OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Kaiken viljan koira
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Koirat yleensä
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
valmet 412s
Kanta-asiakas


Liittynyt: 13 Maa 2004
Viestejä: 16717
Paikkakunta: pohjois-stakunta

LähetäLähetetty: 14.11.2013 17:56    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

minä oon saanu pohjanpystykorvalla naisen!! Laughing

-koiran työskentely erinomainen, toi saalii houkuttelupyyntinä suoraan hollille nappisilmillä ja hännänheiputuksella ja suikkasi tytölle märän suukon, sanoin että itse sen kouluttanut ja vähän se näköjään harjoitusta vaatii että annanpa vielä niin minä näytän mallisuorituksen... Very Happy

-ai niin koiralla oli silloin vasta ikää muutamia kuukausia niin jotta aikaiseen syttyi riistatyölle... Very Happy
_________________
Varisjahdin veteraani...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Aku
***


Liittynyt: 12 Syy 2004
Viestejä: 3177

LähetäLähetetty: 14.11.2013 18:20    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

valmet 412s kirjoitti:
minä oon saanu pohjanpystykorvalla naisen!! Laughing

-koiran työskentely erinomainen, toi saalii houkuttelupyyntinä suoraan hollille nappisilmillä ja hännänheiputuksella ja suikkasi tytölle märän suukon, sanoin että itse sen kouluttanut ja vähän se näköjään harjoitusta vaatii että annanpa vielä niin minä näytän mallisuorituksen... Very Happy

-ai niin koiralla oli silloin vasta ikää muutamia kuukausia niin jotta aikaiseen syttyi riistatyölle... Very Happy


Labbis on kanssa tuossa pyynnissä hyvä, varsinkin pentuna. Ei montaa kymmentä metriä lenkillä eteenpäin päässy niin jo oli joku punahuulisorsa koiraa ihmettelemässä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
hilipata
Kanta-asiakas


Liittynyt: 18 Elo 2005
Viestejä: 1277

LähetäLähetetty: 14.11.2013 20:48    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

valmet 412s kirjoitti:
minä oon saanu pohjanpystykorvalla naisen!! Laughing

-koiran työskentely erinomainen, toi saalii houkuttelupyyntinä suoraan hollille nappisilmillä ja hännänheiputuksella ja suikkasi tytölle märän suukon, sanoin että itse sen kouluttanut ja vähän se näköjään harjoitusta vaatii että annanpa vielä niin minä näytän mallisuorituksen... Very Happy

-ai niin koiralla oli silloin vasta ikää muutamia kuukausia niin jotta aikaiseen syttyi riistatyölle... Very Happy


Kyllä Suomenpystykorvallakin onnistaa. Useampi leidi on puhutellut lenkillä. Useinmiten sama tarina: "Voi kun komea koira. Meilläkin oli tuollainen kun olin pikkutyttö olympiavuonna 1952..."
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tuhola
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Maa 2004
Viestejä: 20590
Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 14.11.2013 20:55    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Amerikankettukoirilla ja jämyillä ei tunnu saavan kyllä mitään tollasta aikaan. Sad No empä niitä ole kyllä ihmisten ilmoilla taluttanutkaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Miljoonanick
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Tam 2012
Viestejä: 4567
Paikkakunta: Suomen Detroit

LähetäLähetetty: 14.11.2013 21:02    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

tuhola kirjoitti:
Amerikankettukoirilla ja jämyillä ei tunnu saavan kyllä mitään tollasta aikaan. Sad No empä niitä ole kyllä ihmisten ilmoilla taluttanutkaan.


Ovatko vieraille äkäsiä? Jämptit tuskin yksikään yksilö mutta tuo ketsuppi?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
tuhola
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Maa 2004
Viestejä: 20590
Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 14.11.2013 21:09    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Miljoonanick kirjoitti:
tuhola kirjoitti:
Amerikankettukoirilla ja jämyillä ei tunnu saavan kyllä mitään tollasta aikaan. Sad No empä niitä ole kyllä ihmisten ilmoilla taluttanutkaan.


Ovatko vieraille äkäsiä? Jämptit tuskin yksikään yksilö mutta tuo ketsuppi?

No ei takuulla. Laughing Niinkuin lampaita kotona ja kaikille ihmisille aina. Ei edes ruokaa kadehdi. Ihmisvihainen koira saa välittömästi napin niskamutteriin mun tarhasta. Ei ole ollut vielä ihmisvihasta koskaan mulla. Tuo suomenpystykorvan sekotus joskus näyttää hirvenkaadolla hampaita mutta ei pure koskaan.. Eikä kaatajalle näytä hampaita mutta muille vähä. Ollut semmonen 3kk ikäsestä saakka. Oman talon väelle ei irvistele. Kyllä sitä koitettiin karsia siltä pois aika kovallakin kädellä ja ehkä siksi se ei purekkaan. Mutta ei saa olluksi etteikö vähä joillekkin tietyille henkilöille purukalustoa esittelisi. Rajatapaus tuo. Jos olisi pahempi niin tuskin olis hengis. Pieni kokokin vähä helpottaa ku tuon voi potkasta kuka vaan helposti pois jos viduttaa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Miljoonanick
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Tam 2012
Viestejä: 4567
Paikkakunta: Suomen Detroit

LähetäLähetetty: 14.11.2013 21:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

tuhola kirjoitti:
Miljoonanick kirjoitti:
tuhola kirjoitti:
Amerikankettukoirilla ja jämyillä ei tunnu saavan kyllä mitään tollasta aikaan. Sad No empä niitä ole kyllä ihmisten ilmoilla taluttanutkaan.


Ovatko vieraille äkäsiä? Jämptit tuskin yksikään yksilö mutta tuo ketsuppi?

No ei takuulla. Laughing Niinkuin lampaita kotona ja kaikille ihmisille aina. Ei edes ruokaa kadehdi. Ihmisvihainen koira saa välittömästi napin niskamutteriin mun tarhasta. Ei ole ollut vielä ihmisvihasta koskaan mulla. Tuo suomenpystykorvan sekotus joskus näyttää hirvenkaadolla hampaita mutta ei pure koskaan.. Eikä kaatajalle näytä hampaita mutta muille vähä. Ollut semmonen 3kk ikäsestä saakka. Oman talon väelle ei irvistele. Kyllä sitä koitettiin karsia siltä pois aika kovallakin kädellä ja ehkä siksi se ei purekkaan. Mutta ei saa olluksi etteikö vähä joillekkin tietyille henkilöille purukalustoa esittelisi. Rajatapaus tuo. Jos olisi pahempi niin tuskin olis hengis. Pieni kokokin vähä helpottaa ku tuon voi potkasta kuka vaan helposti pois jos viduttaa.


En minäkään äkäistä jämptiä ole koskaan nähnyt. Mutta noita pelkkiä tarhakoiria olen useita,mitkä yrittää kyllä tappaa kaiken mikä tielle ja hollille osuu.. Ne on kyllä olleet sitten muita kuin jämptejä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
tuhola
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Maa 2004
Viestejä: 20590
Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 14.11.2013 21:22    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

No nuo mun koirat on pentuvaiheen sisällä aina ja viikottain muutenkin. Toki suurimman osan ajasta viettää tarhassa mutta sisällä pidän myös. Lisäksi pentuvaiheessa talutan niitä tuossa kylälläkin toki kusilenkillä mutta eipä täällä koskaan mitään tyttöjä vastaan tule että pääsis näkemään olisiko koiralla naisen pyyntitaitoja. Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Miljoonanick
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Tam 2012
Viestejä: 4567
Paikkakunta: Suomen Detroit

LähetäLähetetty: 14.11.2013 21:23    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

tuhola kirjoitti:
No nuo mun koirat on pentuvaiheen sisällä aina ja viikottain muutenkin. Toki suurimman osan ajasta viettää tarhassa mutta sisällä pidän myös. Lisäksi pentuvaiheessa talutan niitä tuossa kylälläkin toki kusilenkillä mutta eipä täällä koskaan mitään tyttöjä vastaan tule että pääsis näkemään olisiko koiralla naisen pyyntitaitoja. Laughing


Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Jurig
Kanta-asiakas


Liittynyt: 26 Lok 2008
Viestejä: 369

LähetäLähetetty: 14.11.2013 21:35    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kaatajalle ei näytä hampaita?Onko se aina sama vai tietääkö
koira sen jostain Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
NoVoeHelevetti
Kanta-asiakas


Liittynyt: 17 Tam 2005
Viestejä: 6357
Paikkakunta: Akaan seurakuntanuoret

LähetäLähetetty: 14.11.2013 21:54    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tuossa joskus männävuosina, kaupunkilaisena, käytin pohjispentuetta katselemassa maailmaa kuopion keskustan tuntumassa missä asuin. Puolen tunnin lenkillä annettiin pimperoa 13 kertaa väkisin. Ja silloinen mamma pitkin korvia kotiin saavuttaessa. Ukko kuulemma haisi niin härskille sillille että herranlettas. Ja puijonkadun liikenteessä sattui kesäkelistä riippumatta äkillisestä liukkaudesta johtuvia peltikolareita toistakymmentä niin ettei likenne sujunut kunnolla kahteen päivään... tytöistä vuoti öljyt pitkin katuja nääs.
Wink ääni pohjiksille siis. Aja vanhemmillakin on muutamat rehvintapaset joskus järjestynyt..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tuhola
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Maa 2004
Viestejä: 20590
Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 14.11.2013 22:01    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jurig kirjoitti:
Kaatajalle ei näytä hampaita?Onko se aina sama vai tietääkö
koira sen jostain Laughing

Jostaki tietää. Älä kysy multa että mistä. Mutta koskaan ei kaatajalle irvistele. Ihme homma. Menee melki laikamiehen juttujen tasolle mutta näin vaan on.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ajava
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Kes 2008
Viestejä: 1251

LähetäLähetetty: 14.11.2013 22:04    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Peura-esari sit ampu kylältä maurinkin..kaipaamaan jäi yhdyskunta.Seisoja metsästys on aika paljon koulutuksen tulosta,ei se hirveällä mettä innolla toimi niinku seisojan oletetaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jurig
Kanta-asiakas


Liittynyt: 26 Lok 2008
Viestejä: 369

LähetäLähetetty: 14.11.2013 22:18    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

ajava kirjoitti:
Peura-esari sit ampu kylältä maurinkin..kaipaamaan jäi yhdyskunta.Seisoja metsästys on aika paljon koulutuksen tulosta,ei se hirveällä mettä innolla toimi niinku seisojan oletetaan.



Millai sitä intoo koulutetaan?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Pentium
Kanta-asiakas


Liittynyt: 16 Hei 2013
Viestejä: 232
Paikkakunta: Satakunta

LähetäLähetetty: 14.11.2013 22:19    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

tuhola kirjoitti:
Jurig kirjoitti:
Kaatajalle ei näytä hampaita?Onko se aina sama vai tietääkö
koira sen jostain Laughing

Jostaki tietää. Älä kysy multa että mistä. Mutta koskaan ei kaatajalle irvistele. Ihme homma. Menee melki laikamiehen juttujen tasolle mutta näin vaan on.


Johtuuko siitä, että kaataja aina ensimmäisenä kaadolla, koira merkkaa miehen että tämä sen ampui kun meikäläinen haukkui, hyvähyvä Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Koirat yleensä Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15  Seuraava
Sivu 12 Yht. 15

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com