Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
astalo Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Peto Kanta-asiakas
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 10303 Paikkakunta: Tre/P-pohjanmaa.
|
Lähetetty: 11.02.2014 15:31 Viestin aihe: |
|
|
astalo kirjoitti: | Jonkin aikaa on ollut sellaista ilmiötä kun nettiä selaa ja sivua vierittää niin menee sillain pätkittäin se sivusto eteen päin,onkos muilla? |
Tais ilmiö tulla jonku Chromen päivityksen myötä. Puhelimen omalla selaimella ei esiinny, ainakaan mulla. _________________ Vaikka muu häviää, niin metsästys jää. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Berkele Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 11.02.2014 20:35 Viestin aihe: |
|
|
Peto kirjoitti: | astalo kirjoitti: | Jonkin aikaa on ollut sellaista ilmiötä kun nettiä selaa ja sivua vierittää niin menee sillain pätkittäin se sivusto eteen päin,onkos muilla? |
Tais ilmiö tulla jonku Chromen päivityksen myötä. Puhelimen omalla selaimella ei esiinny, ainakaan mulla. |
Mulle tuli kans chromen päivityksessä tuo ärsyttävä ominaisuus. Lataa vaikka firefox. Mulla ainaki se toimii oikein. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
astalo Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
astalo Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
astalo Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
tupajumi Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 13.06.2014 12:28 Viestin aihe: |
|
|
Onko käyttäjillä ollu jotain ongelmia b15:sta kanssa ja toimiiko takuuhuollot?Kokemuksiakin otetaan vastaan tuosta puhelimesta.Harkinnassa ois lunastaa seuraavaksi puhelimeksi,ainakin speksit näyttää kestävän huoletonta käyttöä. Kun näitä nokioita saa hypistellä silkkihanskat kädessä ja ottaa viereen yöksi,niin ehkä toimii aamulla ehkä ei... _________________ "Yhteiskunnan pahin vihollinen on itsenäisesti ajatteleva yksilö" |
|
Takaisin alkuun |
|
|
iiroS Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 24.06.2014 06:48 Viestin aihe: |
|
|
Aluksi toimi ok, mutta nyt alkaa tökkiä vähän joka suhteessa ja ei oikein vakuuta, hidastelee, jumii, hävittää välillä numerot(palautuu uudelleen käynnistyksellä), valittaa muistin vähyyttä jne jne. Kamerahan on ihan paska mutta se oli toki tiedossa jo ostaessa. Vaihtunee Sonyn Siperia Z2:een lähiaikoina... _________________ Annan toisten mä talletella suuret setelit... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Peto Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 24.06.2014 06:58 Viestin aihe: |
|
|
iiroS kirjoitti: | Aluksi toimi ok, mutta nyt alkaa tökkiä vähän joka suhteessa ja ei oikein vakuuta, hidastelee, jumii, hävittää välillä numerot(palautuu uudelleen käynnistyksellä), valittaa muistin vähyyttä jne jne. Kamerahan on ihan paska mutta se oli toki tiedossa jo ostaessa. Vaihtunee Sonyn Siperia Z2:een lähiaikoina... |
Tää B15 ei yksinkertaisesti toimi varsinaisena multimediatietokoneena. Speksitkin on sitä luokkaa.
Itelläki tökki Catti pahasti liian sovelluskuorman alla. Palautin tehdasasetukset ja
asensin vain Trackerin ja Firefoxin sekä Camera FX:n, jonka jälkeen laite on toiminut hienosti puhelimena.
Kaikki muut pelit ja sovellukset olen kasannut Sonyn Z1:seen, joka jaksaa niitä pyörittää. _________________ Vaikka muu häviää, niin metsästys jää. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
iiroS Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 24.06.2014 08:01 Viestin aihe: |
|
|
Joo vähän samaan tulokseen olen minäkin tullut, kyllähän tämä Lumia pyörittää vielä pari vuotta vanhanakin kaikki tarvittavat. Jättää kokonaan CATti pelkästään jahtiluuriksi kun akkuhan siinä kestää hyvin... _________________ Annan toisten mä talletella suuret setelit... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Hitleri Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 24.06.2014 14:49 Viestin aihe: |
|
|
Minulla ainakin on Catti pelannut hyvästi. Vaan enpä ole siihen mitään äpsejä ja sipsejä ängännytkään. Ei ole tarvista jahdissa juuri moisia räpeltää, eikä jahdin ulkopuolellakaan. Aikamiehet härvää vasepuukkien ja vitteriensä kanssa, voe voe.
Tietokonneet on poijaat erikseen jos sitä pittää nakkeroija... _________________ Vaan varmoilta paikoilta ohi! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
iiroS Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 24.06.2014 22:24 Viestin aihe: |
|
|
Onhan se nyt perhana harmi jos naapurin kauppareissu jää huomiotta jumituksen takia _________________ Annan toisten mä talletella suuret setelit... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
iiroS Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 29.06.2014 13:16 Viestin aihe: |
|
|
Eilen tuli Catepillarista esiin hieman huolestuttava ominaisuus, eli ilmeisesti antero tallentaa melkosen hyvin noita tietoja, hakuhistoriasta löytyi omien koneiden ja monen muun vieraan koneen hakuhistoriat. Eli käytännössä kaikkien johon omilla google-tunnuksilla on kirjauduttu. Ja mikä hupaisinta, niin niitä ei voinut kerralla poistaa ja täten joutui käytännössä lukemaan sukulaistenkin haut. Joskus on tallennukset otettu pois, mutta jotenkin on takaisin kytkeytyneet.
Illalla tosiaan ihmettelin kun puhelimesta löytyi päivällä tietokoneella tekemiäni googlauksia. Vanhimmat vastaantulleet haut olivat vuodelta 2012 kun puhelin on hommattu 5/2013. Onko tuo normaalia vai liekkö virustakin mukana? Aivan !&%¤# systeemi ja yksi syy heittää tuollanen !&%¤# lyötynä roskiin, ei sitä ainakaan eteenpäin kannata antaa, tiedä mitä vielä muisteista löytyy... _________________ Annan toisten mä talletella suuret setelit... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Peto Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 29.06.2014 14:01 Viestin aihe: |
|
|
iiroS kirjoitti: | Eilen tuli Catepillarista esiin hieman huolestuttava ominaisuus, eli ilmeisesti antero tallentaa melkosen hyvin noita tietoja, hakuhistoriasta löytyi omien koneiden ja monen muun vieraan koneen hakuhistoriat. Eli käytännössä kaikkien johon omilla google-tunnuksilla on kirjauduttu. Ja mikä hupaisinta, niin niitä ei voinut kerralla poistaa ja täten joutui käytännössä lukemaan sukulaistenkin haut. Joskus on tallennukset otettu pois, mutta jotenkin on takaisin kytkeytyneet.
Illalla tosiaan ihmettelin kun puhelimesta löytyi päivällä tietokoneella tekemiäni googlauksia. Vanhimmat vastaantulleet haut olivat vuodelta 2012 kun puhelin on hommattu 5/2013. Onko tuo normaalia vai liekkö virustakin mukana? Aivan !&%¤# systeemi ja yksi syy heittää tuollanen !&%¤# lyötynä roskiin, ei sitä ainakaan eteenpäin kannata antaa, tiedä mitä vielä muisteista löytyy... |
Tuohan ei ole mitenkään Catin vika vaan Androidin/Google tilin ominaisuus.
Google tietää sinusta kaiken, vaan mitäpä siitä? _________________ Vaikka muu häviää, niin metsästys jää. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
iiroS Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 29.06.2014 14:22 Viestin aihe: |
|
|
Joo kyllä google on paholaisesta. Sinällään on catinkin vikaa kun on lähtenyt estot pois, kerranhan ne on aseteltu... Mutta sinällään aivan persesysteemi tuo koko seuranta, kun koplaa ihan vieraidenkin tietoja muistiinsa. Oikea salaliitto-puhelin _________________ Annan toisten mä talletella suuret setelit... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|