OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Caterpillar b15
Siirry sivulle 1, 2, 3 ... 19, 20, 21  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
optimikko
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Kes 2007
Viestejä: 2785
Paikkakunta: Ala-Lapin kuusi

LähetäLähetetty: 19.09.2013 21:05    Viestin aihe: Caterpillar b15 Vastaa lainaamalla viestiä

Onkos kellään kokemuksia luurista. Kestääkö oikeasti metsämiehen haasteet?

Android on mieluisa käyttöjärjestelmä, joten puhelin kiinnostaa.
_________________
Hallittu kaaos = selkeä epäjärjestys
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tiger
Kanta-asiakas


Liittynyt: 06 Maa 2004
Viestejä: 2852
Paikkakunta: Sjoki/KäMä

LähetäLähetetty: 19.09.2013 21:17    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

http://forum.eralle.net/viewtopic.php?t=76666&postdays=0&postorder=asc&start=210

Katoppa tuolta Pedon kirjottelemia kommentteja.

Tilattiin nuita alkukesästä porukalla ja täytyy sanoa että olen ollut puhelimeen erittäin tyytyväinen. Työmailla tuolla teollisuudessa olen pitänyt ja positiivista on kaks sim-korttipaikkaa, että saa oman ja firman kortin samaan luuriin. Muutaman kerran on kolissut ja tippunut taskusta ja pöydältä ilman mitään komplikaatioita. Samoin vedenkestoa olen koetellut pesemällä luurin hananalla pariin kertaan. Ei mitään ongelmaa ole ilmennyt. Viimeviikonloppuna pukkas kanalintuja kävellessä soijaa senverran että taskussa oleva puhelin oli kauttaaltaan hiestä märkä, mutta eipä tuo tuostakaan ole ihteensä ottanut. (tällä tyylillä oon saanu nokialaisen mykäksi) Pöly ei myöskään ole luurin sisään päässy.

Trackeri toimii hyvin. Ja muutenki kaikki valikot, netti yms. sovellukset on toiminu moitteetta.

Mitä tuosta huonoa pitäisi keksiä, niin DNA:n liittymällä ei ilmeisesti ole saanut kuvaviesti asetuksia toimintaan. Mutta saunalahdella toimii ainakin.
Kamera ei ole parasmahdollinen ja kuvaaminen vähänkään hämärässä on perseestä, kun ei ole salamaa.
_________________
Syön ammuttua lihaa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jkoiv
Kanta-asiakas


Liittynyt: 18 Kes 2007
Viestejä: 1013

LähetäLähetetty: 19.09.2013 21:20    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Myös UP pelaa upeasti.. Akun kesto on kahdesta simmistä huolimatta erittäin hyvä. Näyttäisi myös tämän syksyn kokemusten pohjalta että puhelin löytää verkot hyvin ja data liikkuu. Muutapa sitä ei tutkakäytössä tarvitsekkaan..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
optimikko
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Kes 2007
Viestejä: 2785
Paikkakunta: Ala-Lapin kuusi

LähetäLähetetty: 19.09.2013 21:57    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Näyttipä olevankin jo melko kattavasti

Tuossa lisää:
http://www.matkapuhelinfoorumi.fi/f9/cat-b15-78208/
_________________
Hallittu kaaos = selkeä epäjärjestys
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jounilau
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Lok 2008
Viestejä: 345

LähetäLähetetty: 19.09.2013 22:41    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itsellä ollut käytössä viikon ja olen tullut tyytyväisemmäksi koko ajan kun puhelimeen paremmin tutustuu ja sen käyttöön tottuu.

Itselleni Cat B15 jäi oikeastaan ainoaksi vaihtoehdoksi kun vertailin puhelimia ja tarpeitani. Tärkein oli oikeastaan miten Tracker pelittää laitteessa ja kuinka kauan. Viikon puhelinta testailtuani olen ollut erittäin tyytyväinen akun kestoon ja laite on jopa yllättänyt kapasiteetiltaan omalla akullaan.

Itselleni uusi tuttavuus on tuo puheen käyttö tekstareissa, sanelet viestin laitteeseen jonka se kääntää tekstiksi ja eikun lähetät. Pelaa hyvin ja kirjoitusvirheitäkään ei tule niin herkästi kuin nakkisormilla. Tuohon ihastuin heti koska se helpottaa melkoisesti viestittelyä. Sama puheella toimiva nettisivujen haku pelaa myös hienosti.
Muutenkin jouheva käyttis kun siihen tottuu.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
optimikko
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Kes 2007
Viestejä: 2785
Paikkakunta: Ala-Lapin kuusi

LähetäLähetetty: 20.09.2013 16:16    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Miten tuo muisti on riittänyt tuossa luurissa. Toimiiko sovellukset jouhevasti?

Itsellä galaxy s3 käytössä ja tuntuu, että se alkaa olla hieman hidas. Ei häiritsevästi, mutta vähän kuitenkin
_________________
Hallittu kaaos = selkeä epäjärjestys
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Biiveri
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 27 Tam 2008
Viestejä: 95

LähetäLähetetty: 20.09.2013 18:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

No kauanko se trackeri pyssyy siinä päällä jos omanpaikan näyttö päällä kokoajan ja pari pantaa pukkaa 10sekunnin välillä seurantaa tulemaan?
Pitäs itekki alakaa hommaan uus tutkapuhelin ja tuo ollu mielesä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jounilau
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Lok 2008
Viestejä: 345

LähetäLähetetty: 20.09.2013 22:21    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Biiveri kirjoitti:
No kauanko se trackeri pyssyy siinä päällä jos omanpaikan näyttö päällä kokoajan ja pari pantaa pukkaa 10sekunnin välillä seurantaa tulemaan?
Pitäs itekki alakaa hommaan uus tutkapuhelin ja tuo ollu mielesä.


En ole vielä itse tuota kerennyt mitata. Sen voin kuitenkin jo todeta että samsungit vakioakuilla eivät pääse lähellekkään noissa käyttöajoissa. Itse olen vasta viikon laitetta testaillut siten että kaiken tiedon kulku pannasta sekä gps ovat täysillä ja samoin oman sekä koiran paikan päivitysväli on 5 s. Samalla olen pitänyt trackerin näyttöä auki koko ajan.

Aika vakuuttunut jo nyt olen ettei näistä nykyisistä älypuhelimista löydy haastajaa koiratutkan käyttäjille kapasiteetin osalta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Peto
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 10093
Paikkakunta: Tre/P-pohjanmaa.

LähetäLähetetty: 21.09.2013 10:20    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Biiveri kirjoitti:
No kauanko se trackeri pyssyy siinä päällä jos omanpaikan näyttö päällä kokoajan ja pari pantaa pukkaa 10sekunnin välillä seurantaa tulemaan?
Pitäs itekki alakaa hommaan uus tutkapuhelin ja tuo ollu mielesä.


Ei oo tarkkaa tietoa, kun olen aina varmuuden vuoksi yöllä ladannut. Mulla on kuitenkin nyt ollut melkein
joka päivä viimeisen viikon ajan Trackeri raksuttamassa ja oma gps 2s päivitysvälillä, myös lepotilassa.
Tämän lisäksi puhelut, surffailut yms. Ei lopu akku kesken päivin millään käytöllä.
_________________
Vaikka muu häviää, niin metsästys jää.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kassara
Kanta-asiakas


Liittynyt: 21 Tam 2011
Viestejä: 833
Paikkakunta: Eteläkaenuu

LähetäLähetetty: 21.09.2013 14:59    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itsekin haalaan kahta luuria mukanani kaiken aikaa joten, tuo kyllä kiinnostaa. Näkyykö tuosta kummanko SIM-kortin kautta puhelu tulee?
Sitä vaan, kun työluuriin tulee puhelu, vastaan tietty ensin firman nimen ja
sitte omani. Ei tarviis joka akuankka- ja kalsarikaupustelijalle torpata firman
nimee kun nämä kaupustelijat soittaa vaan siihen siviilipuolelle.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
AtteL
Kanta-asiakas


Liittynyt: 19 Syy 2008
Viestejä: 1643
Paikkakunta: Valkeala

LähetäLähetetty: 21.09.2013 16:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jokusen kuukausi sitten eräs tuttu soitti ja en meinannu saada sen puheesta mitään selvää. Sen verran sain tolkua että oli ostanu Caterpillarin jonkun puhelinmallin ja siinä oli ilmeisesti niin hyvin suojattu mikrofoni, että sitä kautta puhekkin kuului tosi vaimeasti ja epäselvästi vaikka omasta luurista näpytteli kuulokkeen täysille.
Oli myös itse sitä mieltä että puhelin on täysi p@ska.
Tai sitte se oli muuten huono tai viallinen yksilö... Rolling Eyes

Itsellä ei ole muuta kokemusta ko. merkin puhelimista kuin tämä tarina, mutta se kuitenkin varmisti sen, etten varmasti tule sellaista koskaan hankkimaan. Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Peto
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 10093
Paikkakunta: Tre/P-pohjanmaa.

LähetäLähetetty: 21.09.2013 18:14    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

kassara kirjoitti:
Itsekin haalaan kahta luuria mukanani kaiken aikaa joten, tuo kyllä kiinnostaa. Näkyykö tuosta kummanko SIM-kortin kautta puhelu tulee?
Sitä vaan, kun työluuriin tulee puhelu, vastaan tietty ensin firman nimen ja
sitte omani. Ei tarviis joka akuankka- ja kalsarikaupustelijalle torpata firman
nimee kun nämä kaupustelijat soittaa vaan siihen siviilipuolelle.


Kyllä tosta näkee heti väristä, kumpaan korttiin puhelu tulee.
Lisäksi eri simmeille saa eri soittoäänet ja yhteystiedot voi lajitella eri simmeille.
Esim. työnumerot voi määritellä siten, että niihin soitetaan oletuksena firman kortilta.
Ite en ole jaksanut isommin säätää, mulla on sillä mallilla, että kaikki numerot samalla listalla
ja sitte soittaessa valitaan kummalta kortilta soitetaan.

AtteL; ainakin b15 mallissa on ihan normi mikfonit, ei ole kukaan valitellut äänestä.
Eikä ole kaverienkaan ääni jäänyt kuulumatta kun ovat omista Cateistaan soitelleet,
idiotismia tuollaisen tarinan vuoksi jättää puhelin hyllylle, jos muita perusteita ei keksi.

Onhan noita toki tullut muitakin kovia puhelimia taas markkinoille, kuten Insmat Rock V20.
Tässäkin kannattaa kiinnittää huomiota malliin, edellinen Rock V5 on täysin erilainen kalikka.
_________________
Vaikka muu häviää, niin metsästys jää.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Nimrod
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Elo 2005
Viestejä: 14781

LähetäLähetetty: 21.09.2013 18:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pakko-ostokselta vaikuttaa... Luotan Pedon sanaan tässä asiassa kuin uuteen köyteen!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Biiveri
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 27 Tam 2008
Viestejä: 95

LähetäLähetetty: 21.09.2013 18:56    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Niinpä taitaa vaikuttaa mullaki. Saakohan tuota mistään normi kaupasta ostettua järkevällä hinnalla, alle sen 499€? On tämä eränettiin kirjotus jo meikäläiselle ihan konneen käytön huippua, (niin ko varmaan huomaatteki) niin ei kehtais alakaa netin kautta palijo tillaileen.
Kiitokset Pedolle asiallisesta käyttökokemusten julkituonnista!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vanhakarju
Kanta-asiakas


Liittynyt: 15 Mar 2011
Viestejä: 2499

LähetäLähetetty: 21.09.2013 19:34    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Siinä on vertailua vastaaviin muihin merkkeihin.

Minä ostin Sonimin xp-3300 puolitoista vuotta sitten Com Comin
kautta toimitus pelasi hyvin ja puhelin on toiminut myös hyvin.

http://www.vertaa.fi/matkapuhelin/sonim/xp1300_core_keltainen/
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle 1, 2, 3 ... 19, 20, 21  Seuraava
Sivu 1 Yht. 21

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com