OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Metsämiehen kello
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
M3
Kanta-asiakas


Liittynyt: 13 Lok 2006
Viestejä: 1830

LähetäLähetetty: 14.02.2021 21:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Verkkokaupassa tuo Garmin tactical instict tarjouksessa joten laitoin se tilaukseen. Katsotaan kestääkö paremmin kuin polar. ( 2 kelloa, 1vuosi> takuuseen menivät ja nyt sitten takuu ohi ja alkaa tuo hajota).
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
spollari
Kanta-asiakas


Liittynyt: 30 Syy 2008
Viestejä: 450
Paikkakunta: Mansester

LähetäLähetetty: 15.02.2021 18:27    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Honor Watch GS Pro ollut kuukauden verran käytössä. Akku kestää pitkään myös GPS päällä, hyvät toiminnot, tykkään ulkonäöstä ja toimii hands freenä puhelimelle. Tyytyväinen ollut Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
vekev
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Jou 2016
Viestejä: 15775

LähetäLähetetty: 16.02.2021 11:16    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mulla pitääs olla kellosepän luuppi et tollasta GPS:ää vois nähdä. Itse nään turhakkeeksi 200€ kellon.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Sigamees
Kanta-asiakas


Liittynyt: 09 Mar 2008
Viestejä: 11049

LähetäLähetetty: 16.02.2021 11:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

vekev kirjoitti:
Mulla pitääs olla kellosepän luuppi et tollasta GPS:ää vois nähdä. Itse nään turhakkeeksi 200€ kellon.

Miks sun pitäs nähdä se? Laughing

Kellossa se GPS tarkoittaa matkamittausta, lisäksi Garminiin saa koiratutkan etäisyysnäytön kelloon, eli suuntanuoli ja vaikka 208m
_________________
Running target!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
vekev
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Jou 2016
Viestejä: 15775

LähetäLähetetty: 16.02.2021 13:08    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Sigamees kirjoitti:
vekev kirjoitti:
Mulla pitääs olla kellosepän luuppi et tollasta GPS:ää vois nähdä. Itse nään turhakkeeksi 200€ kellon.

Miks sun pitäs nähdä se? Laughing

Kellossa se GPS tarkoittaa matkamittausta, lisäksi Garminiin saa koiratutkan etäisyysnäytön kelloon, eli suuntanuoli ja vaikka 208m
Jaa, en oo kattonu. Mut kai se palvelee niitä jokka tarvii.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Valto.
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Kes 2014
Viestejä: 2987

LähetäLähetetty: 16.02.2021 17:13    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kyllä ainakin omassa Garminin fenixissä näkyy ihan topo kartat. Ei mitenkään huippulaite ainoaksi gepsiksi, mutta on se mukava varmistus jos sattuu vaikka puhelin särkymään. Sellainen kompassi mallia deluxe. Ei ikinä tarvitse, mutta kullan arvoinen jos sattuu tarvitsemaan. Ja vielä perus kompassia hienompi, kun saa suunnata kotiin ihan kartan kanssa.

Kovin monessa muussa ei ole karttapohjaa, mutta saa kuitenkin tallennettua pisteitä tai jälkeä tyhjälle pohjalle, jolloin löytää takaisin lähtöpisteeseen tarvittaessa. Kätevä varmistus tuokin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
spollari
Kanta-asiakas


Liittynyt: 30 Syy 2008
Viestejä: 450
Paikkakunta: Mansester

LähetäLähetetty: 16.02.2021 21:32    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

vekev kirjoitti:
Mulla pitääs olla kellosepän luuppi et tollasta GPS:ää vois nähdä. Itse nään turhakkeeksi 200€ kellon.

Ihan matkanmittauksessa vaan, kävelee, hiihtää ym. Kännykkäsovelluksessa näkyy sitten kartalla, missä kuljettu.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
vekev
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Jou 2016
Viestejä: 15775

LähetäLähetetty: 17.02.2021 07:35    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Näkyyhän se puhelimessakin, joku asetus, poistin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
veetee
Kanta-asiakas


Liittynyt: 11 Maa 2004
Viestejä: 5931

LähetäLähetetty: 17.02.2021 11:36    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Valto. kirjoitti:
Kyllä ainakin omassa Garminin fenixissä näkyy ihan topo kartat. Ei mitenkään huippulaite ainoaksi gepsiksi, mutta on se mukava varmistus jos sattuu vaikka puhelin särkymään. Sellainen kompassi mallia deluxe. Ei ikinä tarvitse, mutta kullan arvoinen jos sattuu tarvitsemaan. Ja vielä perus kompassia hienompi, kun saa suunnata kotiin ihan kartan kanssa.

Kovin monessa muussa ei ole karttapohjaa, mutta saa kuitenkin tallennettua pisteitä tai jälkeä tyhjälle pohjalle, jolloin löytää takaisin lähtöpisteeseen tarvittaessa. Kätevä varmistus tuokin.


Mutta ne kartat ladattava Fenixiin ennalta - jos puhelin särkyy, niin milläs niitä karttoja latailee korvessakaan
Vaan siitä tuli itsellekin mieleen testata omaa Fenixiä:
https://urkkaavaspeksaaja.blog/2020/01/12/maanmittauslaitoksen-kartat-garmin-fenix-6-kelloon/
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
vekev
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Jou 2016
Viestejä: 15775

LähetäLähetetty: 17.02.2021 11:42    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Olihan siellä karttapohjat. Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
veetee
Kanta-asiakas


Liittynyt: 11 Maa 2004
Viestejä: 5931

LähetäLähetetty: 17.02.2021 12:48    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Saatan olla väärässäkin - myönnän. En nimittäin ole tarkistanut että onko itse 6Pro kellossa karttoja esiladattuna. Kun olen pelkästään Komootin kautta (puhelimen välitykselllä) käyttänyt.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
deere
Kanta-asiakas


Liittynyt: 30 Tam 2018
Viestejä: 136

LähetäLähetetty: 17.02.2021 16:17    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

kyllä siellä kartat on valmiiksi ladattuna mutta 6pro versioihin kannattaa ainakin ladata ne ilmaiset mtk kartat niin on parempi katsella itse kellostakin.
ja toiki muihinkin missä sisäinen tallennustila riittää
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
veetee
Kanta-asiakas


Liittynyt: 11 Maa 2004
Viestejä: 5931

LähetäLähetetty: 17.02.2021 17:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Hyvä täsmennys.
Mutta 'metsämiehen kello’: hyvää tässä Garminin kellossa, jotta puhelimen voi pitää (passissakin) äänettömänä ja kello hälyttää saapuvista puheluista, wa-/-muista-viesteistä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
veetee
Kanta-asiakas


Liittynyt: 11 Maa 2004
Viestejä: 5931

LähetäLähetetty: 17.02.2021 20:38    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

+aamuherätykset. Huomenna työmatkalle aamuviideltä: kello värisee ranteessa, herättää - vaan ei herätä vieressä uinuvaa naarasta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Valto.
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Kes 2014
Viestejä: 2987

LähetäLähetetty: 17.02.2021 21:59    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Joo minulla on nuo samat kartat kellossa mitkä saa noihin garminin muihinkin gps laitteisiin. Eli ihan maanmittauslaitoksen kartat tilanrajoilla. Tuskin koskaan tarvitsee, mutta on se sellainen mielen rauha jos sattuu eksymään ja puhelin pettää. Saapahan kulkea aika surutta missä tahansa. Tutuilla paikoilla on aina joku käsitys, mutta ei olisi mikään mahdoton tapaus että maastossa vaikka kaatuu ja siinä rytäkässä puhelin särkyy ja itse loukkaa vaikka jalkaansa. Mielellään haalautuu helpointa reittiä ihmisten ilmoille, kuin kokeilee summassa. Terve jalkaisena nyt löytää pois normaali suomalaisesta metsästä ilman apuvälineitä vaikka miten joku pyörittäisi suunnan sekaisin. Ei se seuraava metsätie nyt niin kaukana voi olla sama mihin suuntaan kävelee.

Itse olen tykännyt myös tuosta, että viestit ja up hälyytykset tulee kelloon. Suunto + tracker ja garmin + garmin yhdistelmät on toki tässä eellä melko reippaasti. Toivotaan että asia kehittyisi, kun yhdistyvät. Lisäisivät samalla tuon tuoen myös garminin kelloille, miksipä ei myös polarille.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Seuraava
Sivu 9 Yht. 12

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com