OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Vellipeikkoja odotellessa.

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Harrastuksemme mediassa
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
masiina
Kanta-asiakas


Liittynyt: 18 Jou 2005
Viestejä: 1579

LähetäLähetetty: 03.01.2016 15:51    Viestin aihe: Vellipeikkoja odotellessa. Vastaa lainaamalla viestiä

Vähän vaihtelua ylen tuotoksiin.
http://areena.yle.fi/1-1080932
_________________
"...olen enemmän kuin valmis, vaaran varpaille astumaan."
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
mpikkara
Kanta-asiakas


Liittynyt: 27 Tam 2012
Viestejä: 2543
Paikkakunta: suomi

LähetäLähetetty: 03.01.2016 16:00    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Olin tuon jo aiemmin nähnyt, mutta aina yhtä hauska katsoa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
9.3x622
Kanta-asiakas


Liittynyt: 16 Huh 2004
Viestejä: 16687

LähetäLähetetty: 03.01.2016 18:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Hyvä pätkä. Lieneekö jo vapaus mennyt ja mehtuut jääneet.

En minäkään kyllä suostuisi siihen, jos eukko alkaisi vaatimaan, joko hän tai metsästys.

Ei minun kyllä ole tarvinnutkaan, kun sen aikoinani selväksi tein, että syksyllä minä aina häivyin joksikin aikaa metsästelemään.

Nykyisin tuo häipyminen kestää puolitoista kuukautta.
_________________
Polku on kulkijaansa viisaampi. !&%¤# määrä on vakio.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Nimrod
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Elo 2005
Viestejä: 14775

LähetäLähetetty: 03.01.2016 20:04    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

9.3x622 kirjoitti:

En minäkään kyllä suostuisi siihen, jos eukko alkaisi vaatimaan, joko hän tai metsästys.


Mitä olen tuollaisia "vaatimuksia" kuullut, niin kyse ei kyllä ole juuri koskaan siitä metsästyksestä vaan enemmänkin kyse on valtataistelusta parisuhteessa. Eli jos tuollaisia vaatimuksia toisen muuttamisesta alkaa kuulua, niin kyseessä on aika mielestäni aika vakava ongelma. Ei ole juurikaan merkitystä, että onko kyse metsästyksestä vaiko sitten jostain muusta tärkeästä harrastuksesta - samanlaista vänkäämistä se on pahimmillaan kaikista menemisistä.

Yhdessä eläminen ei voi perustua toisen muuttamiselle, sen nyt pitäisi olla päivänselvää kaikille. Harvoin metsästäjä ei ole ollut menoissaan samanlainen aina.

Sitten kerran syrjäkorvalla kaverin häissä kakkujonossa kuulin kun toisen kaverin vaimo ja joku toinen juttelivat keskenään, että "aina minä motkotan kun ne metsälle lähtevät, mutta oikeasti on todella mukava saada olla rauhassa yksin kotona", johon tämä toinen naurahti ja myönsi olevansa samalla kannalla. Minä muuten mainitsin tälle kaverin vaimolle, että satuin kuulemaan tämän. Valttikortit on hyvä pitää hihassa... Wink[/list]
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
MikaS
Kanta-asiakas


Liittynyt: 17 Maa 2004
Viestejä: 3960

LähetäLähetetty: 03.01.2016 21:08    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ei ymmärrä, itse saan mennä metsälle mitenkä haluan. Muija ja mukulat tietää että kuinka tärkeää se on minulle. Ei toista voi ainakaan onnellisessa suhteessa kahlita liiaksi, sitten kun ollaan kotona niin pitää olla "läsnä".

Muistan kun muija lähes parikytä vuotta sitten sanoi että voisit kilpailla. Seuraavana vuonna oli sitten 30+ kisaa, niin ei sanonut enää mitään kisoista. Viime vuonnakin huhti toukokuun vaihteessa kuukauden aikana oli 34kisaa, joista yksi onneksi peruttiin. Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Harrastuksemme mediassa Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com