OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Samsung galaxy xcover2

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
jussi.h
Kanta-asiakas


Liittynyt: 25 Lok 2005
Viestejä: 329
Paikkakunta: Joutseno

LähetäLähetetty: 14.10.2013 18:17    Viestin aihe: Samsung galaxy xcover2 Vastaa lainaamalla viestiä

Moroo.

Onko iskunkestävä puhelin? Tippu taskusta lattialle ja näyttö tuhannen palasina Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil


Jussi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ioni
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Tam 2008
Viestejä: 7663
Paikkakunta: Keski-Suomi / Pohjois-Pohjanmaa

LähetäLähetetty: 14.10.2013 18:22    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

On se iskunkestävä. Ei nimittäin ole moksiskaan kun joku mimmi tulee iskemään käyttäjää baarissa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
MtJ
Kanta-asiakas


Liittynyt: 17 Tou 2004
Viestejä: 10001

LähetäLähetetty: 14.10.2013 19:53    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mikään "iskunkestävä" ei ole kuin just niin kestävä kuin sen heikoin osa. XCover 2:ssa käytetään tällaista lasia;
http://en.wikipedia.org/wiki/Dragontrail

Uusi löytyy vaikka tuosta;
http://vapaakauppa.net/tuote/3702/samsung-galaxy-xcover-2-nayton-lasi-digitizer
_________________
Jos parturi ajaa parran vain niiltä, jotka eivät itse aja partaansa, ajaako hän silloin oman partansa?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Iso-Jaska
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Tam 2007
Viestejä: 2376
Paikkakunta: Lapland Finland

LähetäLähetetty: 14.10.2013 20:02    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mistä sä sen käsityksen oot saanu, että Xcover olisi iskunkestävä?

Vesi- ja pölytiivis sekä naarmunkestävä lasi.

http://www.samsung.com/fi/consumer/mobile/mobilephones/smartphones/GT-S7710TAANEE
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
MtJ
Kanta-asiakas


Liittynyt: 17 Tou 2004
Viestejä: 10001

LähetäLähetetty: 14.10.2013 21:17    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Niinhän se taitaa olla, että naarmuja tuo lasi kestää, mutta ei iskuja.
_________________
Jos parturi ajaa parran vain niiltä, jotka eivät itse aja partaansa, ajaako hän silloin oman partansa?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kassara
Kanta-asiakas


Liittynyt: 21 Tam 2011
Viestejä: 833
Paikkakunta: Eteläkaenuu

LähetäLähetetty: 14.10.2013 22:46    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Liekköhän mittää iskunkestävää puhelinta olemassa? Se kesto on luultavimmatusti niin luja kun sen näyttö, tollanenkin katti mikä mulla ja kavereilla on niin jos tuo tulee metristä turpa eellä johonkin terävään nin p.skanahan senkin näyttö on, eri asia jos tullee selekä tahi kylki eellä voipi kestääki, hehkutus sanoja kaikki tyynni.
Ensimmäinen vaurioon johtanut kolahus minunkin puhelimelle, nin kerron sen kyllä täällä. Mikkää neljän tuuman lasinen näyttö mahottomia kestä..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Miljoonanick
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Tam 2012
Viestejä: 4567
Paikkakunta: Suomen Detroit

LähetäLähetetty: 14.10.2013 22:54    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

kassara kirjoitti:
Liekköhän mittää iskunkestävää puhelinta olemassa? Se kesto on luultavimmatusti niin luja kun sen näyttö, tollanenkin katti mikä mulla ja kavereilla on niin jos tuo tulee metristä turpa eellä johonkin terävään nin p.skanahan senkin näyttö on, eri asia jos tullee selekä tahi kylki eellä voipi kestääki, hehkutus sanoja kaikki tyynni.
Ensimmäinen vaurioon johtanut kolahus minunkin puhelimelle, nin kerron sen kyllä täällä. Mikkää neljän tuuman lasinen näyttö mahottomia kestä..



Jos ei tarvihe mitään erikoisuuksia niin onko olemassakaan muita vaihtoehtoja,kuin Sonim ?

http://www.verkkokauppa.com/fi/product/18326/dkfxk/Sonim-XP3300-Force-puhelin-kovaan-kayttoon-musta
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
kassara
Kanta-asiakas


Liittynyt: 21 Tam 2011
Viestejä: 833
Paikkakunta: Eteläkaenuu

LähetäLähetetty: 14.10.2013 23:29    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ei sen erikoisempaa kun en kanna enää kahta luuria taskussa ja uskotko
itekkää noihin akun kestoihin, nuokin sonimin akunkeston ajat on vain valmistajan ilmoittamia hyvällä kentänvoimakkuudella.Huomaa mainoksen tähdellä merkityt kohdat.
On se tuttu piirre täällä että MINÄ se nyt ostin ainoan oikean kamppeen
ja muut on täyttä p.skaa, minusta olis lähinnä kehittävää työtä ruotia
erätovereiden kanssa erilaisten välineiden niin hyvistä kuin huonoista puolista eikä retostaa täällä ja sitte hiljalleen itekseen puristella muniaan komerossa et voi vee minkä ostikaan mut myöntää ei muille voi, menee kasvot kuten kiinalaisilla häpeästä. Minä näen jo omassa ostoksessani puutteita ja kk, pari, kyllä kerron niistä. Mulla on pokkaa sanoa pistinkö 349€ täyteen p@skaan ja onko siinä kenties jotain hyvääkin.

Sorry, meni OT:ksi,tämä oli samsung-osio, mutten voinu olla nytkään avautumatta, yhtä ainoaa hyvää ei voi olla olemassa Surprised
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
joonaku



Liittynyt: 22 Tou 2013
Viestejä: 1

LähetäLähetetty: 15.10.2013 00:04    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Xcover 1ssä men ainaki kaikki rikkoutuneet näytöt takuuseen josta sai suoraan uuden puhelimen tilalle, kun sitä mainostettiin iskunkestävänä. Tiedä sitten tästä uudesta, mutta kannattaahan tuota kysyä, jos ei mene niin näytön vaihto tosin maksaa huoltoliikkeessä varmasti sen ~200e, ellei sitten itse vaihda..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
MtJ
Kanta-asiakas


Liittynyt: 17 Tou 2004
Viestejä: 10001

LähetäLähetetty: 15.10.2013 07:56    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Justiinsa tuossa laittamassani verkkokaupan linkissä uusi lasi maksoi 40€ ja postimaksut.
_________________
Jos parturi ajaa parran vain niiltä, jotka eivät itse aja partaansa, ajaako hän silloin oman partansa?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kuusikkomäki
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 24 Syy 2013
Viestejä: 41
Paikkakunta: Lapua

LähetäLähetetty: 15.10.2013 08:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kokeileppas catepillarin puhelimia jos ei samsungi kestä. Ne on topattu kyllä aika hyvin, mutta rajansa tulee vastaan silläkin kapulalla tietyssä pisteessä niinku samsungilla
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
MtJ
Kanta-asiakas


Liittynyt: 17 Tou 2004
Viestejä: 10001

LähetäLähetetty: 15.10.2013 09:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kyllähän tuo XCover 2:nen kestää sinällään, mutta en usko, että noin iso lasipinta, joka väistämättä on myös ohut (kosketusominaisuuden takia ymmärtääkseni), pystyy kestämään missään määräänsä enempää.

Laitetaan tähän nyt se varaus, että en ole juuri lukenut lasien erilaisista kestävyysominaisuuksista, koska se ei itseäni hirveästi kiinnosta. Olen nostanut ykkösominaisuudeksi naarmun- ja kosteudenkestävyyden ja siksi XCover 2 oli se puhelin, jota tarvitsen.

En usko, että oikeasti lujia iskuja kestävää puhelinta löytyy vielä. Voi olla, että normaalin tiputuksen kestäviä (pääosin) löytyy, mutta esimerkiksi tietyssä kulmassa tiputus lattiaa ja suuri lasipinta ovat yhdistelmä, jossa on vielä paljon kehiteltävää puhelinpuolella.
_________________
Jos parturi ajaa parran vain niiltä, jotka eivät itse aja partaansa, ajaako hän silloin oman partansa?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
M.K.R
Kanta-asiakas


Liittynyt: 21 Mar 2007
Viestejä: 662
Paikkakunta: tunturilappi

LähetäLähetetty: 15.10.2013 10:05    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kyllä kaikkien pitäisi käsittää että ei lasi määräänsä enempää kestä. Itse ko olin puhelinta ostamassa,niin vertailin eri puhelinten näyttöjä ja xcover2 on sama näyttö kuin Ei pölyn kestävissä puhelimissa.
_________________
Ahneela on aina enempi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
TPTL
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 02 Jou 2009
Viestejä: 34

LähetäLähetetty: 15.10.2013 15:23    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

xcover2 takuu toimi ainaskii omalla kohdalla ja tuli uus puhelin tilalle.
lasin voi vaihtaa mut ei sen jälkeen valmistaja voi antaa takuuta veden kestolle.
_________________
Hittaast Mut Varmasti
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kassara
Kanta-asiakas


Liittynyt: 21 Tam 2011
Viestejä: 833
Paikkakunta: Eteläkaenuu

LähetäLähetetty: 15.10.2013 21:40    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kuten ylempänä sanoin, kommentoin omasta ostoksestani, joten käykää
tuolla Cat B15 sivulla kattoo viimeisin kommenttini. Ei hyvä heilu Evil or Very Mad
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com