Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Pensas-Ana Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 11.10.2013 16:45 Viestin aihe: |
|
|
hylsy kirjoitti: | Ei muuta kun sakset käteen ja alaosan musta pois.
Niin jo kelpaa, Tuolla mustan aluella saa olla mikä väri tahansa, kunhan se on eri vaatteessa kuin liivissä. Tämmönenhän tämä uusi asetus on. |
Itseasiassa tuolla mustan alueella olevalla värillä on paljonkin merkitystä, jos se vain on ylävartaloa peittävällä alueella ja näkyvä. Lakitekstissähän ei mainita, että tuo ko alueella olevan näkyvän vaatteen tulisi koostua vain yhdestä vaatekappaleesta. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
hylsy Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 11.10.2013 17:34 Viestin aihe: |
|
|
Entäs sitten jos tuo musta onkin perseen kohdalla.
Mitäs vartaloa se on?
Selitä se kun tunnut olevan kaikki tästä asiasta tietävä.
Käytä vaikka barbin persettä apuna. _________________ Aina on, joskus ei. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 11.10.2013 17:42 Viestin aihe: |
|
|
hylsy kirjoitti: | Entäs sitten jos tuo musta onkin perseen kohdalla.
Mitäs vartaloa se on?
Käytä vaikka barbin persettä apuna. |
Luehan rauhassa tuo minun kirjoitus uudelleen.
Siinähän lukee, että on merkitystä, jo se on ylävartaloa peittävällä alueella ja näkyvä. Jos se taas roikkuu vaikka polvien alapuolella niin ei merkitystä
Rauhassa vaan. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
hylsy Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 11.10.2013 17:47 Viestin aihe: |
|
|
Pensas-Ana kirjoitti: | hylsy kirjoitti: | Entäs sitten jos tuo musta onkin perseen kohdalla.
Mitäs vartaloa se on?
Siinähän lukee, että on merkitystä, jo se on ylävartaloa peittävällä alueella ja näkyvä. Jos se taas roikkuu vaikka polvien alapuolella niin ei merkitystä
Rauhassa vaan. |
Älähän nyt venkoile vastaa nyt suoraankysymykseen.
Tyhjentävä vastaus.
Ja unohda polvet kysymys on mitä vartaloa on perse. _________________ Aina on, joskus ei. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
nettijussi Kanta-asiakas
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 5435 Paikkakunta: Muinais Suomi
|
Lähetetty: 11.10.2013 17:57 Viestin aihe: |
|
|
hylsy kirjoitti: | ..mitä vartaloa on perse. |
Käys hylsy vilkasemas vaikka peppubrasilia kuvia, terveel miehel sillon viimeistään valkenee, et kyl se on.
Nettijussi |
|
Takaisin alkuun |
|
|
hylsy Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 11.10.2013 18:55 Viestin aihe: |
|
|
nettijussi kirjoitti: | hylsy kirjoitti: | ..mitä vartaloa on perse. |
Käys hylsy vilkasemas vaikka peppubrasilia kuvia, terveel miehel sillon viimeistään valkenee, et kyl se on.
Nettijussi |
On se... kyl on
Nämä jutskat me hallitaan.
Joillakin se voip olla ylävartalossa heti kaulan alla, vuan en oo kellään nähnyt. usseimilla näättäs olevan vyötärön alapuolella, sanosko alavartalon seutuvilla ,Het melekein alaraajojen eli kinttujen yläpuolella _________________ Aina on, joskus ei. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 11.10.2013 20:06 Viestin aihe: |
|
|
hylsy kirjoitti: | Pensas-Ana kirjoitti: | hylsy kirjoitti: | Entäs sitten jos tuo musta onkin perseen kohdalla.
Mitäs vartaloa se on?
Rauhassa vaan. |
Älähän nyt venkoile vastaa nyt suoraankysymykseen.
Tyhjentävä vastaus.
Ja unohda polvet kysymys on mitä vartaloa on perse. |
Ei minun mielästäni perse ole ylävartaloa. Mutta miten ihmeessä se nyt liittyy tähän, kun minä nimenomaan sanoin, että sillä mustan peittämällä alueella olevalla värillä on silloin merkitystä, jos se on ylävartalon alueella.
Sinä taas sanoit, että mustan alueella saa olla mitä vain väriä.
Kopaseppa, että vedät normaalin vihreän metsästyspuvun päälle ohuet oranssit henkselit. Menet paikallisen nimismiehen juttusille ja sanot meinasin lähtee tälleen hirvimetälle. Heitäppä vaikka ne henkselit siihen nimismiehen pöydälle ja sanot: tutkippa 100% oranssit. Puet henkselit päällesi ja hetken on voittajaolo. Nimimies kysyy mikäs se tuo sinun takkisi sitten on? No se on minun takki, mutta, kun on jo nuo henkselit ja ne on oranssit. No eikös tuo takki sitten ole ylävartaloa peittävä vaate ja se näkyy? Nojoo mutku päällimmäisenä on henkselit, minä luulin, että puhutaan vain yhdestä vaatteesta? Nimismies: no hei järkikäteen laissahan puhutaan ylävartalon peittävästä vaatteesta eikä yksittäisestä ylävartaloa peittävästä vaatekappaleesta.
Tarinan opetus. Lasketaan niitä oransseja pinta-aloja kaikesta siitä ylävartalon vaatteesta sen ukonpäälle puettuna, eikä pyöritellä niitä liivejä pöydällä.
Harmillisen monessa liivissähän on todella syvä v-aukko joten se jo rupeaa syömään noita prosentteja siitä oranssista pinta-alasta. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
hylsy Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 11.10.2013 21:59 Viestin aihe: |
|
|
Vai että henkseliä paukuttaan vallesmannille.
Heh heh.
Mutta onhan se hyvä että saadan jonkinlainen selvyys tuosta paljon puhutusta ylävartalosta. Eli vyötärön alapuolisia mustia värejä ei lasketa ylävartalon pettävään osaan.
Katos kun olen kysynyt asiaa minua ja ehkä sinuakin viisaammilta, joidenka pitäs nämä hommat hallita. ja kukaan kun ei ole pystynyt aukottomasti asiaa selvittämään. Vetoa eivä uskalla lyödä puoleen tai toiseen.
Eivä halua tehdä omia tulkintoja asiasta. on sen verran epäselvä asetus.
Arveluja pelkästään puoleen ja toiseen.
Yhtä pyöreitä näkyy noi vastaukset olevan Pensas-Anallakin.
Paremminkin tarinoiden kertoja. _________________ Aina on, joskus ei. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Nimrod Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 11.10.2013 22:10 Viestin aihe: |
|
|
Vartalo on se osa, johon raajat kiinnittyvät.
Jos ihminen leikattaisiin lihoiksi, niin paistit eli perse lähtisi irti vartalosta ja jäljelle jäisi lonkkaluu...
Itse näkisin, että lantion kohdalta (vyön kohdalta) ylöspäin puhutaan vartalosta. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
9.3x622 Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Kankkunen Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 15.10.2013 06:57 Viestin aihe: Camokuosiin |
|
|
Tilasimpa juuri retkutukun Alaska 3D puvun, kun entinen perätukun puku rupesi rispaantumaan hajalleen jo viiden vuoden käytön jälkeen.
Onkos kellään käyttökokemuksia ko. Alaska puvusta? Vai lykkäsinkö kätöseni kakkaan koettaessani saada halvalla hyvää? Käyttö kokemuksia kaipaan tosiaan R-tukun orassicamo Alaska puvusta. (passissa olo ja satunnainen koiran ulkoilutus hirvien perässä) _________________ Kyllä koira kova saa olla, mutta tyhmä ei. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Kahvipannu Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 10.07.2015 01:12 Viestin aihe: |
|
|
Mites se nyt on. Onko tuo Pinewoodin hirviliivi laillinen? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Ollari Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 10.07.2015 10:25 Viestin aihe: |
|
|
Kahvipannu kirjoitti: | Mites se nyt on. Onko tuo Pinewoodin hirviliivi laillinen? | Niin ja näin. Lakiteksti on aavistuksen tulkinnanvarainen tuon osalta. Oranssin vaatteen pitää olla ylävartalon peittävä. Ja vaatteesta 2/3 oranssia. Vaan ei sanota pitääkö ylävartalon peittävän näkyvän osan olla 2/3 oranssia vai koko vaatteen. Ei siis ole esim haalareita ajateltu.
Tyhmäähän tuo sinällään kun ei itse asiaan vaikuta. Vaan kääntää tuon lipareen vaikka selän sisäpuolelle, niin on laillinen. Sieltä voi sitten ottaa lipareen esille perseen aluseksi kun istuu kannon nokkaan. Siksi se varmaan musta onkin, ettei lika näy. Tai leikkaa koko lipareen pois niinkuin on ehdotettu.
Kyllä sitä käyttäen lain vaatimuksen oranssista voi täyttää, se on varma. Voiko sitten olla laitonkin eritavalla puettuna, se on vähän epäselvää minusta. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Bertoni Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 10.07.2015 12:33 Viestin aihe: |
|
|
Jos asia vähääkään askarruttaa, niin ainakaan minä en hankkisi sellaista pukua. On kuitenkin oma henki vaarassa jos puvun värityksen takia et ei näy viereisille passimiehille. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
iso Koo Kanta-asiakas
Liittynyt: 31 Tam 2007 Viestejä: 501 Paikkakunta: eteläinen-savo
|
Lähetetty: 10.07.2015 20:01 Viestin aihe: |
|
|
Muutamalla koiramiehellä huomannut sellaiset ihonmyötäiset "teryleenit" jalassa. Näyttävätt ehkä joltain softtshell kankaalta. Onko ne mitä kangasta ja mistähän sais ostettua ?
Itseä hatuttaa näillä normi housuilla , kun hieman polvet kostuu, niin housut kirraa polvesta ja housut ovat jotenkin nihkeet muutenkin. Askellus muuttuu raskaaksi ja hengästyy. Eli semmoset housut tarvis niinkuin robin hoodilla |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|