Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
MARCOLIN Kanta-asiakas
Liittynyt: 13 Jou 2010 Viestejä: 1912 Paikkakunta: Pohjois-Karjala
|
Lähetetty: 20.01.2014 16:13 Viestin aihe: |
|
|
Paikallis metsästyksen kulkupelinä Opel Astra Farkku Sport 1,6. 100-450 km etäisyydelle 3-7vrk reissut (valtion maille) Fiat-Dethleffs Avatance 2,8 JTD. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Merilinnustaja Kanta-asiakas
Liittynyt: 06 Maa 2004 Viestejä: 3408 Paikkakunta: Hanko
|
Lähetetty: 24.02.2014 22:15 Viestin aihe: |
|
|
Leditekniikka haltuun cruiserin katolle... _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
PorinMatti Kanta-asiakas
Liittynyt: 06 Hei 2009 Viestejä: 609 Paikkakunta: Pori
|
Lähetetty: 24.02.2014 23:50 Viestin aihe: |
|
|
Mikäs on mielipiteesi noista ledien valotehosta verrattuna normaaleihin lamppuihin?
Tilasin tuolta ebaysta kiinanmaalta? tollaset 27W ledilamput, ja ei ne nyt niin hyvät olleet verrattuna noihin "hehkulamppuihin". Eli odottaa edelleen asennusta/inspiraatiota. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Merilinnustaja Kanta-asiakas
Liittynyt: 06 Maa 2004 Viestejä: 3408 Paikkakunta: Hanko
|
Lähetetty: 25.02.2014 08:58 Viestin aihe: |
|
|
PorinMatti kirjoitti: | Mikäs on mielipiteesi noista ledien valotehosta verrattuna normaaleihin lamppuihin?
Tilasin tuolta ebaysta kiinanmaalta? tollaset 27W ledilamput, ja ei ne nyt niin hyvät olleet verrattuna noihin "hehkulamppuihin". Eli odottaa edelleen asennusta/inspiraatiota. |
Verratuna vanhoihin H3 niin mieletön.. Sopivat omaan tarkoitukseen todella hyvin. _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
valmet 412s Kanta-asiakas
Liittynyt: 13 Maa 2004 Viestejä: 16981 Paikkakunta: pohjois-stakunta
|
Lähetetty: 25.02.2014 09:18 Viestin aihe: |
|
|
Merilinnustaja kirjoitti: | PorinMatti kirjoitti: | Mikäs on mielipiteesi noista ledien valotehosta verrattuna normaaleihin lamppuihin?
Tilasin tuolta ebaysta kiinanmaalta? tollaset 27W ledilamput, ja ei ne nyt niin hyvät olleet verrattuna noihin "hehkulamppuihin". Eli odottaa edelleen asennusta/inspiraatiota. |
Verratuna vanhoihin H3 niin mieletön.. Sopivat omaan tarkoitukseen todella hyvin. |
+1
Navaran katolla jo toinen talvi menossa ja todella hyvin näkee työskennellä riistanhoitotoimissa. _________________ Varisjahdin veteraani... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Gleb Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 23 Elo 2005 Viestejä: 18 Paikkakunta: Pohjois-Karjala
|
Lähetetty: 27.02.2014 16:16 Viestin aihe: |
|
|
Honkker kirjoitti: | Onko kellään kokemusta Land Rover Freelander-"maastureista" vuosimalli +~2000?
lussia/miinuksia?
Diesel/bensa? |
Itteä kiinnostas kokemukset näistä kanssa, erityisesti dieselversiosta. Bemarin jos vaihtas tämmöseen niin vois edelleen todeta sentään ajelevansa bemarin koneella. Kytkintä on morkattu, mutta tuossa mitä vaihossa tarjoteltiin ois automaattilaatikko niin sitäkään ongelmaa ei ois. _________________ ---- |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Peto Kanta-asiakas
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 10221 Paikkakunta: Tre/P-pohjanmaa.
|
Lähetetty: 27.02.2014 19:00 Viestin aihe: |
|
|
Gleb kirjoitti: | Honkker kirjoitti: | Onko kellään kokemusta Land Rover Freelander-"maastureista" vuosimalli +~2000?
lussia/miinuksia?
Diesel/bensa? |
Itteä kiinnostas kokemukset näistä kanssa, erityisesti dieselversiosta. Bemarin jos vaihtas tämmöseen niin vois edelleen todeta sentään ajelevansa bemarin koneella. Kytkintä on morkattu, mutta tuossa mitä vaihossa tarjoteltiin ois automaattilaatikko niin sitäkään ongelmaa ei ois. |
Muijan kaverilla oli tollanen dieseli automaatti. Kaikenlaista vikaa siitä piti korjata,
ennen ku automaattiloota levis ja sen auton osalta luovutettiin siinä kohtaa.
En suosittelis pahimmalle vihollisellekaan. _________________ Vaikka muu häviää, niin metsästys jää. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Unforgiven Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Tou 2005 Viestejä: 2819
|
Lähetetty: 27.02.2014 19:16 Viestin aihe: |
|
|
Honkker kirjoitti: | Onko kellään kokemusta Land Rover Freelander-"maastureista" vuosimalli +~2000?
lussia/miinuksia?
Diesel/bensa? |
Eräs autoalalla toimiva kaveri on todennut kyseessä olevan paskin auto, mitä ovat myyneet 2000-luvulla. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Fighterman Kanta-asiakas
Liittynyt: 12 Tam 2013 Viestejä: 1118 Paikkakunta: 100kunta
|
Lähetetty: 27.02.2014 19:20 Viestin aihe: |
|
|
Mitä siitä pedon puimuri jeepistä oikein hajosi kun kehuit 20000e sen korjauksiin investoineesi...? Olis vaan samanlainen tuos tyrkyllä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
astalo Kanta-asiakas
Liittynyt: 23 Lok 2004 Viestejä: 6040
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
iivariiso Kanta-asiakas
Liittynyt: 15 Elo 2007 Viestejä: 6955
|
Lähetetty: 27.02.2014 22:04 Viestin aihe: |
|
|
Land Rover on kyllä semmoinen vikapesä että oksat pois. Itellä oli freelanderi bensana ja disco 3. Kumpaaki korjattiin ihan urakalla ja ennenkaikkea rahalla. Jos ilmaiseksi saat niin ota ja aja sen aikaa kuin kestää.
Disco on kyllä muikea peli ajella ja tänäänkin katselin edellä menevää jonka itseasiassa meinasin ostaa aikoinaan. Ostin luojan kiitos kuitenkin LC:n. Ei ole tarvinnut katua ja kiristellä hampaita. Nyt olen ajanut noin 60 tuhatta kilsaa ja normaali huoltojen lisäksi ei ole tehty mitään korjauksia. Auto on 8 vuotta vanha ja 186500 ajettu. No tuulilasi hajosi alkuviikosta. Se ei liene auton vika. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Peto Kanta-asiakas
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 10221 Paikkakunta: Tre/P-pohjanmaa.
|
Lähetetty: 27.02.2014 23:16 Viestin aihe: |
|
|
Fighterman kirjoitti: | Mitä siitä pedon puimuri jeepistä oikein hajosi kun kehuit 20000e sen korjauksiin investoineesi...? Olis vaan samanlainen tuos tyrkyllä. |
Vikapaikkoja:
- sylinterinkannet (5 kpl) [nämä ei hajonnu itellä, kun oli uudet laitettu mun ostaessa]
- kampiakselin stefat
- moottorin ja vaihdelaatikon välissä oleva alumiininen adapteri (kallis)
- kardaanin vakionopeusnivelet (kallis)
- vetonivelet ainakin edessä (á 300 € suomesta)
- automaattivaihteisto
- sitten sellasta kuluvaa laatikko tolkulla, laakereita, ylä- ja alapalloja yms...
Koko keksinnön surkein kohta on tuo adapteri levy, millä puimurin moottori on naitettu
detroitilaiseen automaattilootaan... Tässä paketissa on vielä jakovaihteisto "yhtäpuuta" ja
koko systeemi on jotai kolme metriä pitkä. Tuettu vain etupäästä ja takaa jakovaihteistosta.
Tuo adapteri levy ei vain kestä sitä rasitusta. Ite korjautin sen kertaalleen halvalla nyrkkipajalla,
tais maksaa n. 4000 €... Vuoden päästä hajos uudelleen. Samalla automaattiloota alkoi
vedellä viimeisiään, joten romusta oli pakko hankkiutua eroon.
Onhan se hieno peli, mukava ajella ja pääsee tosi pahaan paikkaan kiinni lukkojen ansiosta,
mutta tekniikka on tuossa ihan hanurista. Kannattaa satsata siihen Mersun koneella
ja lootalla olevaan, jos Jeepin meinaa hankkia. _________________ Vaikka muu häviää, niin metsästys jää. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Bearclaw Kanta-asiakas
Liittynyt: 20 Lok 2004 Viestejä: 1183
|
Lähetetty: 28.02.2014 00:01 Viestin aihe: |
|
|
mitkä on kokemukset tuosta Pedon mainitsemasta Grand Cherokeesta 2,7 mersun motilla, tekniikka ehkä pelaa?, mutta miten muuten
noissa näkyy olevan mainittuna pumppu ja suutin jumppaa tehtynä, missä vaiheessa noi tulee ilmi ja mitä niissä pitää tehdä, vaihtoja vain vai jotain muuta..? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Fighterman Kanta-asiakas
Liittynyt: 12 Tam 2013 Viestejä: 1118 Paikkakunta: 100kunta
|
Lähetetty: 28.02.2014 00:02 Viestin aihe: |
|
|
Oho, no olipas siinä... Oliko paljonkin ajettu tuolla autolla? Ajattelin vaan kun aisin laatikolla nuo vm-koneiset on niin, aisi on tehnyt lujia askeja ja jos kerran veteli viimeisiään.
No ne mesen tekniikalla olevat olis kyllä varmasti parempia... Hintaa vaan on 3000-5000e ainakin enemmän, mutta taitaa tulla äkkiä takas korjauskuluissa. Bensakonekaan ei silti ole täysin poissuljettu vaihtoehto. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Peto Kanta-asiakas
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 10221 Paikkakunta: Tre/P-pohjanmaa.
|
Lähetetty: 28.02.2014 09:26 Viestin aihe: |
|
|
Fighterman kirjoitti: | Oho, no olipas siinä... Oliko paljonkin ajettu tuolla autolla? Ajattelin vaan kun aisin laatikolla nuo vm-koneiset on niin, aisi on tehnyt lujia askeja ja jos kerran veteli viimeisiään.
No ne mesen tekniikalla olevat olis kyllä varmasti parempia... Hintaa vaan on 3000-5000e ainakin enemmän, mutta taitaa tulla äkkiä takas korjauskuluissa. Bensakonekaan ei silti ole täysin poissuljettu vaihtoehto. |
Tää oli muistaakseni 200 tkm ajettu kun mulle tuli. Yhellä tutulla oli samaan aikaan
Mersun tekniikalla oleva Jeeppi, joka oli huoleton peli.
Kannattaa kysellä onko suuttimet jo vaihdettu, jos ostaa ton 2,7 crd:n. Ei kait siinä muuta tyyppivikaa ole.
Jeepin omistajan kannattaa muuten tutustua rockauto.comin varaosiin. Dieselmoottoreiden osia
sieltä ei löydy, mutta alustan ja korin osat on kattavasti ja hinnat korkeintaan 1/3 Suomen hinnoista. _________________ Vaikka muu häviää, niin metsästys jää. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|