Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Muikkunen Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 06.04.2012 12:13 Viestin aihe: Tikka m07 perän irrotus |
|
|
Sanokaapas viisaammat millä tuo m07 rihlan perä on kiinnitetty.
Netistä löysin vähän epäselvän räjäytyskuvan, josta ei liiemmin ollut apua. Pyssyssä on ventiloitu perälevy, jonka läpi on reikä josta olen koittanut ruuvarilla ja kuusiokololla, mutta eivät käy kiinni. Perälevy on melko tiukan oloisella liimalla kiinni, ettei sitä taida siitä ehjänä saada irti.
Perä on sen verran löysässä, että heiluu raudoissa. Ei tohdi ampua haulipuolella, ettei halkea. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
juskup Kanta-asiakas
Liittynyt: 15 Tou 2007 Viestejä: 449 Paikkakunta: Pohjois-Savo
|
Lähetetty: 06.04.2012 13:24 Viestin aihe: |
|
|
se on perän sisällä on ruuvi kiinnitys, ruuvi aukee talttapäisellä pitkällä mensselillä, tietenkin perälevy on irrotettava ensin..tai sinun tapauksessa sen reijän kautta... _________________ "Toivossa on hyvä elää" sano lapamato.. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Muikkunen Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 08.04.2012 08:55 Viestin aihe: |
|
|
Ok, näin minä sen kuvittelin olevanki. Täytyy yrittää uudestaan |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
tikka_mika Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 08.04.2012 16:50 Viestin aihe: Re: Tikka m07 perän irrotus |
|
|
Muikkunen kirjoitti: | Sanokaapas viisaammat millä tuo m07 rihlan perä on kiinnitetty.
Netistä löysin vähän epäselvän räjäytyskuvan, josta ei liiemmin ollut apua. Pyssyssä on ventiloitu perälevy, jonka läpi on reikä josta olen koittanut ruuvarilla ja kuusiokololla, mutta eivät käy kiinni. Perälevy on melko tiukan oloisella liimalla kiinni, ettei sitä taida siitä ehjänä saada irti.
Perä on sen verran löysässä, että heiluu raudoissa. Ei tohdi ampua haulipuolella, ettei halkea. |
Ainakin Tikka M77:ssa on 5mm kuusiokolopultti tuollaisen liimatun perälevyn kanssa. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|