Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
AtteL Kanta-asiakas
Liittynyt: 19 Syy 2008 Viestejä: 1643 Paikkakunta: Valkeala
|
Lähetetty: 17.10.2012 08:25 Viestin aihe: |
|
|
Ledimoduleita tilasin reilu kuukausi sitten ja tuli 3 viikossa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Anttiman Kanta-asiakas
Liittynyt: 04 Maa 2004 Viestejä: 2647
|
Lähetetty: 20.10.2012 18:21 Viestin aihe: |
|
|
Kuluvan kuun kuudes päivä tein tilauksen ja kahdessa viikossa tuli ensimmäiset tavarat. Lopputilaus lähti viikon myöhemmin eli tullee viikon päästä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Redman Kanta-asiakas
Liittynyt: 15 Maa 2004 Viestejä: 655 Paikkakunta: JKL
|
Lähetetty: 20.10.2012 18:32 Viestin aihe: |
|
|
Yhden erikoiskaapelin olen sieltä tilannut. Kuukauden kuluttua aloitin reklamoinnin kun lähtöilmoituksesta huolimatta mitään ei kuulunut. Siinä sitten postailtiin kolme kuukautta ja viimein lupasivat laittaa uuden toimituksen. Se tuli n. parissa viikossa, eli neljä kuukautta toimitusaika. Ei siinä kaikki. Kaapeli oli toimimaton vehje. Mittatappiota vähän yli kymppi. Pari kuukautta sen jälkeen tuli alkuperäinen toimitus, yhtä viraton kapine. Tuolla ne lojuvat. Siis kannattaa varautua siihenkin, että sutta ja sekundaa saa halvalla.
Murkulat0r kirjoitti: | Aivan mahtava pulju tämä. Nyt 50 päivää mennyt ja 12 päivää sitten käskivät odottaa viikon-kaksi. Pistin sitten eilen viestiä ja tuli tänään viesti takaisin, että odottaisitko vielä viikon-kaksi. Nyt alkaa jo palamaan ihan tosissaan lakki tämän homman kanssa. |
Tuon ne hyvin osaavat |
|
Takaisin alkuun |
|
|
steppe Kanta-asiakas
Liittynyt: 18 Huh 2009 Viestejä: 2438
|
Lähetetty: 20.10.2012 21:42 Viestin aihe: |
|
|
Tänään oli tullut meiliin vahvistus, että tilaus on lähetytty. Jäämme siis odottamaan. Tuote minkä tilasin pitäisi siis sovittaa erikameralla tehtyjä objektiiveja toiseen kameraan ja kyseessä on ihan metallirengas, että toivottavasti se on sit kans toimiva. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
RiUDE Kanta-asiakas
Liittynyt: 24 Maa 2004 Viestejä: 20455 Paikkakunta: Savonlinna
|
Lähetetty: 21.10.2012 09:24 Viestin aihe: |
|
|
DX:n kanssa pitää aina olla valmistautunut siihen, että rahat menevät hukkaan. _________________ Savo suureksi. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
miihali Kanta-asiakas
Liittynyt: 03 Elo 2004 Viestejä: 366
|
Lähetetty: 21.10.2012 16:56 Viestin aihe: |
|
|
Dx.n kanssa kieltämättä kestää välillä todella kauan. Buyincoins.com toimii todella nopeasti ja hinnatkin joissakin reilusti halvemmat kuin dx hinnat. Siellä vaan suppeampi valikoima tavaraa. _________________ Ei ole huonoja ampujia, on vaan liian vähän patruunoita. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
PorinMatti Kanta-asiakas
Liittynyt: 06 Hei 2009 Viestejä: 609 Paikkakunta: Pori
|
Lähetetty: 23.10.2012 20:38 Viestin aihe: |
|
|
Toinen päivä tilasin ja 22 päivä oli postissa. Hyvin infosivat, että yksi tuote puuttuu ja sitten tuli taas ilmoitus, kun parin päivän päästä oli lähtenyt.Yllätys oli, että tuli samana päivänä postiin. Kaikki toimi tällä kertaa, |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Kuhau Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 02 Lok 2006 Viestejä: 14 Paikkakunta: Pirkanmaa
|
Lähetetty: 25.10.2012 10:28 Viestin aihe: |
|
|
Tervehdys,
Olen tilannut muutaman kerran aikaisemmin ja kaikki on ollut ok hidasta toimitusta lukuunottamatta. Nyt sitten tilasin otsalampun joka ei toiminut paketista otettaessa ollenkaan.
Lamppu maksoi 17,60 USD joten homma ei tähän kaadu. Näistä kaupoistahan pitää aina henkisesti varautua siihen että saattaa saada priiman sijasta romua.
Eniten lähinnä huvittaa tuo asiakaspalvelu ongelmatilanteessa.
Ehdottavat korjauttamaan paikallisesti lampun ja hyvittävät sitten kuittia vastaan. Kerroin että korjaus maksaa n 60-80€ / tunti.
Sen jälkeen lupasivat 7$ hyvityksen. 17.6$ toimimattomasta lampusta. Katsotaan miten äijän käy. Alla otetta viestittelystä
alice_xu [Request]
Dear Pekka,
In this situation, $7 usd can be offered as compensation. Would you like to keep it instead of returning the item?
Yours Sincerely,
Customer Service
Reply
10/24/2012 12:15:05 PM (UTC) Customer [Information]
Hi,
it is not worth tyring to repair it locally. The cost will be 60-80€/ hour. Please send new one. I can send the broken one back if you give me the address and desired freight forwarder.
Best regards
10/22/2012 9:51:46 AM (UTC) alice_xu [Request]
Dear ,
Is there any way to try and have it repaired locally? We can pay for the repair fee (according to the receipt you provide) if it is acceptable to us or we can give you some discount.
Yours Sincerely,
Customer Service
I did receive this light yesterday 18.10.2012 The light will not operate. If gives a litlle flash of light from time to time but I can not get it on. I have tested with two separate new battery sets. It must have something to do with electrical connection. The photo is useless because there is no sign on physical damage. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Kuhau Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 02 Lok 2006 Viestejä: 14 Paikkakunta: Pirkanmaa
|
Lähetetty: 05.11.2012 12:11 Viestin aihe: |
|
|
Liittyen vielä tähän rikkinäisen otsalampun caseen. Ei näytä tuo palauttaminen olevan kovin helppoa. Maksat ensin itse postikulut ja DX hyvittää sitten kuittia vastaan.
Nakkaan mokoman romun roskiin ja thats it.
Viimeinen tilaus tästä puljusta.
Please accept our apologies for the defective item.
Please provide all that apply:
Photos of original DX package showing damage if any.
Photos or video of the item(s) defect or malfunction.
Photos, video or screenshot showing any error screen or malfunction of the item(s).
After your shipment, please take a picture of the proof of shipment (shipping receipt, certificate of posting, tracking number stub, etc). We will arrange the replacement and reimbursement for your return postage after the package is received and processed.
ATTN: Grant
Unit E10, Voyage Park, Portfield Road
Portsmouth Hampshire po3 5fl
UNITED KINGDOM
Return shipping fee reimbursement is up to 35% of the item's price to a maximum of $40 USD; we will cover the actual postage (according to the receipt you provided).
Please note, an RMA confirmation letter was sent to your email address, please check the mail contents, print out the attached RMA label and affix the label to your returned package. If you cannot print the label, please write down the RMA code number on the outside of the package.
IMORTANT: Please use the least expensive method to ship the item(s) back. Courier services such as EMS, UPS, FedEx, TNT, DHL etc are NOT eligible for return shipping cost reimbursements.
IMPORTANT: Please remember to include a note in your package indicating the following items, this note will help us to expedite the processing time for you.
1. Your order number,
2. SKU numbers returned and quantity, and
3. A short description of the problem(s) of the defective unit.
If there are any further inquiries, please feel free to contact us at anytime.
Thank you for your patience and understanding.
* Incorrect usage excluded.
** The order shipment date and order notification are provided to you by email.
Yours Sincerely,
Customer Service |
|
Takaisin alkuun |
|
|
rakki Kanta-asiakas
Liittynyt: 07 Tam 2005 Viestejä: 984
|
Lähetetty: 05.11.2012 12:20 Viestin aihe: |
|
|
Tilasitko uk:n varastosta vai suoraan kiinasta? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Murkulat0r Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Lok 2007 Viestejä: 755
|
Lähetetty: 05.11.2012 12:46 Viestin aihe: |
|
|
Murkulat0r kirjoitti: | Aivan mahtava pulju tämä. Nyt 50 päivää mennyt ja 12 päivää sitten käskivät odottaa viikon-kaksi. Pistin sitten eilen viestiä ja tuli tänään viesti takaisin, että odottaisitko vielä viikon-kaksi. Nyt alkaa jo palamaan ihan tosissaan lakki tämän homman kanssa. |
Elokuun 28. päivä tilasin ja maksoin ja 2.11. oli takaraja, jonka lupasit monen kyselyn jälkeen. Noh, päivä tuli ja lähetin viestiä, että hyvittäisivät, niin nyt mulla on sitten mahdollisuus valita "store credittiä" eli ostosrahaa tuonne tai että laittavat uuden tuotteen postiin. Eivät siis hyvitä vieläkään tuota ostosta PayPaliin.
Suosittelen kaikkia pitämään huolen, että PayPalilla maksaessa avaavat casen sinne 45 päivän sisään ostoksesta. Sen jälkeen ei apuja PayPalistä enää ole. Vaikka olisivat mitä luvanneet DX:n toimesta, niin case auki ennen kuin 45 päivää tulee täyteen.
Niin ja itsekään en tosiaan enää täältä ikinä tilaa - jos jollekin vielä oli epäselvää. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
optimikko Kanta-asiakas
Liittynyt: 01 Kes 2007 Viestejä: 2785 Paikkakunta: Ala-Lapin kuusi
|
Lähetetty: 05.11.2012 16:39 Viestin aihe: |
|
|
Itse olen tilannut tavaraa ja olen tyytyväinen. Tavarat ei maksa mitään. Toimitusajat on olleet pitkiä ja olen aina varautunut 1-2 kuukauden odotteluun tilatessani.
Kaikki on tullut mitä oon tilannu, eikä mitään vikoja oo ollu _________________ Hallittu kaaos = selkeä epäjärjestys |
|
Takaisin alkuun |
|
|
steppe Kanta-asiakas
Liittynyt: 18 Huh 2009 Viestejä: 2438
|
Lähetetty: 05.11.2012 18:58 Viestin aihe: |
|
|
rakki kirjoitti: | Tilasitko uk:n varastosta vai suoraan kiinasta? |
Oliko Kuhaulle vaiko mulle osoitettu?
Itse tilasin diilextriimin sivujen kautta, jotta kenties sieltä Kiinasta tulee mulle (jos on tullakseen). Ois sille soviterenkaalle tarvetta, että sais alkaa tuleen jo. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Kuhau Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 02 Lok 2006 Viestejä: 14 Paikkakunta: Pirkanmaa
|
Lähetetty: 06.11.2012 13:29 Viestin aihe: |
|
|
Kiinasta tuli minun tavarat n. 6 viikkoa tilauksesta. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
miihali Kanta-asiakas
Liittynyt: 03 Elo 2004 Viestejä: 366
|
Lähetetty: 06.11.2012 17:52 Viestin aihe: |
|
|
Eilen tuli seitsemän viikkoa siitä kun ovat paketin lähettäneet. Ei ole vielä perille ehtinyt. . Laitoin kyselyn että missä viipyy, saas nähdä mitä vastaa. Joskus paketit tulee aika nopeastikin,mutta välillä kestää tuskaisen kauan. _________________ Ei ole huonoja ampujia, on vaan liian vähän patruunoita. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|