ ?


Vanhempi malli.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Weatherby
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Hei 2009
Viestejä: 1587
Paikkakunta: Länsi-uusimaa

LähetäLähetetty: 29.03.2012 13:04    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Esaah kirjoitti:
Mulla ollut nyt kuukauden verran ja olen ollut tyytyväinen. Meilläpäin ei kannata pitää 3G:tä päällä niin kestänyt kahesti jo kaheksan päivää latauksella... Maalikylillä kestää sen viitisen päivää minun käytöllä... Ei ole kyllä minullakaan buuttaillut itekseen taikka muutakaan häikkää ollut. Koputan puuta.


Tyhmä kysymys mutta mikä on kytännön hyöty älypuhelimesta jos ei 3G (nopeaa dataa käytä)? Toki akkua säästyy mutta jos puhelimessa ei käytä tai tarvitse nettiominaisuuksia niin jotenkin ainakin itse valitsisin "perinteisen kännykän"
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tapanih
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Jou 2007
Viestejä: 1290
Paikkakunta: Posio

LähetäLähetetty: 29.03.2012 13:59    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

No jos olis markkinoilla vähä-älysempi vesitiivis puhelin yhtä isolla näytöllä, kelpais se toki minulle.
Mutta kun ei ole, pitää tyytyä tähän. Eikä siitä nettiyhteydestä mitään haittaakaan ole. Käyttää sillon kun tarttee.
Ja jos tarttee pitempää akunkestoa, ottaa 3G:n pois.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Weatherby
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Hei 2009
Viestejä: 1587
Paikkakunta: Länsi-uusimaa

LähetäLähetetty: 29.03.2012 14:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tietenkin jos tutkapantaa varten esim isoa näyttöä tarvitsee.

Hankala homma toi puhelimen valinta tänäpäivänä, itse olen ratkaissut sen kahdella vehkeellä (työ/vapaa-aika) mutta varmasti esim Galaxy Xcover on ihan fiksu vehje moneen käyttöön. Tärkeintä älypuhelinta ostaessa on huomioida niiden yleiset puutteet ja asennoitua siihen ettei vehje ole out-of-the-box käyttövalmis ikiliikkuja.

Mielenkiintoista nähdä miten noi Galaxy Xcoverit tulee toimimaan jatkossa, jotenkin itseäni epäilyttää ton ison näytön kestävyys ajan kanssa. Lisäksi toivoisin että myös "normaali" Xcoverin kaltaisia puhelimia valmistettaisiin myös jatkossa, kyllä puhuminen puhelimella on aina viikonloppuisin juhlaa kun vehje toimii kun junan vessa android/kosketusnäyttö vehkeeseen verrattuna.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
masa.k
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Mar 2007
Viestejä: 403
Paikkakunta: Tornio/ Haparanda

LähetäLähetetty: 29.03.2012 15:55    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kk käytön perusteella en ostaisi enään. Outoja sammumisia päivittäin ja sehän tympääsee kun kaivat puhelinta esille ja syötät ekana pin koodia ja tieskö kuin moni yrittäny tavoitella.
Huonot puolet. Syö akkua kuin hullu puuroa. Huono kamera. Verrokkina e 52 nokia.

Hyvä nettikäytössä.

Jahka saavat trackerin pelittään ni näkee miten se alkaa toimimaan mut akkuja saa vissiin olla liuta mukana.
Suosittelen jotain muuta perinteisillä näppäimillä olevaa mehtästyskäyttöön.
_________________
--Harrastukset maksaa-ja pitääkin maksaa-- Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Esaah
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Jou 2005
Viestejä: 382
Paikkakunta: Taivalkoski

LähetäLähetetty: 29.03.2012 16:03    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Weatherby kirjoitti:
Esaah kirjoitti:
Mulla ollut nyt kuukauden verran ja olen ollut tyytyväinen. Meilläpäin ei kannata pitää 3G:tä päällä niin kestänyt kahesti jo kaheksan päivää latauksella... Maalikylillä kestää sen viitisen päivää minun käytöllä... Ei ole kyllä minullakaan buuttaillut itekseen taikka muutakaan häikkää ollut. Koputan puuta.


Tyhmä kysymys mutta mikä on kytännön hyöty älypuhelimesta jos ei 3G (nopeaa dataa käytä)? Toki akkua säästyy mutta jos puhelimessa ei käytä tai tarvitse nettiominaisuuksia niin jotenkin ainakin itse valitsisin "perinteisen kännykän"


Huonosti muotoiltu viesti... Eli sillon ku olen "katveessa" niin sama napata tuo 3G pois. Samaten kun en käytä nettiä niin asetuksista kestää sen viis sekuntia ottaa se pois päältä ja laittaa päälle -> akkua säästyy. GPS:ää tullu käyteltyä jonku verran ja tuommosessa reilun 10 pakkasessa kestää kohtuu hyvin pitää päällä ja näyttökin pelaa moitteetta. Softana TrekBuddy eli offline kartoilla pelataan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
masa.k
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Mar 2007
Viestejä: 403
Paikkakunta: Tornio/ Haparanda

LähetäLähetetty: 29.03.2012 16:20    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pakettidata oltava päällä jotta voi ottaa vastaan multimediaviestejä. Huono homma katveisilla alueilla, lisää akun kulutusta. Kävin puh.liikkeessä ihmettelemässä miksi kuvaviestit ei tule perille ja tuossa oli syy.
_________________
--Harrastukset maksaa-ja pitääkin maksaa-- Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 25, 26, 27  Seuraava
Sivu 4 Yht. 27

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com