Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Makery Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 19.02.2013 12:41 Viestin aihe: Lähettävä riistakamera+infrapuna valo |
|
|
Kyselisin, onko jollakin kokemusta...Ollaan luettu/kuultu, en muista:D, että eläimet saattais pelätä riistakameran infrapunavaloa. Onko jollakin henk koht kokemusta, ajateltiin käyttää nyt alussa näädän loukun tarkkailussa, ja myöhemmin sit KANU loukun yhteydessä. Pelkääkö näätä infrapunavaloa tai sit supi/kettu, eläimet yleensä???
Kiitos jo etukäteen....
Samaan kysymykseen lisänä että mitä immeiset on mieltä/kokemusta kyseisestä merkistä:
Scout Guardin SG-550M-8M
http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.retkitukku.fi%2Fdatakamera-sg-550m-8m.html&h=FAQGGPV6c _________________ Annetaan kaikkien kukkien kukkia vaan! |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Knish Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 19.02.2013 23:42 Viestin aihe: |
|
|
Mulla kyseinen kamera käytössä
Oli vaikeuksia saada lähettämään kuvia vaikka omasta mielestäni asetukset oli ihan ok sit vielä se kaukosäädin jolla laitetta ohjataan hajosi
Tämän jälkeen lähti liikkeeseen takasin ja uusi kamera tilalla jossa asetukset mulle valmiina ,kamera toimi ihan ok mutta pattereita kulutus oli outoa ekat patterit 2vk seuraavat reilu viikko ja sit 4pv
Ostin sitten vielä siihen lisävarusteena myytänä akun kaveriks ja sen jälkeen on kyllä pelannut nyt jo 6kk ongelmitta
Mun oma käsitys on että elukat ei ole paljon infrapuna salamaa säikynneet
Kuvattu on supia,kettua,peuraa ja rusakkoa |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Metsnugis Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 21.02.2013 22:45 Viestin aihe: |
|
|
Yleensä eivät pelkää, mutta on niitäkin jotka pelkäävät. Itsellä on vastaan tullut yksi kettu, hirvisonni ja hirvinaaras (naaras tosin taisi myöhemmin tottua). |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|