Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Vilperi ***
Liittynyt: 22 Elo 2005 Viestejä: 10580 Paikkakunta: Espoo/Kangasala
|
Lähetetty: 19.06.2012 20:37 Viestin aihe: |
|
|
valvontakamera kirjoitti: | MK05 kirjoitti: | Onko siitä Vilperistä oloneuvos tullut, kun mökillä elelet viikollakin. Vai voititko lotossa |
Vilperi tienaa kanariasaitilla jota se täällä mainostaa. Miksiköhän Bushmaster tai Igorrock potkittiin saittiensa mainostamisesta mutta Vilperin annnetaan postailla, täältä on kyllä mielenkiintoisimmat kirjoittajat häipynyt. Voisi tämän ainakin linnustusosiosta siirtää. |
Vilperi ei tienaa mitään sillä saitilla, mutta yrittää pitää sen hengissä taas kesän ylitse, ettei sitä lopetettaisi liian vähäisten käyttäjämäärien takia.
Hyödyn korjaa palvelimen ylläpitäjä.
Ei Vilperin tosin tarvii myöskään maksaa sivuston ylläpitämisestä mitään.
Mä olen adminilta kysynyt siirtoa tuonne "Asiansivustosta osioon", mutta se ei kuulemma ole teknisesti mahdollista.
No, jos Vilperiä tyhmyydestä sakotetaankin, niin eipä tuota valvontakameraakaan voi järjenjättiläiseksi kehua, kun ei tiedä noiden ilmaissivustojen olemassaolosta joille kuka tahansa voi perustaa sivuston mikäli luulee saavansa niihin riittävästi kirjoittajia ja kommentoijia ja sitä kautta myös lukijoita.
Kerrotaan nyt samantien että koko palvelinyhteys noille www.foorumi.info sivuille on nyt ollut toista vuorokautta poikki, joten mun foorumia ei ole lopetettu, vaikka sinne ei nyt pääsekään. Tai jos palvelin on lopetettu, niin silloin häipyy myös kymmeniä ellei satoja pienfoorumeita samassa yhteydessä. _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
MtJ Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 19.06.2012 20:53 Viestin aihe: |
|
|
Jos se verkkosivuilla tienaus olisi helppoa, niin kaipa ne K-marketitkin muuttuisi site advertisement pisteiksi...
Kyllähän sivulle pitää tulla rumasti hittiä eli niitä käyttäjiä vuorokaudessa, ennenkuin esmes Google Ads alkaa tuottamaan edes jotakin. _________________ Jos parturi ajaa parran vain niiltä, jotka eivät itse aja partaansa, ajaako hän silloin oman partansa? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vilperi ***
|
Lähetetty: 22.06.2012 21:24 Viestin aihe: |
|
|
Kun tuo "oma" foorumi on toistaiseksi pois käytöstä palvelimen rikkoutumisen vuoksi, niin laitetaan tänne pieni juhannusstoori.
Tuli juhannusvihtakin käytyä tekemässä perinteiseen tyyliin (kun niskaan lyö, niin munissa tuntuu) saunan lämpeemistä odotellessa ja hiukasen kookkaanpuoleinen siitä tuli, mutta niitä ei tarvii montaa tänä vuonna tehdä; on meinaan hakemisessa kunnon lehdekset!! On urpua sen verran runsaasti ja pienemmissä taas reikäisiä lehtiä, että mun kriittiseen silmään ei oikein sovellu.
Kylvettyä kuitenkin tuli ja kun emännys oli toista vuorokautta mua hellinyt kaikin tavoin, niin minä sitten vastavuoroisesti enstex piiskasin sen kunnollisesti joka paikkaa myöten vihdalla ja loppusilauksena sellainen kevyt hieronta samaisella työkalulla usein vihtavedellä kasteltuna joka kohdasta ja perään "käsky" mene tupaan siitä!
Itelle sitten vielä samat tsydeemit ja käytin sen lopun vihtaveden vielä huolelliseen huuhtomiseen ja mikäli isoihin poikiin on uskominen, niin vihtaveden pitäisi myös parantaa mieskuntoa!??
Kohta syömään ja loppu sitten jääköön arvoitukseksi!!
Jusseja vaan kaikille!!!
|
|
Vilperi ***
|
Lähetetty: 27.06.2012 13:58 Viestin aihe: |
|
|
Sain tuon Jättiukonputkistoorin tehtyä uusiksi, joten nyt pitäis vielä jaksaa päivittää mökkipäiväkirjakin kun sieltäkin on osa viesteistä on kadonnut, mutta hiljaa hyvää tulee!!
Kun tuo minun pitkä stoori Jättiukonputken hävittämisestä katosi bittiavaruuteen palvelimen rikkoutumisen vuoksi, niin tein sen uudestaan ja samalla päivitin koko sivuston tälle päivälle:
http://p2.foorumi.info/suomikerho/viewtopic.php?p=1280#1280
Alusta sen voi lukea tuolta:
http://p2.foorumi.info/suomikerho/viewtopic.php?t=232
Päivitetään taas tarpeen mukaan!
|
|
Sarvikuono Kanta-asiakas
Liittynyt: 02 Tam 2008 Viestejä: 9694 Paikkakunta: Suuri tyhjiö keskellä ei-mitään
|
Lähetetty: 27.06.2012 15:11 Viestin aihe: |
|
|
Vilperi tarttis jonkun harrastuksen _________________ Video meliora proboque deteriora sequor. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vilperi ***
|
Lähetetty: 27.06.2012 15:22 Viestin aihe: |
|
|
Sarvikuono kirjoitti: | Vilperi tarttis jonkun harrastuksen |
Jaa!?? Eikös tuossa erilaisessa puuhailussa mökillä ja puutarhassa ole muka riittävästi+ tuollainen vihulaisten poisto sekä kasvi että eläinkunnassa!??
Ei mulla ole täällä mitään vapaa-ajanongelmia, ennemmin aikapulaa toisinaan! _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Pussihousuelvis Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 27.06.2012 16:21 Viestin aihe: |
|
|
Ei ole "veetuilua", mutta missäs Vilpertin "parempi puolisko" on, kun ei mökkikuvissa enää näy. Tyttäriäkään ei näy. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vilperi ***
|
Lähetetty: 27.06.2012 16:24 Viestin aihe: |
|
|
On se ny tossa vastapäätä tätä kirjoittaessani; tyttäriä tänne ei oo saanu enää moneen vuoteen! _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Pussihousuelvis Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 27.06.2012 17:44 Viestin aihe: |
|
|
Sama juttu, ettei poikia enää saa mihinkään omiin juttuihin, paitsi jos heidän käytössään oleva auto menee rikki.
Emännän käynti mökillä ja jutuissa mukana olo on hieman lisääntynyt. Meinaakohan se, että joku muu saa kuitenkin "hautalerppaan" eloa...pysykööt luulossa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vilperi ***
|
Lähetetty: 27.06.2012 18:22 Viestin aihe: |
|
|
Pussihousuelvis kirjoitti: |
Emännän käynti mökillä ja jutuissa mukana olo on hieman lisääntynyt. Meinaakohan se, että joku muu saa kuitenkin "hautalerppaan" eloa...pysykööt luulossa. |
Kai siinä jotain lievää perää voi olla tuossakin, kun mun emännystä ei täällä mökillä kans pariin vuoteen näkyny!??
Viimeinen muokkaaja, Vilperi pvm 28.06.2012 14:13, muokattu 2 kertaa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Hylsysoppa Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 27.06.2012 18:24 Viestin aihe: |
|
|
"MI-KÄ perk-kele se on tuon kaulan-ni purru"... |
|