OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Uusi Suzuki Vitara - paras kompromissi metsästäjälle?
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 55, 56, 57 ... 84, 85, 86  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Peto
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 9980
Paikkakunta: Tre/P-pohjanmaa.

LähetäLähetetty: 03.11.2017 11:23    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tajusin kyssärin vasta toisella lukemisella. Kyllä nuo Aterat saapi irti boksin kiinni ollessakin.
Löysää vain kuusioavaimella irti kiskosta ja nostaa pois.
_________________
Vaikka muu häviää, niin metsästys jää.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Lahtinen
***


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 19893
Paikkakunta: Suur-Satakunta

LähetäLähetetty: 03.11.2017 11:56    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Peto kirjoitti:
Tajusin kyssärin vasta toisella lukemisella. Kyllä nuo Aterat saapi irti boksin kiinni ollessakin.
Löysää vain kuusioavaimella irti kiskosta ja nostaa pois.


Jeps, tätä juuri tarkoitin. Kun kai on semmoisiakin kiinnikkeitä, ettei nouse suoraan ylös, vaan joutuu jumppaamaan boxin kanssa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Lahtinen
***


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 19893
Paikkakunta: Suur-Satakunta

LähetäLähetetty: 12.11.2017 12:21    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Peto kirjoitti:




Ei nämä etelän lumet anna mitään haastetta Suizalle... Eilen olin Porvoossa ja päivän aikana tuli
+20 cm lunta. Piirtäähän se pohja tuossakin, vaan ei tuollainen höty etenemistä haittaa.


Josko se talvi joskus tulisi, niin noista Vitaran ”lumiominaisuuksista” vielä.

Joku laittoi aika hyvin noista ”nelivetojen vertailuista”. Monastihan noissa on jos jonkinmoista ristiriipuntatestiä ja sen semmoista. Kommenttina oli se, että oikeasti yksi erittäin hyvä vertailutesti olisi se, että ajettaisiin umpihankeen vähän pidempi taaki. Loppupeleissä monelle metsämiehelle kohtuu todennäköisesti ja toistuvasti toteutuva tilanne.

Olenko ymmärtänyt oikein, niin nykyisissä nelivetototeutuksissa voi tulla moisessa ongelmia. Eikös noissa nelivetoautomatikka pyri jarruttamaan sutivia pyöriä ja toi voi johtaa melkoisiin kuumenemisiin. Vai mitenkä homma on Vitaralla toiminut ja millä nelivetoasetuksella olette moisilla lumisilla teillä ajelleet?

Tuossa kun tota lunta jo tänä talvena maassa kävi ja tuli ajeltua jonkinmoisella vauhdilla melko paksuloskaisia teitä, se tuli huomattua että Suzuki oli ”varsin mielenkiintoinen” ajaa. Kai auton pieni paino, lyhyt akseliväli ja kohtuu leveät renkaat tekivät menosta ”hieman levotonta”…
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Lahtinen
***


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 19893
Paikkakunta: Suur-Satakunta

LähetäLähetetty: 25.11.2017 16:27    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä



Toimerruin vihdoin ja viimein hakemaan Vitaraan noi Aterat. Varsin tukevan ja asiallisen oloiset.

Pakkauksessa tuli mukana momenttiavain kiristykseen. En kyllä ihan koeasennuksessa arvannut siihen kireyteen vetää. Pakko oli fillarin pulttiin koittaa, naksahtaako avain ylipäätään...

Kiitokset tosiaan vinkistä, noi oli mielestäni jonniin verrankin halvemmat mitä Thulet.

Jossain vaiheessa pitää varmaan miettiä sitä boxia.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Rahkonen
Kanta-asiakas


Liittynyt: 17 Tam 2016
Viestejä: 188

LähetäLähetetty: 27.11.2017 11:59    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lahtinen kirjoitti:
Josko se talvi joskus tulisi, niin noista Vitaran ”lumiominaisuuksista” vielä.

Joku laittoi aika hyvin noista ”nelivetojen vertailuista”. Monastihan noissa on jos jonkinmoista ristiriipuntatestiä ja sen semmoista. Kommenttina oli se, että oikeasti yksi erittäin hyvä vertailutesti olisi se, että ajettaisiin umpihankeen vähän pidempi taaki. Loppupeleissä monelle metsämiehelle kohtuu todennäköisesti ja toistuvasti toteutuva tilanne.

Olenko ymmärtänyt oikein, niin nykyisissä nelivetototeutuksissa voi tulla moisessa ongelmia. Eikös noissa nelivetoautomatikka pyri jarruttamaan sutivia pyöriä ja toi voi johtaa melkoisiin kuumenemisiin. Vai mitenkä homma on Vitaralla toiminut ja millä nelivetoasetuksella olette moisilla lumisilla teillä ajelleet?

Tuossa kun tota lunta jo tänä talvena maassa kävi ja tuli ajeltua jonkinmoisella vauhdilla melko paksuloskaisia teitä, se tuli huomattua että Suzuki oli ”varsin mielenkiintoinen” ajaa. Kai auton pieni paino, lyhyt akseliväli ja kohtuu leveät renkaat tekivät menosta ”hieman levotonta”…


Eihän tuo Vitura ole mikään vakaa auto - kevyt ja lyhyt akseliväli. Toisaalta on näppärä käsitellä. Pahassa loskalumikelissä ajelen Snow asento päällä se vakauttaa menoa aika paljon Auto nelivetoon verrattuna.

Ite en ole saanut ylikuumenemaan "normaaliajossa" nelivetoa. Monilevykytkin (öljyt) siinä kuumenee. Jarruja käytetään oikeissakin maastoautoissa nykyään apuna pidonhallinnassa joten ei ne ylikuumene, voihan ne kulua nopeammin? Vitarassa se poikittaislukitus (toteutettu jarruilla) on päällä vaikka ottaa vetoluistoneston pois, mikä on siis hyvä. Eli Lock modella neliveto päälle ja vetoluistonesto pois syvässä hangessa.

Tosin, se Lock moodi sallii luistoa aika paljon ja vakauttaa autoa joten sanoisin että tapauskohtaisesti sen vetoluistoneston pois otto. Itse jään mieluummin kiinni kun ajan pahasti ojaan, mutta en olekaan mikään rattimies Razz
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tönöttäjä
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Elo 2011
Viestejä: 2787
Paikkakunta: K-S

LähetäLähetetty: 27.11.2017 12:17    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

jkoiv kirjoitti:
No niin nyt ei enää vitaran kaukovalojen heikko kantama haittaa kun keulaan ilmestyi X-visionin Race R8 valopaneli. Aika näppärän kokoisia nämä nykyään eikä tutkakaan 300km ajelun perusteella herjaa.

Ei pahan oloinen lisävalo.
http://jussinmaki.tri.haus/blogi/wp-content/uploads/2016/10/X-Vision-Race-R8-35p-M-1024x684.jpg


http://aijaa.com/fmbhcn


Pikkasen kyseenalaistan tuon valokeilakuvan mittasuhteet tuossa Jussinmäen valokuvassa... Pylvään välit taitaa olla oikea mittari eli n.50-70m.. Hieman huvittaa noi metrimäärät mutta jatkakaa.. Wink
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=A5RgSgQ6BUU
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Supe
Kanta-asiakas


Liittynyt: 22 Tou 2014
Viestejä: 4812

LähetäLähetetty: 27.11.2017 13:54    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tönöttäjä kirjoitti:
Pikkasen kyseenalaistan tuon valokeilakuvan mittasuhteet tuossa Jussinmäen valokuvassa... Pylvään välit taitaa olla oikea mittari eli n.50-70m.. Hieman huvittaa noi metrimäärät mutta jatkakaa.. Wink


Kieltämättä...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jkoiv
Kanta-asiakas


Liittynyt: 18 Kes 2007
Viestejä: 1013

LähetäLähetetty: 27.11.2017 14:23    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Rahkonen kirjoitti:
Lahtinen kirjoitti:
Josko se talvi joskus tulisi, niin noista Vitaran ”lumiominaisuuksista” vielä.

Joku laittoi aika hyvin noista ”nelivetojen vertailuista”. Monastihan noissa on jos jonkinmoista ristiriipuntatestiä ja sen semmoista. Kommenttina oli se, että oikeasti yksi erittäin hyvä vertailutesti olisi se, että ajettaisiin umpihankeen vähän pidempi taaki. Loppupeleissä monelle metsämiehelle kohtuu todennäköisesti ja toistuvasti toteutuva tilanne.

Olenko ymmärtänyt oikein, niin nykyisissä nelivetototeutuksissa voi tulla moisessa ongelmia. Eikös noissa nelivetoautomatikka pyri jarruttamaan sutivia pyöriä ja toi voi johtaa melkoisiin kuumenemisiin. Vai mitenkä homma on Vitaralla toiminut ja millä nelivetoasetuksella olette moisilla lumisilla teillä ajelleet?

Tuossa kun tota lunta jo tänä talvena maassa kävi ja tuli ajeltua jonkinmoisella vauhdilla melko paksuloskaisia teitä, se tuli huomattua että Suzuki oli ”varsin mielenkiintoinen” ajaa. Kai auton pieni paino, lyhyt akseliväli ja kohtuu leveät renkaat tekivät menosta ”hieman levotonta”…


Eihän tuo Vitura ole mikään vakaa auto - kevyt ja lyhyt akseliväli. Toisaalta on näppärä käsitellä. Pahassa loskalumikelissä ajelen Snow asento päällä se vakauttaa menoa aika paljon Auto nelivetoon verrattuna.

Ite en ole saanut ylikuumenemaan "normaaliajossa" nelivetoa. Monilevykytkin (öljyt) siinä kuumenee. Jarruja käytetään oikeissakin maastoautoissa nykyään apuna pidonhallinnassa joten ei ne ylikuumene, voihan ne kulua nopeammin? Vitarassa se poikittaislukitus (toteutettu jarruilla) on päällä vaikka ottaa vetoluistoneston pois, mikä on siis hyvä. Eli Lock modella neliveto päälle ja vetoluistonesto pois syvässä hangessa.

Tosin, se Lock moodi sallii luistoa aika paljon ja vakauttaa autoa joten sanoisin että tapauskohtaisesti sen vetoluistoneston pois otto. Itse jään mieluummin kiinni kun ajan pahasti ojaan, mutta en olekaan mikään rattimies Razz


Itsellä tuli viikonloppuna ensimmäinen kunnon testi Vitaralla lumessa. Olin positiivisesti yllättynyt. Ero esim 10 vuoden takaisiin citymaastureihin oli huomattava, eli tuosta jarruilla toteutetusta luistonestosta oikeasti on apua. Tuli testattua myös että menee selvästi paremmin kuin vaikka CRV. Mitään ylikuumentumista ei tullut vaikka kilometrejä syvässä lumessa tuli reilusti.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jkoiv
Kanta-asiakas


Liittynyt: 18 Kes 2007
Viestejä: 1013

LähetäLähetetty: 27.11.2017 14:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Supe kirjoitti:
Tönöttäjä kirjoitti:
Pikkasen kyseenalaistan tuon valokeilakuvan mittasuhteet tuossa Jussinmäen valokuvassa... Pylvään välit taitaa olla oikea mittari eli n.50-70m.. Hieman huvittaa noi metrimäärät mutta jatkakaa.. Wink


Kieltämättä...


Joo eivät välttämättä pidä paikkaansa, mutta tuo testi on hyvä kun vertaa valoja toisiinsa. Näkee hyvin erot esim keilan leveydessä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Rahkonen
Kanta-asiakas


Liittynyt: 17 Tam 2016
Viestejä: 188

LähetäLähetetty: 27.11.2017 15:22    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

jkoiv kirjoitti:
Itsellä tuli viikonloppuna ensimmäinen kunnon testi Vitaralla lumessa. Olin positiivisesti yllättynyt. Ero esim 10 vuoden takaisiin citymaastureihin oli huomattava, eli tuosta jarruilla toteutetusta luistonestosta oikeasti on apua. Tuli testattua myös että menee selvästi paremmin kuin vaikka CRV. Mitään ylikuumentumista ei tullut vaikka kilometrejä syvässä lumessa tuli reilusti.

Näin se vissiin on. Osassa lava-autoistakin on taidettu luopua kitkalukoista tuon systeemin vuoksi. 100% lukot sitten tietty erikseen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jkoiv
Kanta-asiakas


Liittynyt: 18 Kes 2007
Viestejä: 1013

LähetäLähetetty: 27.11.2017 15:29    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Rahkonen kirjoitti:
jkoiv kirjoitti:
Itsellä tuli viikonloppuna ensimmäinen kunnon testi Vitaralla lumessa. Olin positiivisesti yllättynyt. Ero esim 10 vuoden takaisiin citymaastureihin oli huomattava, eli tuosta jarruilla toteutetusta luistonestosta oikeasti on apua. Tuli testattua myös että menee selvästi paremmin kuin vaikka CRV. Mitään ylikuumentumista ei tullut vaikka kilometrejä syvässä lumessa tuli reilusti.

Näin se vissiin on. Osassa lava-autoistakin on taidettu luopua kitkalukoista tuon systeemin vuoksi. 100% lukot sitten tietty erikseen...


Joo ja 100% lukotkaan eivät auta siinä vaiheessa kun auto on pohjasta kunnolla kiinni. Viikonlopun perusteella Vitaran etenemiskyky on omaan käyttöön riittävä. Lunta tulee tietysti lisää mutta sitten ei liiku enää koirakaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Lahtinen
***


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 19893
Paikkakunta: Suur-Satakunta

LähetäLähetetty: 28.11.2017 08:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

jkoiv kirjoitti:
Rahkonen kirjoitti:
Lahtinen kirjoitti:
Josko se talvi joskus tulisi, niin noista Vitaran ”lumiominaisuuksista” vielä.

Joku laittoi aika hyvin noista ”nelivetojen vertailuista”. Monastihan noissa on jos jonkinmoista ristiriipuntatestiä ja sen semmoista. Kommenttina oli se, että oikeasti yksi erittäin hyvä vertailutesti olisi se, että ajettaisiin umpihankeen vähän pidempi taaki. Loppupeleissä monelle metsämiehelle kohtuu todennäköisesti ja toistuvasti toteutuva tilanne.

Olenko ymmärtänyt oikein, niin nykyisissä nelivetototeutuksissa voi tulla moisessa ongelmia. Eikös noissa nelivetoautomatikka pyri jarruttamaan sutivia pyöriä ja toi voi johtaa melkoisiin kuumenemisiin. Vai mitenkä homma on Vitaralla toiminut ja millä nelivetoasetuksella olette moisilla lumisilla teillä ajelleet?

Tuossa kun tota lunta jo tänä talvena maassa kävi ja tuli ajeltua jonkinmoisella vauhdilla melko paksuloskaisia teitä, se tuli huomattua että Suzuki oli ”varsin mielenkiintoinen” ajaa. Kai auton pieni paino, lyhyt akseliväli ja kohtuu leveät renkaat tekivät menosta ”hieman levotonta”…


Eihän tuo Vitura ole mikään vakaa auto - kevyt ja lyhyt akseliväli. Toisaalta on näppärä käsitellä. Pahassa loskalumikelissä ajelen Snow asento päällä se vakauttaa menoa aika paljon Auto nelivetoon verrattuna.

Ite en ole saanut ylikuumenemaan "normaaliajossa" nelivetoa. Monilevykytkin (öljyt) siinä kuumenee. Jarruja käytetään oikeissakin maastoautoissa nykyään apuna pidonhallinnassa joten ei ne ylikuumene, voihan ne kulua nopeammin? Vitarassa se poikittaislukitus (toteutettu jarruilla) on päällä vaikka ottaa vetoluistoneston pois, mikä on siis hyvä. Eli Lock modella neliveto päälle ja vetoluistonesto pois syvässä hangessa.

Tosin, se Lock moodi sallii luistoa aika paljon ja vakauttaa autoa joten sanoisin että tapauskohtaisesti sen vetoluistoneston pois otto. Itse jään mieluummin kiinni kun ajan pahasti ojaan, mutta en olekaan mikään rattimies Razz


Itsellä tuli viikonloppuna ensimmäinen kunnon testi Vitaralla lumessa. Olin positiivisesti yllättynyt. Ero esim 10 vuoden takaisiin citymaastureihin oli huomattava, eli tuosta jarruilla toteutetusta luistonestosta oikeasti on apua. Tuli testattua myös että menee selvästi paremmin kuin vaikka CRV. Mitään ylikuumentumista ei tullut vaikka kilometrejä syvässä lumessa tuli reilusti.


Ajelitko neliveto Auto-asennossa, vai millä asetuksilla?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jkoiv
Kanta-asiakas


Liittynyt: 18 Kes 2007
Viestejä: 1013

LähetäLähetetty: 28.11.2017 11:34    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lahtinen kirjoitti:
jkoiv kirjoitti:
Rahkonen kirjoitti:
Lahtinen kirjoitti:
Josko se talvi joskus tulisi, niin noista Vitaran ”lumiominaisuuksista” vielä.

Joku laittoi aika hyvin noista ”nelivetojen vertailuista”. Monastihan noissa on jos jonkinmoista ristiriipuntatestiä ja sen semmoista. Kommenttina oli se, että oikeasti yksi erittäin hyvä vertailutesti olisi se, että ajettaisiin umpihankeen vähän pidempi taaki. Loppupeleissä monelle metsämiehelle kohtuu todennäköisesti ja toistuvasti toteutuva tilanne.

Olenko ymmärtänyt oikein, niin nykyisissä nelivetototeutuksissa voi tulla moisessa ongelmia. Eikös noissa nelivetoautomatikka pyri jarruttamaan sutivia pyöriä ja toi voi johtaa melkoisiin kuumenemisiin. Vai mitenkä homma on Vitaralla toiminut ja millä nelivetoasetuksella olette moisilla lumisilla teillä ajelleet?

Tuossa kun tota lunta jo tänä talvena maassa kävi ja tuli ajeltua jonkinmoisella vauhdilla melko paksuloskaisia teitä, se tuli huomattua että Suzuki oli ”varsin mielenkiintoinen” ajaa. Kai auton pieni paino, lyhyt akseliväli ja kohtuu leveät renkaat tekivät menosta ”hieman levotonta”…


Eihän tuo Vitura ole mikään vakaa auto - kevyt ja lyhyt akseliväli. Toisaalta on näppärä käsitellä. Pahassa loskalumikelissä ajelen Snow asento päällä se vakauttaa menoa aika paljon Auto nelivetoon verrattuna.

Ite en ole saanut ylikuumenemaan "normaaliajossa" nelivetoa. Monilevykytkin (öljyt) siinä kuumenee. Jarruja käytetään oikeissakin maastoautoissa nykyään apuna pidonhallinnassa joten ei ne ylikuumene, voihan ne kulua nopeammin? Vitarassa se poikittaislukitus (toteutettu jarruilla) on päällä vaikka ottaa vetoluistoneston pois, mikä on siis hyvä. Eli Lock modella neliveto päälle ja vetoluistonesto pois syvässä hangessa.

Tosin, se Lock moodi sallii luistoa aika paljon ja vakauttaa autoa joten sanoisin että tapauskohtaisesti sen vetoluistoneston pois otto. Itse jään mieluummin kiinni kun ajan pahasti ojaan, mutta en olekaan mikään rattimies Razz


Itsellä tuli viikonloppuna ensimmäinen kunnon testi Vitaralla lumessa. Olin positiivisesti yllättynyt. Ero esim 10 vuoden takaisiin citymaastureihin oli huomattava, eli tuosta jarruilla toteutetusta luistonestosta oikeasti on apua. Tuli testattua myös että menee selvästi paremmin kuin vaikka CRV. Mitään ylikuumentumista ei tullut vaikka kilometrejä syvässä lumessa tuli reilusti.


Ajelitko neliveto Auto-asennossa, vai millä asetuksilla?


Snow-asetuksella. Kuten joku jo mainitsikin niin se vähän vakauttaa autoa. Urissa ajaessa kampesi aika herkästi poikittain ja silloin saattaa oja kutsua. Syvässä lumessa ylämäkeen mennessä luistonesto vilkkui melko ahkerasti mutta lock-asentoa en juuri tarvinnut. Auto meni eteenpäin kuitenkin nikottelematta eikä ruopinut tyhjää joten luistonesto toimii tuon perusteella melko hyvin. Pari senttiä lisää maavaraa parantaisi vielä etenemiskykyä. Jokohan tuohon saa korotussarjoja Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
pjt60
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 22 Tou 2016
Viestejä: 13

LähetäLähetetty: 28.11.2017 19:29    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Minkälaisia pohjalevyjä porukat on vitaraan laittanut kun pohjoisessa lumi tiellä ajaessa tuppas aika hyvin lunta konetilaan.Ei sentään alkanu keittään koska lefti pyöri sentään.kulussa ei vikaa kun ei ollu polannetta eikä kelkalla ajettu.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jkoiv
Kanta-asiakas


Liittynyt: 18 Kes 2007
Viestejä: 1013

LähetäLähetetty: 28.11.2017 22:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

pjt60 kirjoitti:
Minkälaisia pohjalevyjä porukat on vitaraan laittanut kun pohjoisessa lumi tiellä ajaessa tuppas aika hyvin lunta konetilaan.Ei sentään alkanu keittään koska lefti pyöri sentään.kulussa ei vikaa kun ei ollu polannetta eikä kelkalla ajettu.


Itsellä on sheriffin panssarit moottorin alla ja takaperässä. Ei ole tullut seurattua pysyykö kone lumesta puhtaana. Takaperän panssari on pari kertaa ottanut aika ikävän kuuloisesti osumaa että se on ollut ihan hyvä sijoitus. Taitaa tuo takaperä olla auton matalin kohta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 55, 56, 57 ... 84, 85, 86  Seuraava
Sivu 56 Yht. 86

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com