Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
valmet 412s Kanta-asiakas
Liittynyt: 13 Maa 2004 Viestejä: 17036 Paikkakunta: pohjois-stakunta
|
Lähetetty: 14.11.2013 17:56 Viestin aihe: |
|
|
minä oon saanu pohjanpystykorvalla naisen!!
-koiran työskentely erinomainen, toi saalii houkuttelupyyntinä suoraan hollille nappisilmillä ja hännänheiputuksella ja suikkasi tytölle märän suukon, sanoin että itse sen kouluttanut ja vähän se näköjään harjoitusta vaatii että annanpa vielä niin minä näytän mallisuorituksen...
-ai niin koiralla oli silloin vasta ikää muutamia kuukausia niin jotta aikaiseen syttyi riistatyölle... _________________ Varisjahdin veteraani... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Aku ***
|
Lähetetty: 14.11.2013 18:20 Viestin aihe: |
|
|
valmet 412s kirjoitti: | minä oon saanu pohjanpystykorvalla naisen!!
-koiran työskentely erinomainen, toi saalii houkuttelupyyntinä suoraan hollille nappisilmillä ja hännänheiputuksella ja suikkasi tytölle märän suukon, sanoin että itse sen kouluttanut ja vähän se näköjään harjoitusta vaatii että annanpa vielä niin minä näytän mallisuorituksen...
-ai niin koiralla oli silloin vasta ikää muutamia kuukausia niin jotta aikaiseen syttyi riistatyölle... |
Labbis on kanssa tuossa pyynnissä hyvä, varsinkin pentuna. Ei montaa kymmentä metriä lenkillä eteenpäin päässy niin jo oli joku punahuulisorsa koiraa ihmettelemässä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
hilipata Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 14.11.2013 20:48 Viestin aihe: |
|
|
valmet 412s kirjoitti: | minä oon saanu pohjanpystykorvalla naisen!!
-ai niin koiralla oli silloin vasta ikää muutamia kuukausia niin jotta aikaiseen syttyi riistatyölle... |
Kyllä Suomenpystykorvallakin onnistaa. Useampi leidi on puhutellut lenkillä. Useinmiten sama tarina: "Voi kun komea koira. Meilläkin oli tuollainen kun olin pikkutyttö olympiavuonna 1952..." |
|
Takaisin alkuun |
|
|
tuhola Kanta-asiakas
Liittynyt: 29 Maa 2004 Viestejä: 21319 Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa
|
Lähetetty: 14.11.2013 20:55 Viestin aihe: |
|
|
Amerikankettukoirilla ja jämyillä ei tunnu saavan kyllä mitään tollasta aikaan. No empä niitä ole kyllä ihmisten ilmoilla taluttanutkaan. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Miljoonanick Kanta-asiakas
Liittynyt: 29 Tam 2012 Viestejä: 4567 Paikkakunta: Suomen Detroit
|
Lähetetty: 14.11.2013 21:02 Viestin aihe: |
|
|
tuhola kirjoitti: | Amerikankettukoirilla ja jämyillä ei tunnu saavan kyllä mitään tollasta aikaan. No empä niitä ole kyllä ihmisten ilmoilla taluttanutkaan. |
Ovatko vieraille äkäsiä? Jämptit tuskin yksikään yksilö mutta tuo ketsuppi? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
tuhola Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 14.11.2013 21:09 Viestin aihe: |
|
|
Miljoonanick kirjoitti: | tuhola kirjoitti: | Amerikankettukoirilla ja jämyillä ei tunnu saavan kyllä mitään tollasta aikaan. No empä niitä ole kyllä ihmisten ilmoilla taluttanutkaan. |
No ei takuulla. Niinkuin lampaita kotona ja kaikille ihmisille aina. Ei edes ruokaa kadehdi. Ihmisvihainen koira saa välittömästi napin niskamutteriin mun tarhasta. Ei ole ollut vielä ihmisvihasta koskaan mulla. Tuo suomenpystykorvan sekotus joskus näyttää hirvenkaadolla hampaita mutta ei pure koskaan.. Eikä kaatajalle näytä hampaita mutta muille vähä. Ollut semmonen 3kk ikäsestä saakka. Oman talon väelle ei irvistele. Kyllä sitä koitettiin karsia siltä pois aika kovallakin kädellä ja ehkä siksi se ei purekkaan. Mutta ei saa olluksi etteikö vähä joillekkin tietyille henkilöille purukalustoa esittelisi. Rajatapaus tuo. Jos olisi pahempi niin tuskin olis hengis. Pieni kokokin vähä helpottaa ku tuon voi potkasta kuka vaan helposti pois jos viduttaa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 14.11.2013 21:12 Viestin aihe: |
|
|
tuhola kirjoitti: | Miljoonanick kirjoitti: | tuhola kirjoitti: | Amerikankettukoirilla ja jämyillä ei tunnu saavan kyllä mitään tollasta aikaan. No empä niitä ole kyllä ihmisten ilmoilla taluttanutkaan. |
No ei takuulla. Niinkuin lampaita kotona ja kaikille ihmisille aina. Ei edes ruokaa kadehdi. Ihmisvihainen koira saa välittömästi napin niskamutteriin mun tarhasta. Ei ole ollut vielä ihmisvihasta koskaan mulla. Tuo suomenpystykorvan sekotus joskus näyttää hirvenkaadolla hampaita mutta ei pure koskaan.. Eikä kaatajalle näytä hampaita mutta muille vähä. Ollut semmonen 3kk ikäsestä saakka. Oman talon väelle ei irvistele. Kyllä sitä koitettiin karsia siltä pois aika kovallakin kädellä ja ehkä siksi se ei purekkaan. Mutta ei saa olluksi etteikö vähä joillekkin tietyille henkilöille purukalustoa esittelisi. Rajatapaus tuo. Jos olisi pahempi niin tuskin olis hengis. Pieni kokokin vähä helpottaa ku tuon voi potkasta kuka vaan helposti pois jos viduttaa. |
En minäkään äkäistä jämptiä ole koskaan nähnyt. Mutta noita pelkkiä tarhakoiria olen useita,mitkä yrittää kyllä tappaa kaiken mikä tielle ja hollille osuu.. Ne on kyllä olleet sitten muita kuin jämptejä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
tuhola Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 14.11.2013 21:22 Viestin aihe: |
|
|
No nuo mun koirat on pentuvaiheen sisällä aina ja viikottain muutenkin. Toki suurimman osan ajasta viettää tarhassa mutta sisällä pidän myös. Lisäksi pentuvaiheessa talutan niitä tuossa kylälläkin toki kusilenkillä mutta eipä täällä koskaan mitään tyttöjä vastaan tule että pääsis näkemään olisiko koiralla naisen pyyntitaitoja. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 14.11.2013 21:23 Viestin aihe: |
|
|
tuhola kirjoitti: | No nuo mun koirat on pentuvaiheen sisällä aina ja viikottain muutenkin. Toki suurimman osan ajasta viettää tarhassa mutta sisällä pidän myös. Lisäksi pentuvaiheessa talutan niitä tuossa kylälläkin toki kusilenkillä mutta eipä täällä koskaan mitään tyttöjä vastaan tule että pääsis näkemään olisiko koiralla naisen pyyntitaitoja. |
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jurig Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 14.11.2013 21:35 Viestin aihe: |
|
|
Kaatajalle ei näytä hampaita?Onko se aina sama vai tietääkö
koira sen jostain |
|
Takaisin alkuun |
|
|
NoVoeHelevetti Kanta-asiakas
Liittynyt: 17 Tam 2005 Viestejä: 6357 Paikkakunta: Akaan seurakuntanuoret
|
Lähetetty: 14.11.2013 21:54 Viestin aihe: |
|
|
Tuossa joskus männävuosina, kaupunkilaisena, käytin pohjispentuetta katselemassa maailmaa kuopion keskustan tuntumassa missä asuin. Puolen tunnin lenkillä annettiin pimperoa 13 kertaa väkisin. Ja silloinen mamma pitkin korvia kotiin saavuttaessa. Ukko kuulemma haisi niin härskille sillille että herranlettas. Ja puijonkadun liikenteessä sattui kesäkelistä riippumatta äkillisestä liukkaudesta johtuvia peltikolareita toistakymmentä niin ettei likenne sujunut kunnolla kahteen päivään... tytöistä vuoti öljyt pitkin katuja nääs.
ääni pohjiksille siis. Aja vanhemmillakin on muutamat rehvintapaset joskus järjestynyt.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
tuhola Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 14.11.2013 22:01 Viestin aihe: |
|
|
Jurig kirjoitti: | Kaatajalle ei näytä hampaita?Onko se aina sama vai tietääkö
koira sen jostain |
Jostaki tietää. Älä kysy multa että mistä. Mutta koskaan ei kaatajalle irvistele. Ihme homma. Menee melki laikamiehen juttujen tasolle mutta näin vaan on. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
ajava Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 14.11.2013 22:04 Viestin aihe: |
|
|
Peura-esari sit ampu kylältä maurinkin..kaipaamaan jäi yhdyskunta.Seisoja metsästys on aika paljon koulutuksen tulosta,ei se hirveällä mettä innolla toimi niinku seisojan oletetaan. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jurig Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 14.11.2013 22:18 Viestin aihe: |
|
|
ajava kirjoitti: | Peura-esari sit ampu kylältä maurinkin..kaipaamaan jäi yhdyskunta.Seisoja metsästys on aika paljon koulutuksen tulosta,ei se hirveällä mettä innolla toimi niinku seisojan oletetaan. |
Millai sitä intoo koulutetaan? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Pentium Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 14.11.2013 22:19 Viestin aihe: |
|
|
tuhola kirjoitti: | Jurig kirjoitti: | Kaatajalle ei näytä hampaita?Onko se aina sama vai tietääkö
koira sen jostain |
Jostaki tietää. Älä kysy multa että mistä. Mutta koskaan ei kaatajalle irvistele. Ihme homma. Menee melki laikamiehen juttujen tasolle mutta näin vaan on. |
Johtuuko siitä, että kaataja aina ensimmäisenä kaadolla, koira merkkaa miehen että tämä sen ampui kun meikäläinen haukkui, hyvähyvä |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|