Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
LG1 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 15.07.2013 12:28 Viestin aihe: |
|
|
Miljoonanick kirjoitti: | Sigamees kirjoitti: | Fighterman kirjoitti: | 20e tapporaha supista kuulostaa ihan kohtuulliselta, saa hiukan sponssia polttoaine/ loukut ym kustannuksiin. |
Ainakin täällä etelämmässä tulis seuralle ihan hyvin lisämenoa, pari kolme tonnia saa varata tapporahoihin |
Täällä yksi ukko tekisi tonnien tilin 20e kappale hinnalla |
Ja kateus kukoistaisi. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Sigamees Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 15.07.2013 13:07 Viestin aihe: |
|
|
Fighterman kirjoitti: | Sigamees kirjoitti: | Miljoonanick kirjoitti: | Sigamees kirjoitti: | Fighterman kirjoitti: | 20e tapporaha supista kuulostaa ihan kohtuulliselta, saa hiukan sponssia polttoaine/ loukut ym kustannuksiin. |
Ainakin täällä etelämmässä tulis seuralle ihan hyvin lisämenoa, pari kolme tonnia saa varata tapporahoihin |
Täällä yksi ukko tekisi tonnien tilin 20e kappale hinnalla |
Minä ainakin |
Mammonaa niille joille se kuuluu. paljon on vapaamatkustajia joiden vuoksi on tuota hommaa siunaantunut pienen porukan harteille. Itse katson asian velvollisuudeksi jota jokaisen mettämiehen tulisi harjoittaa niin paljon kuin pystyy. Jos itse saisin päättää niin ilman riistanhoitotyötä ei teeren makuun pääsisi. Eli juuri se käytäntö joka ilmeisesti on tiedänkin seurassa.? |
Ei, saa noita pisteitä vaikka ampumaradalta, mutta en ole kyllä teeriäkään ampunut. Supijahtihan se on parasta. _________________ Running target! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
ajava Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 15.07.2013 21:31 Viestin aihe: |
|
|
Vaatimattomasti ilmoittaa 5 supia saaneesa kauden aikana.Ei ala kukaan härkkii ja saa pyynti jatkua.Ilmoittaa totuuden on hirveä meteli pienpeto kannan säilyvyyden puolesta. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|