OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Jahtipaikat.fi

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Seuratoiminta
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Juunas
Kanta-asiakas


Liittynyt: 14 Maa 2004
Viestejä: 2397
Paikkakunta: Joensuu

LähetäLähetetty: 15.08.2013 16:06    Viestin aihe: Jahtipaikat.fi Vastaa lainaamalla viestiä

Olen useamman vuoden ajan koittanut hienovaraisesti vihjailla seuramme kokouksissa kunnon karttaohjelman hankkimista, mutta vasta eilen seuran syyskokouksessa ohjelman/palvelun hankkiminen sai tarpeeksi kannatusta osakseen. Hevosmiesten tietotoimistosta kuulemieni huhujen mukaan tuo jahtipaikat.fi -palvelu olisi varsin näppärä, onkohan täällä raatilaisilla kokemuksia kyseisestä palvelusta ja sen käytettävyydestä?

Lähinnä kiinnostaa tuo palstojen löytäminen kartalta, ohjelma ei ilmeisesti osaa hakea palstaa kiinteistötunnuksen avulla, vaan palsta on itse etsittävä kartalta, jonka jälkeen siihen voi liittää kiinteistötunnuksen ja vuokrasopimuksen sisältämät tiedot?
_________________
Ei se ota jos ei annakkaan
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Hutikka



Liittynyt: 13 Lok 2013
Viestejä: 3

LähetäLähetetty: 14.10.2013 19:29    Viestin aihe: Re: Jahtipaikat.fi Vastaa lainaamalla viestiä

Juunas kirjoitti:
Olen useamman vuoden ajan koittanut hienovaraisesti vihjailla seuramme kokouksissa kunnon karttaohjelman hankkimista, mutta vasta eilen seuran syyskokouksessa ohjelman/palvelun hankkiminen sai tarpeeksi kannatusta osakseen. Hevosmiesten tietotoimistosta kuulemieni huhujen mukaan tuo jahtipaikat.fi -palvelu olisi varsin näppärä, onkohan täällä raatilaisilla kokemuksia kyseisestä palvelusta ja sen käytettävyydestä?

Lähinnä kiinnostaa tuo palstojen löytäminen kartalta, ohjelma ei ilmeisesti osaa hakea palstaa kiinteistötunnuksen avulla, vaan palsta on itse etsittävä kartalta, jonka jälkeen siihen voi liittää kiinteistötunnuksen ja vuokrasopimuksen sisältämät tiedot?


Vajaan vuoden kokemuksen perusteella ohjelmasta voin sanoa, että on todellakin käyttökelpoinen peli. Sain omassa seurassa maanvuokrausvastaavan tehtävät niskoilleni ja totesin että en ala taulukkolaskentaohjelmilla hommaa pyörittämään.

Ohjelmasta tuli tänä kesänä versio nro.2 ja jotain pieniä bugeja ohjelmassa vielä on,mutta kiitettävällä tahdilla ohjelman ylläpitäjät sitä korjailee/kehittää. Tuossa uudessa versiossa ei enää tarvi palstoja etsiä vaan ne saa jotakin kiinteistön palstaa klikkaamalla kartalle näkyviin kaikki palstat. Esim. jos ei ole mitään hajua palstojen sijainnista,mutta tietää kiinteistötunnuksen, niin syöttämällä tunnuksen hakuun tulee jokin palsta keskelle karttaa. Siitä sitten palstaa klikkaamalla ohjelma ilmoittaa mikäli kiinteistössä on useampia palstoja ja näyttää ne kaikki kartalla.

Itse olen saanut kaikkiin kysymyksiin tai havantoihin mitä ylläpitäjille olen laittanut, aina hyvän vastauksen.

Ohjelmaan on yksi pääkäyttäjä ja seuran jäsenet voivat ostaa käyttäjälisenssin. En tiedä saako normi käyttäjälisenssillä kiinteistöjä haetuksi tunnuksella, mutta pääkäyttäjällä ainakin tämä ominaisuus on.

Suosittelen!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Seuratoiminta Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com