OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Paras älypuhelin koirakäyttöön tässä ajassa?
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 28, 29, 30  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
jounilau
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Lok 2008
Viestejä: 345

LähetäLähetetty: 25.04.2014 17:38    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mielestäni hyvin kuvaa Cat b15-puhelinta testin toteamus: " Parhaimmillaankin keskitason puhelin tekniikaltaan". Itse ostin puhelimen juuri koiratutkaa silmälläpitäen ja olen edelleen todella positiivisen yllättynyt. Koiran paikkaa pukkaa todella hyvin silloinkin kun muut puhelimet hyytyvät ja muut valittavat Trackerin huonoutta. Itse tein samaa edellisellä puhelimella. Catilla en ole vieläkään joutunut kertaakaan käyttämään tekstiviestipaikannusta. Puhelimen oma gps on hieman hitaampi useimpia muita mutta erossa puhutaan sekunneista oman paikan löytymisessä.

Periaatteessa kaikki tarvittavat toiminnot pelaavat hyvin eikä omassa puhelimessani ole tapahtunut hidastumista ensimmäisen kauden aikana. Voi tietysti johtua siitä että olen peruskäyttäjä joka ei kovin paljon erilaisia ohjelmia lataa puhelimeen. Koiranpaikannus toimii kuitenkin loistavasti ja jos ongelmia tulee johtuu se lähes aina kenttien puutteesta. Toisella simillä löytyy sitten lääke tuohonkin. Myös akun teho on hyvä koiraseurantaan. Ei ole tullut mieleen hankkia "parempaa".

Kestävyys on tosiaan myös sitä mitä luvataan. Jo useampia kertoja olen ollut varma että noutaja tuli mutta catti ei ole ollut moksiskaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
RaakaRane
Kanta-asiakas


Liittynyt: 11 Hel 2014
Viestejä: 1703

LähetäLähetetty: 25.04.2014 18:02    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Catissa on Huawei Ascend Y300 sisuskalut eli aika aneeminen tekniikaltaan ja kaukana ketjun otsikosta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Peto
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 10093
Paikkakunta: Tre/P-pohjanmaa.

LähetäLähetetty: 25.04.2014 18:21    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

RaakaRane kirjoitti:
Catissa on Huawei Ascend Y300 sisuskalut eli aika aneeminen tekniikaltaan ja kaukana ketjun otsikosta.


Vaan niin on myös Xcover 2.

Tuota Z1 Sonya saapi kohtuu hintaan ja vääntöäkin pitäs löytyä. Mielenkiinnolla odotan,
miten käyttökokemus Androidista muuttuu Catin jälkeen.
_________________
Vaikka muu häviää, niin metsästys jää.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
iso Koo
Kanta-asiakas


Liittynyt: 31 Tam 2007
Viestejä: 501
Paikkakunta: eteläinen-savo

LähetäLähetetty: 25.04.2014 19:01    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

jounilau kirjoitti:
Mielestäni hyvin kuvaa Cat b15-puhelinta testin toteamus: " Parhaimmillaankin keskitason puhelin tekniikaltaan". Itse ostin puhelimen juuri koiratutkaa silmälläpitäen ja olen edelleen todella positiivisen yllättynyt. Koiran paikkaa pukkaa todella hyvin silloinkin kun muut puhelimet hyytyvät ja muut valittavat Trackerin huonoutta. Itse tein samaa edellisellä puhelimella. Catilla en ole vieläkään joutunut kertaakaan käyttämään tekstiviestipaikannusta. Puhelimen oma gps on hieman hitaampi useimpia muita mutta erossa puhutaan sekunneista oman paikan löytymisessä.

Periaatteessa kaikki tarvittavat toiminnot pelaavat hyvin eikä omassa puhelimessani ole tapahtunut hidastumista ensimmäisen kauden aikana. Voi tietysti johtua siitä että olen peruskäyttäjä joka ei kovin paljon erilaisia ohjelmia lataa puhelimeen. Koiranpaikannus toimii kuitenkin loistavasti ja jos ongelmia tulee johtuu se lähes aina kenttien puutteesta. Toisella simillä löytyy sitten lääke tuohonkin. Myös akun teho on hyvä koiraseurantaan. Ei ole tullut mieleen hankkia "parempaa".

Kestävyys on tosiaan myös sitä mitä luvataan. Jo useampia kertoja olen ollut varma että noutaja tuli mutta catti ei ole ollut moksiskaan.


Itse arvon myös catin ja xcover 2 välillä metsästyspuhelimeksi. Välillä kummastuttaa että mitä porukka oikein vaatii "puhelimelta" ? Ostakaa tietokone prkle.
No joo, xcover 1 toiminut ihan ok pari vuotta metsässä ultrapointin paikannuslaitteena ja puhelimena. Mikrofoni meni huonommaksi vesitestien surauksena, mutta oli syksyn vesisade hirvestyksessä harvoja puhelimia, jotka ylipäätään toimi.
Nettisurffailuun on omat laitteet ja musiikin kuunteluun toiset, kolmannet(työkalut) toimii sitten metsässä muussa käytössä. Idea
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
J_T
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 05 Huh 2006
Viestejä: 26

LähetäLähetetty: 25.04.2014 19:01    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Peto kirjoitti:

Pahin ongelma on se, että puhelin on nyt ollut muutaman kerran tilassa, jossa soittaja
kuulee ilmoituksen "numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä", vaikka puhelin olisi päällä ja kentissä.

Tämä huomasin, kun pomo soitti firman lankapuhelimeen ja kyseli, miksi puhelimeni ei ole päällä.
Vilkaisin puhelinta, josta lähti näppäinlukko normaalisti pois päältä ja joka näytti
täysiä kuuluvuuksia molemmille liittymille. Kuitenkin se oli jossain jumitilassa,
eikä vastaanottanut puheluita. Tilanne korjaantui buuttauksella.


Minulla on myös tuota samaa yhteysongelmaa ollut Catissa. Mietin, että voisiko johtua siitä kun näyttö on pimeänä. FB viesteistä ei nimittäin välillä tule ilmoitusta ennen kuin on käyttänyt näyttöä päällä. Toisaalta tavan viestit tulevat aina läpi..
Toinen ongelma on, ettei hae enää järjestelmäpäivityksiä. Ilmoittaa vaan "network connection failed". Sama ilmoitus olipahan 3g yhteydellä tai wlanin kautta...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jounilau
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Lok 2008
Viestejä: 345

LähetäLähetetty: 25.04.2014 21:42    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

J_T kirjoitti:
Peto kirjoitti:

Pahin ongelma on se, että puhelin on nyt ollut muutaman kerran tilassa, jossa soittaja
kuulee ilmoituksen "numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä", vaikka puhelin olisi päällä ja kentissä.

Tämä huomasin, kun pomo soitti firman lankapuhelimeen ja kyseli, miksi puhelimeni ei ole päällä.
Vilkaisin puhelinta, josta lähti näppäinlukko normaalisti pois päältä ja joka näytti
täysiä kuuluvuuksia molemmille liittymille. Kuitenkin se oli jossain jumitilassa,
eikä vastaanottanut puheluita. Tilanne korjaantui buuttauksella.


Minulla on myös tuota samaa yhteysongelmaa ollut Catissa. Mietin, että voisiko johtua siitä kun näyttö on pimeänä. FB viesteistä ei nimittäin välillä tule ilmoitusta ennen kuin on käyttänyt näyttöä päällä. Toisaalta tavan viestit tulevat aina läpi..
Toinen ongelma on, ettei hae enää järjestelmäpäivityksiä. Ilmoittaa vaan "network connection failed". Sama ilmoitus olipahan 3g yhteydellä tai wlanin kautta...


Kuulostaa äkkiseltään molemmilla RAM-muistin loppumiselta. Buutatessahan se tyhjenee. Ram-muistin saa kyllä loppumaan kun on paljon sovelluksia auki tai yksittäisiäkin raskaampia sovelluksia. Itselläni on Catissa käytössä Memory Booster sovellus jolla saa tarvittaessa vapautettua tuota muistia. En ole sitä varsinaisesti tarvinnut mutta laitoin sen puhelimeen lähinnä juuri seuratakseni ram-muistin riittävyyttä kun latailen uusia ohjelmia puhelimeen. Jos on näyttänyt että ram-muistin käyttö on tapissa niin olen sulkenut turhia ohjelmia joita tosiaan löytyy android-puhelimessa paljon.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Peto
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 10093
Paikkakunta: Tre/P-pohjanmaa.

LähetäLähetetty: 25.04.2014 22:16    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Oli mullaki Memory Boosteri. En tiiä oliko siitä apua, vai veikö se ne viimesetki mehut laitteesta...
Nyt tehdasasetusten palautuksen jälkeen oon jättäny Facebookit sun muut asentamatta
ja puhelin luonnollisesti pelaa paremmin.

iso Koo kirjoitti:

Nettisurffailuun on omat laitteet ja musiikin kuunteluun toiset, kolmannet(työkalut) toimii sitten metsässä muussa käytössä.


Mut eikös olis hienoo, jos sama laite hoitas nämä kaikki? Sellaset on odotukset Z1:lle.
_________________
Vaikka muu häviää, niin metsästys jää.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tuhola
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Maa 2004
Viestejä: 20452
Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 25.04.2014 22:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Juu mulla ainakin puhelin on olennainen osa päivittäistä elämää ja sen pitää suoriutua siinä. Netin selaus, videoiden katselu, koiragepsiohjelmistot jne pitää pelata. Älypuhelin ei ole mikään koirapaikannuslaite pelkästään vaan se on monipuolinen ja erittäin tärkeä arjen työkalu. Liki autoon verrattava.

Z:ta tuntuu ok peliltä mutta uskon että z1 on selkeästi parempi akunkeston takia nyt ainakin. Mitä kaverin z1:stä olen katsellut. Itse en vaan malttanut ostaa, tutustun eka tämän kanssa ja ostellaan sitte 1-2 vuoden päästä Z2 tai sitte oneplus tai vastaava.. Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
össi
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Kes 2010
Viestejä: 1926
Paikkakunta: Etelä-Savo

LähetäLähetetty: 25.04.2014 22:54    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

s5 vois olla kiva puhelin, hintakin on aika kiva...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
RaakaRane
Kanta-asiakas


Liittynyt: 11 Hel 2014
Viestejä: 1703

LähetäLähetetty: 03.05.2014 17:56    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ostin lumia 1320:n. Iso on muttei tarvii siristellä silmiä katellessa. Tälläselle ikänäön heikentämlle hyvä peli. Pitäs olla yks parhaita akultaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
lepinkäinen
Kanta-asiakas


Liittynyt: 19 Syy 2010
Viestejä: 266

LähetäLähetetty: 03.05.2014 23:01    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Xperia z1 nyt ollu käytössä nelisen viikkoa. Loistopeli ja tehoa riittää. Ainoa ongelma on kamerasoftan satunnainen jumittaminen pidemmän videopätkän kuvaamisen jälkeen. Kerran päivässä kun käynnistää laitteen uudestaan niin ongelmaa ei esiinny (ohje soveltuu kaikille käyttämilleni noin 30 älypuhelimelle ongelmien suhteen yleensä).
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Peto
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 10093
Paikkakunta: Tre/P-pohjanmaa.

LähetäLähetetty: 04.05.2014 09:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

lepinkäinen kirjoitti:
Xperia z1 nyt ollu käytössä nelisen viikkoa. Loistopeli ja tehoa riittää. Ainoa ongelma on kamerasoftan satunnainen jumittaminen pidemmän videopätkän kuvaamisen jälkeen. Kerran päivässä kun käynnistää laitteen uudestaan niin ongelmaa ei esiinny (ohje soveltuu kaikille käyttämilleni noin 30 älypuhelimelle ongelmien suhteen yleensä).


Mites sulla on akku kestäny? Vaikka tuossa on aika mahtava kapasiteetti, niin tuntuu päivässä tyhjenevän.
Tosin on käyttökin ollut aikas rankkaa, tällä kehtaa pelata ja katella elokuviakin.
_________________
Vaikka muu häviää, niin metsästys jää.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
lepinkäinen
Kanta-asiakas


Liittynyt: 19 Syy 2010
Viestejä: 266

LähetäLähetetty: 04.05.2014 10:22    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Joka toinen päivä in pakko ladata, mutta mulla on vanhastaan ripoteltuna latureita kotiin, autoon ja töihin niin tulee ladattua aina kun mieleen juolahtaa. Akkukesto on mun mielestä hyvä ottaen huomioon tehot ja näytön.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tapmar
Kanta-asiakas


Liittynyt: 11 Hei 2006
Viestejä: 2712
Paikkakunta: polulla

LähetäLähetetty: 04.05.2014 11:27    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

lepinkäinen kirjoitti:
Joka toinen päivä in pakko ladata...


Tulipa tästä mieleen kysyä varavirtalähteistä. Esim: http://www.virtapiikki.fi/ ja http://www.kartanokuva.fi/Merkkikohtainen-selaus/Asolar-Xtorm-lisaevirtalaehteet/Muut-lisaevirtalaehteet

Onko väellä kokemuksia noista varalatureista? Pysyykö niissä varaus ja pitääkö lupauksensa?
_________________
http://www.tapiolantakamailla.com/ - Ulkoilmaelämän tunnelmapaloja
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
jkvi
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Kes 2006
Viestejä: 5212
Paikkakunta: Suomussalmi

LähetäLähetetty: 04.05.2014 11:53    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tuolta lisää;
http://www.voimapankki.fi/

Minulla on ollut viime syksystä lähtien 13 000 mAh:n Padi ja sen mitä sitä on joutunut käyttämään niin ihan OK. Ainoastaan siinä mukana tuleva "laturi" kantsii heittää ensimmäisenä ser-keräykseen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 28, 29, 30  Seuraava
Sivu 5 Yht. 30

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com