Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Paatti Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 06.09.2011 08:21 Viestin aihe: |
|
|
Oletteko annostelleet ainetta minkä verran, entäpä kokeillet kaverin kanssa niin, että toinen laittaa ainetta ja toinen ei? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Kettu ***
|
Lähetetty: 06.09.2011 11:03 Viestin aihe: |
|
|
Missään tapauksessa tuo ikardiini ei toimi. Se on ihan tavallista ns. hyttysiltä näkymättömäksi tekevää ainetta, ei karkoitetta. Hirvikärpänen suunnista eri tavalla kuin hyttynen ja ikardiini ei kyllä hirvaria hämää. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Sopranos Kanta-asiakas
Liittynyt: 25 Hel 2005 Viestejä: 1067 Paikkakunta: Etelä-Suomi/Pohjanmaa
|
Lähetetty: 06.09.2011 14:07 Viestin aihe: |
|
|
Hirvikärpänen suunnistaa lämpösäteilyn avulla joten mitkää hyttysille tarkoi-
tetut hajut ei siihen pysty.
Tämä nyt mainostettu Hirvikärpäs-Stop suihke on täyttä huijausta jolla joku
liikemiesporukka tekee ison tilin.... vaikka ei kokeilisi kuin kerran niin myytyjen
purkkien määrä on pian sadoissatuhansissa.
Laittakaa valituksia kuluttaja-asiamiehelle tällaisesta huijauksesta ! _________________ Välineet, luvat ja eväät vähän maksavat mutta
liha on ilmaista .... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
pikkuhornet Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 06.09.2011 15:40 Viestin aihe: |
|
|
Sopranos puhuu asiaa. On kaikenlisäksi helkatin kallis tuo suihkepullo. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Kettu ***
|
Lähetetty: 11.09.2011 19:11 Viestin aihe: |
|
|
No niin. Nyt on menty kanalintumetillä läpi alueet jossa on pilvin pimein hirvikärpäsiä ja voin todeta, että kyllä testaamani menetelmä toimii. Toimii itse asiassa paremmin kuin olisin uskonut. Ensimmäisen kerran ikinä ovat hirvikärpäset nyt altavastaajina! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
9.3x622 Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vilperi ***
Liittynyt: 22 Elo 2005 Viestejä: 10580 Paikkakunta: Espoo/Kangasala
|
Lähetetty: 12.09.2011 12:00 Viestin aihe: |
|
|
Kohta on apteekeista kamferitipat loppu!! _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Luikku Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 27 Elo 2011 Viestejä: 13 Paikkakunta: Ison veden äärellä
|
Lähetetty: 12.09.2011 12:40 Viestin aihe: |
|
|
Kerro nyt kettu hyvä että mitäkä linimenttiä oot testannu. Vai pisnistäkö haudot, kun noin kitsaasti vinkkejä jakelet
Tässä ei kehtaa enään etes uimahalliin tai kuntosalille mennä, kun mies on yhtä helevetin vuotavaa pahkuraa täynnä, kutijaaki niin pirusti notta meinaa housuissa pysyä Eikä enään parannu viikossa niinku ennen |
|
Takaisin alkuun |
|
|
tuhola Kanta-asiakas
Liittynyt: 29 Maa 2004 Viestejä: 21383 Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa
|
Lähetetty: 12.09.2011 13:35 Viestin aihe: |
|
|
Kettu kirjoitti: | No niin. Nyt on menty kanalintumetillä läpi alueet jossa on pilvin pimein hirvikärpäsiä ja voin todeta, että kyllä testaamani menetelmä toimii. Toimii itse asiassa paremmin kuin olisin uskonut. Ensimmäisen kerran ikinä ovat hirvikärpäset nyt altavastaajina! |
Huumorimiehiä tämä kettu.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
hilipata Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 12.09.2011 14:15 Viestin aihe: |
|
|
Minä tekaisin hirventaljasta kokopitkän turkin ja hukkapaloista karvalakin ja kintaat. Aika hyvin pysyy hirvikärpäset poissa tukasta. Vähän kuuma oli ja parinviikon päästä ei enää uskalla käyttää kun puolikuolleet ruotiukot hoippuu hirvipassiin, muuten suosittelen |
|
Takaisin alkuun |
|
|
marvin the martian Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 12.09.2011 14:41 Viestin aihe: |
|
|
Eikös nuo kamferintipat ole aika pitkälle pirtua?
Alkoholin väärinkäyttöä sanon minä
Jos siis käytetty ulkoisesti. _________________ Kaukana jossain on Kapakanmäki, siellä rähjää keletappiväki. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Kaarle Martel Sisällöntuottaja
|
Lähetetty: 12.09.2011 14:44 Viestin aihe: |
|
|
marvin the martian kirjoitti: | Eikös nuo kamferintipat ole aika pitkälle pirtua?
Alkoholin väärinkäyttöä sanon minä
Jos siis käytetty ulkoisesti. |
Wiki:
Lainaus: | Kamferitipat ovat apteekeissa myytävä lääkevalmiste joka koostuu 1 osasta kamferia, 3 osasta eetteriä ja 6 osasta spriitä. Niitä on käytetty lääkkeenä heikotukseen, sydämen vajaatoimintaan ja myös ensiapuna korvasärkyyn. |
Ei siis ole väärinkäyttöä, jos hirvikärpäsiä on korvassa... _________________ http://www.terveisetravintoketjunhuipulta.com |
|
Takaisin alkuun |
|
|
SuuriPaha Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 12.09.2011 16:44 Viestin aihe: |
|
|
Tuli itsekin kokeiltua tätä suihketta viikonloppuna. Ei mitään vaikutusta koko aineella, paitsi lompakossa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
eero Kanta-asiakas
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 4379 Paikkakunta: päijät-häme
|
Lähetetty: 12.09.2011 18:14 Viestin aihe: |
|
|
Kyllä on persiistä olla metsällä on noita hirvikärpäsiä niin !&%¤#"!,paukamia joka paikassa ja kutisee. Muutenkin vatuttaa kun ei ole lintuja näkynyt yhtään,myös semmoisissa paikoissa missä olen tavannut niitä vuosien saatossa mihin hemmettiin ovat kadonneet,olisiko liian lämpöiset kelit??? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Kettu ***
|
Lähetetty: 12.09.2011 19:28 Viestin aihe: |
|
|
tuhola kirjoitti: | Kettu kirjoitti: | No niin. Nyt on menty kanalintumetillä läpi alueet jossa on pilvin pimein hirvikärpäsiä ja voin todeta, että kyllä testaamani menetelmä toimii. Toimii itse asiassa paremmin kuin olisin uskonut. Ensimmäisen kerran ikinä ovat hirvikärpäset nyt altavastaajina! |
Huumorimiehiä tämä kettu.. |
Ehei. Olen täysin vakavissani. Nyt ei tarvitse enää ikinä tuskailla hirvikärpästen takia. Vaimokaan ei uskonut. Käskin etsimään edes yhden hirvikärpäsen vaatteista tai päästä pitkän metsälenkin jälkeen. Yhtään kappaletta ei löytynyt. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|