OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Huonoimpia ostoksiani.
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13, 14, 15  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Pyrykoira
Kanta-asiakas


Liittynyt: 19 Lok 2005
Viestejä: 943

LähetäLähetetty: 01.07.2012 20:19    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Viime syksynä ostettu HIRVIKÄRPÄS STOPPI.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
JSP
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Syy 2009
Viestejä: 8022
Paikkakunta: Pohjois-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 01.07.2012 20:28    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Weatherby kirjoitti:
Lahtis kirjoitti:

Tretornin saappaat on totaalisen arsesta. Saumat pettää ja varsi murtuu taitoskohdista.

/Antti


Omat Tretornit kestäneet 4-5 vuotta ainakin pirun hyvässä kunnossa. Sijoittaisin ne ehdottomasti parhaimpien ostosten joukkoon (varsinkin hinta/laatu). Lisäksi mukavat jalassa ja uskomattoman hyvä pito märällä kalliolla. Pikkaisen eri vehkeet kun Nokian pa*kat...


Tämä on kyllä kummallista. Suurin osa sanoo että tretornit murenee viimeistään parissa vuodessa ja joku sanoo että on kestanyt jo 5 vuotta. Itse olen nähnyt jo monet tretornit jotka murenee. Mulla on ollut 2 tai 3 paria.

Ne joilla ne on kestänyt, täytyy kenkien olla jotain vanhaa hyvää laatua tai sitten ne ei käytä niitä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Peto
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 10119
Paikkakunta: Tre/P-pohjanmaa.

LähetäLähetetty: 01.07.2012 20:40    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Sortaja kirjoitti:
Weatherby kirjoitti:
Lahtis kirjoitti:

Tretornin saappaat on totaalisen arsesta. Saumat pettää ja varsi murtuu taitoskohdista.

/Antti


Omat Tretornit kestäneet 4-5 vuotta ainakin pirun hyvässä kunnossa. Sijoittaisin ne ehdottomasti parhaimpien ostosten joukkoon (varsinkin hinta/laatu). Lisäksi mukavat jalassa ja uskomattoman hyvä pito märällä kalliolla. Pikkaisen eri vehkeet kun Nokian pa*kat...


Tämä on kyllä kummallista. Suurin osa sanoo että tretornit murenee viimeistään parissa vuodessa ja joku sanoo että on kestanyt jo 5 vuotta. Itse olen nähnyt jo monet tretornit jotka murenee. Mulla on ollut 2 tai 3 paria.

Ne joilla ne on kestänyt, täytyy kenkien olla jotain vanhaa hyvää laatua tai sitten ne ei käytä niitä.


On Tretornilla kestäviäkin malleja. Mulla, jos kellä ei kengät kestä.
Nokialaisetki on kertakäyttö kamaa.

Kokemusta myös noista huonoista Tretorneista. Lite kesti 3 viikkoa ja Högtryck 2 viikkoa.

Nyt on sellaset enempi kumiset, mutta malli ei muistu mieleen, enkä jaksa asiasta tehen
lähtiä autolle kattoon. Koitan muistaa huomenna. Nää on kuiten kestäny jo melkeen vuoden
(tosi kauan meikän käytössä). Malli saattaa olla Retriever tms. Tretornissa on kyllä paras pohjan malli
omaan jalkaan.

Ehottomasti kestävin kumisaapas on ollut Vikingin Natural Rubber, ne on jo yli 10 v vanhat,
eikä mitään heikkoa. Valittavasti vaan pienen nihkee koko mulle.
_________________
Vaikka muu häviää, niin metsästys jää.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Weatherby
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Hei 2009
Viestejä: 1587
Paikkakunta: Länsi-uusimaa

LähetäLähetetty: 01.07.2012 22:09    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Sortaja kirjoitti:
Weatherby kirjoitti:
Lahtis kirjoitti:

Tretornin saappaat on totaalisen arsesta. Saumat pettää ja varsi murtuu taitoskohdista.

/Antti


Omat Tretornit kestäneet 4-5 vuotta ainakin pirun hyvässä kunnossa. Sijoittaisin ne ehdottomasti parhaimpien ostosten joukkoon (varsinkin hinta/laatu). Lisäksi mukavat jalassa ja uskomattoman hyvä pito märällä kalliolla. Pikkaisen eri vehkeet kun Nokian pa*kat...


Tämä on kyllä kummallista. Suurin osa sanoo että tretornit murenee viimeistään parissa vuodessa ja joku sanoo että on kestanyt jo 5 vuotta. Itse olen nähnyt jo monet tretornit jotka murenee. Mulla on ollut 2 tai 3 paria.

Ne joilla ne on kestänyt, täytyy kenkien olla jotain vanhaa hyvää laatua tai sitten ne ei käytä niitä.


Mene ja tiedä, tosin ihan sama koskee kaikkia saappaita, ikinä en ole törmännyt sellaiseen jota pelkästää kehutaan. Ja varmasti ihan totta myös että kumisaappaiden laatu niinkuin muidenkin kumituotteiden on nykyisin paljon entistä huonompaa. Syitä taitaa löytyä niin raaka-aineista kun työn laadustakin.

Itse olen kyllä mielestäni käyttänyt saappaitani kohtuu paljon, sekä kulkenut erittäin huonossa maastossa enkä vielä ole saanut niitä rikki. Esim Haixin Ranger BGS kengät oli samoissa maastoissa viime syksynä vissiin yhden viikonlopun ja sen jälkeen aika hurjan näköiset jo.

Toki maailmasta varmasti löytyy monet tosi paljon paremmatkin saappaat, mutta ei välttämättä enään samassa hintaluokassa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
AinaOhi
Kanta-asiakas


Liittynyt: 31 Tam 2008
Viestejä: 135
Paikkakunta: 100-kunta

LähetäLähetetty: 01.07.2012 22:29    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Weatherby kirjoitti:
Lahtis kirjoitti:

Tretornin saappaat on totaalisen arsesta. Saumat pettää ja varsi murtuu taitoskohdista.

/Antti


Omat Tretornit kestäneet 4-5 vuotta ainakin pirun hyvässä kunnossa. Sijoittaisin ne ehdottomasti parhaimpien ostosten joukkoon (varsinkin hinta/laatu). Lisäksi mukavat jalassa ja uskomattoman hyvä pito märällä kalliolla. Pikkaisen eri vehkeet kun Nokian pa*kat...


Mulla kanssa Tretornit ainaki 6 vuotta vanhat jollei enemmänkin ja tarkka malli on Tretorn Estate. Nyt on murteimia muutamassa taittuvas kohdas varressa mutta vesi pysyy edelleen ulkona ja istuu hyvin jalkaan varsinkin kun tyrkkäsi vielä geeli pohjalliset. Tommoset samanlaiset jos sais vielä. Very Happy ,
Nokialainenhan ei nykyään enää pysy pystyssä...

Mikäs masa.k risoo Xcoverissa? Mielestäni mainio vehje ainoat miinukset on akun kesto ja navigaattorin puuttuminen. Very Happy

Niin ja se huonoin ostos ensimmäisenä mieleen tulee... Noh nyt ei tule mitään mutta niitä on kyllä.. Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
laphilainen
Kanta-asiakas


Liittynyt: 25 Tam 2005
Viestejä: 231

LähetäLähetetty: 02.07.2012 10:36    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Viking Trophy kumisaappaat, kestivät yhden syksyn kävelyt ja kummatkin murtuivat päkiän kohdalta sivulta.
On se nyt kumma jos ei 80 eurolla saa kestävämpiä saappaita.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
LG1
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Lok 2004
Viestejä: 8291

LähetäLähetetty: 02.07.2012 10:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tretor saappaat viikon kesti jokapäiväistä kävelyä. Varret repes.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
JokuUkko
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Jou 2007
Viestejä: 8432
Paikkakunta: Turku

LähetäLähetetty: 02.07.2012 10:59    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mul on ollu kans yhdet tretornin lämpösaappaat jo yli 10 vuotta aktiivisessa käytössä eikä niissä vielä ole havaittavia vaurioita Rolling Eyes Ostin toiset, melkeen samanlaiset pari vuotta sitten, mut niitä en oo vielä ehtiny pitää ku ihan pari kertaa. Niissäkään ei vielä ole mitään vikaa... Smile Kai se on tuurista kii...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
perisofeus
Kanta-asiakas


Liittynyt: 25 Lok 2006
Viestejä: 6147
Paikkakunta: Rovaniemi

LähetäLähetetty: 02.07.2012 11:14    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tretorn Sarek Millenium kesti 3 vuotta kunnes vesi tuli läpi murtokohdista.
Eli nilkan vekeistä. Tätä ennemminkin oli murtumia havaittavissa.
Olen taipuvainen uskomaan siihen, että kumin seassa on liikaa muovia tms.
Ja myös aurinko voi haprastuttaa helpommin.
_________________
Villilä, ei-kesitetyllä meänkielelä joka päivä, ympäri vuen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
LG1
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Lok 2004
Viestejä: 8291

LähetäLähetetty: 02.07.2012 12:05    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kolmet samanlaiset saappaat ostettiin hyvin samoihin aikoihin, eri käyttäjille. Mikään noista ei ole enää ehjänä.
Mitään erityisen vaativaa käyttöä noilla ei ole ollut. Aivan normaalia kävelyä syksyisessä metsässä. Jokaisella samasta kohtaa nilkan päältä ja sivusta halki, pahimmilaan 10cm pituudelta auki. Eli niistä "sauma/valukohdista" aukeaa. Tosiaan aika kovaa luonnonkumi/muoviseosta. Mulla on yhdet jotkut ranskalaset luonnon kumisaappaat, ovat tosi veltot, mutta ovat kestäneet enemmän tai vähemmän useamman henkilön kävelyä jo 20 vuotta..

Tämä lite malli tretorneista ei ole pelittänyt:
http://www.ulkoilukauppa.com/jalkineet-ja-sukat/kumisaappaat/lite/
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
JokuUkko
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Jou 2007
Viestejä: 8432
Paikkakunta: Turku

LähetäLähetetty: 03.07.2012 07:27    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Täytyy alkaa uskoo et on itellä ollu aika hyvä tuuri... Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
LG1
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Lok 2004
Viestejä: 8291

LähetäLähetetty: 03.07.2012 09:14    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

10 vuotta sitten on voinut olla aivan eri laatu ja on sulla eri saapaskin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
TH
Kanta-asiakas


Liittynyt: 09 Elo 2004
Viestejä: 1186
Paikkakunta: Suomi

LähetäLähetetty: 28.08.2012 12:11    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ostin 90-luvun lopulla "vaelluskumisaappaat" kun sellaisia jossain kehuivat. Siis semmoset missä on pohjan sisällä joku puutuki ja istuvat kuin hanskat. Oli pirun kalliitkin. Merkkiä en tähän hätään muista mutta joku tunnettu ulkomainen.

Lähdettiin sitten käsivarteen vaeltelemaan. Hetken ne olivat hyvät mutta kun pysähdyttiin ekalle tauolle niin eihän niitä meinannut saada jalasta pois - jalat, sukat ja saappaat ihan likomärät. Sama ongelma sitten vaivasi koko reissun. Ja nämä saappaat eivät kuivu edes yön aikana eli aamulla tappelu, että ne sai jalkaan ja joka tauolla pakko repiä pois, että jalat sai vähän happea ja saivat edes hetkeksi kuivahtaa. Keikan kävelyosuudet ja pituus typistyivät pelkästään tuosta syystä noin puoleen suunnitellusta. Onneksi kaveri oli ostanut prikulleen samanlaiset niin ei mennyt vain minun piikkiin Wink

Toista kertaa en ole enää niitä jalkaan vetänyt. Mad

EDIT: tuolla ne puuvajassa tuli vastaan: AIGLE

Edit2: tuolla kenkäketjussa porukka kilpaa kehuu Aiglen kumisaappaita. No, kaikki on suhteellista: jos joku muu merkki (noksu, tretorn) on huonompi niin ok mutta aivan käsittämättömät !&%¤# namä ovat silti. En osaa edes kuvitella miten huonoja muut voivat olla.


Viimeinen muokkaaja, TH pvm 30.08.2012 17:23, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
JSP
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Syy 2009
Viestejä: 8022
Paikkakunta: Pohjois-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 28.08.2012 13:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

JokuUkko kirjoitti:
Täytyy alkaa uskoo et on itellä ollu aika hyvä tuuri... Smile


No kait ne nyt pari reissua kestää vaikka huonot ovatkin Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jussi.h
Kanta-asiakas


Liittynyt: 25 Lok 2005
Viestejä: 329
Paikkakunta: Joutseno

LähetäLähetetty: 28.08.2012 13:38    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

SAMSUNG GALAXY X-COVER.

Pahimmanlaatuista elektroniikkascheissea mitä planeetalta löytyy!!!!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Jussi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13, 14, 15  Seuraava
Sivu 5 Yht. 15

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com