OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Metsästysoikeus
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Seuratoiminta
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
velman
Kanta-asiakas


Liittynyt: 11 Tam 2008
Viestejä: 364
Paikkakunta: Satakunta

LähetäLähetetty: 14.08.2015 19:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Niinno.. kirjoituksia voi käsittää monella tapaa..
Vaikka kuuluu seuraan, ei mikään pykälä (laki) kiellä vuokraamasta omiin nimiin.
Sanomista varmasti tulee jos "seuran alueelta" omiin nimiin vuokraa, mutta seuroja on monia ja maita on monia...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
hellokitty
Kanta-asiakas


Liittynyt: 09 Jou 2012
Viestejä: 3460

LähetäLähetetty: 14.08.2015 19:56    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

..Ja myös sanamuotoja soppareissa miten ja mitä kukin vuokraa kenelle.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
velman
Kanta-asiakas


Liittynyt: 11 Tam 2008
Viestejä: 364
Paikkakunta: Satakunta

LähetäLähetetty: 14.08.2015 22:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jep jep
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Ollari
Kanta-asiakas


Liittynyt: 30 Hei 2006
Viestejä: 12154

LähetäLähetetty: 14.08.2015 22:42    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Minusta ihan riittävä seurasta erottamisen peruste, jos aletaan suhmuroimaan jotain seuran toimta-alueen maita omiin nimiin. Yhdistystä vastaan toimiminen on erottamisperuste, vaikkei erikseen olisi olemassa lakipykäliä vuokrasopimusten järjestelyistä. Eikä siinä, kyllähän "pelkkä hirvi" sopimukset on hyvin yleisiä, mutta jos aletaan pelaamaan itselle sieltä välistä kaurissopimuksia, niin... Evil or Very Mad

Ei siinä jos kaikki osapuolet tyytyväisiä ja sopuisia, niin ehdottomasti paras aina niin.

Vaan en minä ihmettelisi vaikka sanomistakin tulisi ja siinä tilanteessa kyllä olen sitä mieltä että jos kerran seurassa ollaan niin seuran eteen sitten tehdään sopimuksetkin. Ja jos ei seuratoiminta kelpaa, niin ei sitten toimi seurassa. Jos kerran osaa järjestellä pyyntinsä muutenkin niin mikäs siinä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
PieniValkoinenMetsästäjä
Kanta-asiakas


Liittynyt: 14 Syy 2012
Viestejä: 908

LähetäLähetetty: 15.08.2015 08:52    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Nonni nyt kaikille mielensäpahoittajille tiedoksi:

-Opetelkaa lukemaan. Juuri kirjoitin että kaurissopimus jätettiin suosiolla seuralle, ilman mitään kiemuroita.

-Voinen kai myöntää että minä olen se kolmas osapuoli. Tosin maat ei ole minun, vaan naapurin. Naapuri vaan halusi antaa hirvioikeuden seuralle, mitäpä minä sillä tekisin kun ei oo tarpeeks maita.

-Ja seurasta voin todeta että kulkee Uudenmaan seurojen Top 3- vlttumaisinta listalla ihan tunnetusti. Olen koittanut ko. seuraan päästä, mutta koska minua kiinnostaa metsästyksessä myös pienriista, seuralta on tullut suoranaista kyykyttämistä ja aivan ihmeellistä toimintaa minua kohtaan. Kesäkokouksessa nyt saivat suoraan sanotuksi, etteivät halua minua seuraan.

-Tällä hetkellä sopimusta seuralle ei ole vielä tehty, kaikki oikeudet on mulla. Vuokrasopimus nimittäin raukesi jo huhtikuussa eikä seura ole vielä kysellyt uuden sopimukseen perään...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Seuratoiminta Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Sivu 2 Yht. 2

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com