OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Mitä hakkia lafan tilalle?
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
dxman
***


Liittynyt: 06 Maa 2004
Viestejä: 7478

LähetäLähetetty: 18.11.2015 23:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lainaus:
Mulla on Lafayette micro5+ malli, ja siinä ei ole muuta kuin ongelmia kuuluvuuden kanssa. itse olen koiramies ja olisi hyvä saada viesti passimiehille ja naisille tiedoksi. Mitä suosittelisitte hankkimaan tai kokeilemaan?


Itsellä lafa 5 on ollut ainoa puhelin jonka olen myynyt eteenpäin,muut on jääneet käyttöön. Silti...onko kyse puhelimen huonoudesta vai koiramiehille tyypillisestä suhtautumisesta radioon. Lyhin mahdollinen antenni ja koko radio syvällä taskuissa ettei vaan antenni osu mihinkään ja korvanapit sun muut piuhat vielä kiedottu antennin ympärille.?

Valveutuneemmat koiramiehet käyttävät maapiuhaa kun oikein pitkä antenni on todellakin tiellä. Sillä saa monasti huonoonkin radioon ryhtiä.

Loput radion valinnasta riippuu siitä kuinka paljon pistää arvoa vesitiiveydelle ja mahdollisesti mukana tuleville tarvikkeille. Tumppiantennin saa ensimmäiseksi heittää menemään.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Bearking 2.0
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Elo 2011
Viestejä: 344
Paikkakunta: Mualiman napa

LähetäLähetetty: 10.12.2015 21:49    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kokemusta omasta Genzosta ja useamman kerran viereiseen passiin tuli kaveri jolla Zodiak. Molemmat kuuluu varsin hyvin. Ja on helppoja käyttää ja kestäviä. Plussana myös erottuva väri molemmissa.

Lafaa ei ole seurassa kellään.

Wouxonia ja muuta kiina ihmettä kyllä löytyy. Varmaan ihan hyviä nekin jos rima ei ole niin korkealla laadun suhteen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Sivu 2 Yht. 2

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com