Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
-jyke- Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 20.08.2014 08:54 Viestin aihe: |
|
|
-Myke- kirjoitti: | Liminganlahdella 20 vuotta kulkeneena yheen kerran oli aloituspäivänä poliisi rannassa. Metsästi itsekin, oli pari tuntia ja kyseli samalla lupia niiltä ketkä ohi menivät. |
Onko sallittua kysellä lupia "siinä sivussa", kun on metsällä itse.?
Muutamaa kalastuksen valvojaa kun olen jututtanut, niin sanovat että kalastaa ei saisi, kun on lupia tarkastamassa... Onko polisii sitten eriasia Vaikka eihä polisiikaan käsittääkseni ole siviliissä poliisi, ei voi esim. sakottaa jne... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
RKMJ Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.08.2014 08:54 Viestin aihe: |
|
|
heiluri kirjoitti: | Kummasti ikä tasaa fiiliksiä,elokuun 20 eikä mitään kiirettä minnekkään,ase kaapissa,reppu pakkaamatta,kamppeet naulakossa,kahluusaapas paikkaamatta ja sauvoin viimeistelemättä.
Silti tiedän että hyvin ehtii |
Niin minäkin luulin aikanaan... Vielä ei sitä hetkee ole tullu. Yöt sentään jo saa nukuttua mutta jahtikuumeet senkun kovenee... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
pölykeuhko Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.08.2014 09:18 Viestin aihe: |
|
|
Kamat kantoon ja järvelle Jahtionnea tasapuolisesti kaikille! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
late2 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.08.2014 10:51 Viestin aihe: |
|
|
Jokohan olen myöhässä, kahveet pitäis vielä juoda. Naven virittelin veneeseen, autossa on vielä jokin kevytverkko, enempi ajattelin kyllä soudella (tai siis käyttää tuota soutumiestä, aika hyvä tuuli täällä)
Ankankuvapussi pitäisi kyllä uusia, nyt kun lapoin uusia päälle niin piti sylissä kantaa veneeseen
Vissypullo ja pari punaisia hylsyjä tuottavaa kaljatölkkiä vielä reppuun ja menoksi. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
heiluri Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.08.2014 10:52 Viestin aihe: |
|
|
Jaha,kello alkaa olla 11.00,jos sitä pakkaisi auton ja rupeaisi siirtymään järvelle.
Jahtuuonnea raatilaisille . _________________ Kertalaakiyhdistys |
|
Takaisin alkuun |
|
|
hellokitty Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.08.2014 11:28 Viestin aihe: |
|
|
Jollain on vissii kello talviajas.tai muuten vain haulikko pamahti vahingos.
Tai sitten kyyhkyjä ampui tuolla järvel hetki sitten. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
torant Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.08.2014 11:57 Viestin aihe: |
|
|
-jyke- kirjoitti: | -Myke- kirjoitti: | Liminganlahdella 20 vuotta kulkeneena yheen kerran oli aloituspäivänä poliisi rannassa. Metsästi itsekin, oli pari tuntia ja kyseli samalla lupia niiltä ketkä ohi menivät. |
Onko sallittua kysellä lupia "siinä sivussa", kun on metsällä itse.?
Muutamaa kalastuksen valvojaa kun olen jututtanut, niin sanovat että kalastaa ei saisi, kun on lupia tarkastamassa... Onko polisii sitten eriasia Vaikka eihä polisiikaan käsittääkseni ole siviliissä poliisi, ei voi esim. sakottaa jne... |
Mahtoiko tarkoittaa, että poliisi HARRASTI metsästystä myös itse? Ja oli paikalla pari tuntia jolloin tarkisti lupia ohi kulkevilta. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Pregos Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 20.08.2014 12:01 Viestin aihe: |
|
|
Kello lyö kaksitoista ja missä olen minä... Koulussa! Ja vieläkun olisi varma hanhipeltokin tiedossa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Pussihousuelvis Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
iivariiso Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.08.2014 14:32 Viestin aihe: |
|
|
Se olisi työpäivä paremmalla puolella. Onko Iin edustalla näkyny sorsia? Ajattelin kysellä etukäteen niin ei tuu hirveää pettymystä mikäli iltalennolle saan raahauduttua. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Mhoo Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.08.2014 14:33 Viestin aihe: |
|
|
Kunnon tuuli ainakin täällä Keski-Suomessa.. Yhtään sorsaa ei olla vielä edes nähty eli en tiedä missä ovat. Vähän kuivaa päälle ja illalla uudelleen. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
^Rikke Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.08.2014 16:21 Viestin aihe: |
|
|
Itselläkin meni tuo alotusohi työhommien takia. Huomenna töitten jälkeen iltalennolle kattelemaan jos sitä jtn löytyisi.
Kaverit ainakin mananneet kun ei ole sorsia näkynyt. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
late2 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.08.2014 16:28 Viestin aihe: |
|
|
Juu ei tunnu olevan oikein lentokeli. Vähän olin myöhässä, kun väkeä näytti olevan ajoin takarajalle, pudotin veneen liu'usta neljä yli tasan, en kuullut oliko tasalta joku sota. Soutelin kaislikoita, alkuun paukkui, lähinnä Vaskivedellä (ei meidän aluetta), pari heinuriparveakin näkyi (yllätys yllätys korkealla), tavi kolmikkokin. Sitten ihan vaan yksittäisiä, ei mihinkään yrittämisen arvoista paikkaa. Ainoat vedessä olevat tavasin tyynen puolelta, arkoja vaan olivat (muistuttaisin myös siitä että jos on sen verran matalapenkkinen vene että jalat on koukussa niin haulikon hihna kannattaa laittaa valmiiksi samalle puolelle jalkaa kuin pyssy). Tuuli nousi iltapäivän myötä, alkuun kiertelin tuulen puolen heinikoita, sitten jo tyveniä, yhtä saarta piti lähteä kahlaamaan kahluuhousujen kanssa ympäri mutta sain yhden sorsan ilmaan, näytti sielläkin sitten olevan jonkun matkan päässä passimies sadan metrin paukkujen kanssa (hyvin näytti lentävän parin laakin jälkeen, en lähtenyt uimalla perään). Oikein oli vähän hankala saada vene trailerille. Näin jälkipelissä huonompi tulos ei olisi tullut sillä että olisi lyönyt kuvat jonnekin ja jäänyt kyttään, ei vaan psyyke oikein kestä tota kyttäämistä tuntikausia, varsinkin kun sitä on tiedossa illalla. Toisaalta eipä niitä paljoa lennellyt, eikä paukkunut, sillä ajattelin että kyllä ne jostain löytyy, varmaan jostain mäen päältä kiven takaa, tuulen suojasta.
Hyvin olis joutanut tekeen normaalin työpäivän. Mutta kai sitä täytyy mennä pettyyn vielä lähijärvelle illaksi. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Peto Kanta-asiakas
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 10297 Paikkakunta: Tre/P-pohjanmaa.
|
Lähetetty: 20.08.2014 16:44 Viestin aihe: |
|
|
Toisena vuonna peräkkäin firman kesäpäivät 20.8... Jo viime vuonna avauduin ajankohdasta.
Eivät kuitenkaan olleet muistaneet asiaa ja olivat siitä sen verran pahoillaan, että järkkäsivät
mulle opastetun iltalennon tänne Porvooseen. Saapa nähä tuleeko saalista. Johan tuo polttelee _________________ Vaikka muu häviää, niin metsästys jää. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
heiluri Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.08.2014 16:49 Viestin aihe: |
|
|
Peli avattu,tuulista ja pirullinen keli liikkua kevyellä veneellä,ei ainoatakaan sorsaa maisemassa,ainoa vesilintu on ympäriinsä lentelevä joutsen.
Vastarannalta jokunen porkkaajien posahdus,huomenna uudestaan jos keli helpottaa. _________________ Kertalaakiyhdistys |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|