Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Jartsu Banned
Liittynyt: 08 Maa 2004 Viestejä: 30047 Paikkakunta: keski pohjanmaa
|
Lähetetty: 13.04.2012 23:33 Viestin aihe: |
|
|
Linja autolla vaan tai TNT. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
RiUDE Kanta-asiakas
Liittynyt: 24 Maa 2004 Viestejä: 20455 Paikkakunta: Savonlinna
|
Lähetetty: 18.04.2012 12:37 Viestin aihe: |
|
|
Hyvin toimii Itellan hienot systeemit:
Sain tekstiviesti-ilmoituksen paketin saapumisesta 4.4.
Kävin hakemassa asiamiespostista paketin tuon ilmoituksen perusteella 7.4.
Asiamiespostin hoitaja kiroili noita tekstiviesti-ilmoituksia, kun posti ei ole toimittanut lupauksista huolimatta (luvattu 7kk sitten) päätettä josta niiden perusteella tulostettaisiin tosite jonka asiakas kuittaa paketin hakiessaan.
Nyt hän joutuu kirjoittamaan käsin lapun aina tälläisen paketin tullessa.
No nyt on alkanut sitten itella spammaamaan sähköpostiani saapumisilmoituksilla, jotka pitäisi itse tulostaa ja hakea paketti niillä.
16.4. tuli ensimmäinen, ja äsken kolmas ilmoitus samasta paketista.
Joka tosiaan on haettu jo aikoja sitten... _________________ Savo suureksi. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
LG1 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 18.04.2012 12:44 Viestin aihe: |
|
|
RiUDE kirjoitti: | Hyvin toimii Itellan hienot systeemit:
Sain tekstiviesti-ilmoituksen paketin saapumisesta 4.4.
Kävin hakemassa asiamiespostista paketin tuon ilmoituksen perusteella 7.4.
Asiamiespostin hoitaja kiroili noita tekstiviesti-ilmoituksia, kun posti ei ole toimittanut lupauksista huolimatta (luvattu 7kk sitten) päätettä josta niiden perusteella tulostettaisiin tosite jonka asiakas kuittaa paketin hakiessaan.
Nyt hän joutuu kirjoittamaan käsin lapun aina tälläisen paketin tullessa.
No nyt on alkanut sitten itella spammaamaan sähköpostiani saapumisilmoituksilla, jotka pitäisi itse tulostaa ja hakea paketti niillä.
16.4. tuli ensimmäinen, ja äsken kolmas ilmoitus samasta paketista.
Joka tosiaan on haettu jo aikoja sitten... |
Meillä on sama homma täällä Tampereen lähiössä.
Kun tekstari tulee, että on noudettavissa, on paketti todellisuudessa vasta seuraavana arkipäivänä lähipostissa, sitä ennen jossain lajittelussa 30 km päässä. Lähipostin edustaja sanoi, että on valitettava asia, jolle hän ei voi mitään ja on siitä useasti valittanut ylemmälle tasolle. Sitten kun postilaatikossa on lappu, silloin se on myös noudettavissa. Itse olen jo oppinut olemaan kiirehtimättä noutoa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
RiUDE Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 18.04.2012 12:45 Viestin aihe: |
|
|
Lisäksi spostissa kerrottu osoite, josta ilmoitus pitäisi itse tulostaa, antaa ilmoituksen
Service Temporarily Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.
Miun mielestä näiden hienojen uusien järjestelmien tilaajat pitäisi pystyä saamaan henkilökohtaiseen taloudelliseen vastuuseen (vrt. uhkasakko), jos he eivät ole kykeneviä sopimusteknisesti tilaamaan toimivia, testattuja järjestelmiä. _________________ Savo suureksi. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
hiippari Kanta-asiakas
Liittynyt: 11 Mar 2005 Viestejä: 687 Paikkakunta: Etelä pohojanmaa
|
Lähetetty: 18.04.2012 13:52 Viestin aihe: |
|
|
niin se maailma muuttuu |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Anttiman Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 18.04.2012 23:52 Viestin aihe: |
|
|
RiUDE kirjoitti: | Lisäksi spostissa kerrottu osoite, josta ilmoitus pitäisi itse tulostaa, antaa ilmoituksen
Service Temporarily Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.
Miun mielestä näiden hienojen uusien järjestelmien tilaajat pitäisi pystyä saamaan henkilökohtaiseen taloudelliseen vastuuseen (vrt. uhkasakko), jos he eivät ole kykeneviä sopimusteknisesti tilaamaan toimivia, testattuja järjestelmiä. |
Postilla on ainakin tänään joku vika järjestelmässään josta syystä pakettiseuranta ei toimi. En tiedä onko ollut kauankin, mutta itse huomasin ongelman ja sitä koskevan ilmoituksen klo 18 aikaan... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
RiUDE Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Tapiok ***
|
Lähetetty: 19.04.2012 14:54 Viestin aihe: |
|
|
"Viraston mukaan Itellalla on myös oikeus avata tai läpivalaista pakettilähetyksiä turvallisuussyistä, Kirjesalaisuus koskee viraston tulkinnan mukaan vain kirjeitä, eikä tavaralähetyksiä."
Kirjeessähän kulkee vielä sitten vaikka mitä.
http://www.posti.fi/kortitjakirjeet/kirjeet/maksikirje.html
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
RiUDE Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 19.04.2012 17:34 Viestin aihe: |
|
|
Pitäisköhän sahata lankusta pieni pala kerrallaan aseen tukin näköinen, ottaa joka välissä kuva, ja pyytää postin tulkinta missä vaiheessa lankku muuttuu vaaralliseksi. Jos tuommoisen parikymmentä kuvaa alkuunsa. _________________ Savo suureksi. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
TRK Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 19.04.2012 18:10 Viestin aihe: |
|
|
Tapiok kirjoitti: | "Viraston mukaan Itellalla on myös oikeus avata tai läpivalaista pakettilähetyksiä turvallisuussyistä, Kirjesalaisuus koskee viraston tulkinnan mukaan vain kirjeitä, eikä tavaralähetyksiä." |
Mielenkiintoinen tulkinta. Perustuslaki, §10, 2 momentti: "Kirjeen, puhelun ja muun luottamuksellisen viestin salaisuus on loukkaamaton."
Tosin Suomessahan - ainakin poliitikkojen ja julkisen tahon kanssa - väittelyn häviää heti vetämällä esiin perustuslakikortin. Vähän niin kuin natsikortti muualla. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
finnjaeger Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 19.04.2012 18:14 Viestin aihe: |
|
|
LG1 kirjoitti: |
Kun tekstari tulee, että on noudettavissa, on paketti todellisuudessa vasta seuraavana arkipäivänä lähipostissa, sitä ennen jossain lajittelussa 30 km päässä. Lähipostin edustaja sanoi, että on valitettava asia, jolle hän ei voi mitään ja on siitä useasti valittanut ylemmälle tasolle. Sitten kun postilaatikossa on lappu, silloin se on myös noudettavissa. Itse olen jo oppinut olemaan kiirehtimättä noutoa. |
Ettei vaan ole lähipostin mies keksinyt tuon välttyäkseen numerosarjan kirjoittamisen vaivalta ja paketin etsimiseltä.
Kyllä se paketti varmaan niillä siellä on jos jo seuraavana päivänä saat lapun. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
RiUDE Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 19.04.2012 18:27 Viestin aihe: |
|
|
Hyvin fudaa... _________________ Savo suureksi. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
LG1 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.04.2012 09:35 Viestin aihe: |
|
|
finnjaeger kirjoitti: | LG1 kirjoitti: |
Ettei vaan ole lähipostin mies keksinyt tuon välttyäkseen numerosarjan kirjoittamisen vaivalta ja paketin etsimiseltä.
Kyllä se paketti varmaan niillä siellä on jos jo seuraavana päivänä saat lapun. |
Ei ollut on tarkistettu. Oli kaveri hommissa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
cowboy Kanta-asiakas
Liittynyt: 17 Jou 2006 Viestejä: 449 Paikkakunta: pohjois-suomi
|
Lähetetty: 20.04.2012 09:42 Viestin aihe: |
|
|
hieman ristiriitaista on tuo itellan sisäinen sääntö aseiden osalta kun soitin tässä n. kuukausi takaperin tuonne postin asiakaspalveluun ja tenttasin noista kuljetuksista niin vastaukseksi sain että ovat jossain määrin tapauskohtaisia ja esim. metsästyskauden alussa/aikana voi postin kautta lähettää aseita sama tuntui koskevan myös aseen osia että "tapauskohtaisia"
liekkö tästä voisi yhteen vetona tiiviistää että jos iso herra haluaa aseen pohjoiseen kuljetuksen kautta niin se onnistuu |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jbear Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.04.2012 12:18 Viestin aihe: |
|
|
Välttyvät vain siltä että jos ase häviää postissa niin ei tarvi ottaa minkäänlaista vastuuta. _________________ The worst Part of Cencorship is *** !
Ei kaikkien arvitse olla idiootteja. Riittää ku enemmistö o -> demokrtia |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|