Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Mäyristelijä Kanta-asiakas
Liittynyt: 19 Maa 2012 Viestejä: 814 Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa
|
Lähetetty: 23.08.2014 22:51 Viestin aihe: |
|
|
P*rkeles, vaihdoin garminia pois liivistä pantaan, ja se pannan kotelon yksi ruuveista napsahti poikki. Kuinkahan nopiaa hörpää vettä siitä? Mistähän nuota saisi ostettua... _________________ -Karkeakarvainen mäyräkoira- x2 |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Mäyristelijä Kanta-asiakas
Liittynyt: 19 Maa 2012 Viestejä: 814 Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa
|
Lähetetty: 24.08.2014 13:56 Viestin aihe: |
|
|
Mäyristelijä kirjoitti: | P*rkeles, vaihdoin garminia pois liivistä pantaan, ja se pannan kotelon yksi ruuveista napsahti poikki. Kuinkahan nopiaa hörpää vettä siitä? Mistähän nuota saisi ostettua... |
Stna, oli tuo ruuvi katkennut sinne reikään... Ei se auta kun mennä nuon. Tuskin nyt aivan heti hörppää vettä sen kautta. _________________ -Karkeakarvainen mäyräkoira- x2 |
|
Takaisin alkuun |
|
|
muu uan Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 24.08.2014 16:57 Viestin aihe: |
|
|
Mihin olette tunkenut pannan antennin?
Oltiin koiran kanssa lenkillä ja testailtiin uutta pantaa,
hurttaa selvästi ahristi vieressä viuhtova piiska,
onko jollaki joku hyvä tuunaus konsti vai vetäsenkö nippusiteellä kaulalle? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
RaakaRane Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 24.08.2014 17:28 Viestin aihe: |
|
|
laitat yhden nippusiteen sinne ylemmäs.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jahtireppu Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 24.08.2014 17:57 Viestin aihe: |
|
|
Kotona kanssa mallailin hiukka vajaa 5kk ajokkiuroolle pantaa ja meinas piiska häiritä. Mettään kun laski irti niin ei tuntunut haittaavan millään lailla. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jokotai Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 31.08.2014 20:43 Viestin aihe: |
|
|
Minäpä menin tuon edellisen sivun ohjeiden mukaan päivittämään tuohon 3.60 versioon tuon kapulan. Niin enpäs saanutkaan enää suomenkielellä tuota haukkuilmaisua toimimaan. En vaikka mitekänkä päin yritin..
No sittenpä menin tuonne Webupdateriin ja siellä oli tämmöinen teksti:
"Changes from version 3.70 to version 3.80:
Properly manages bark detection indication.
Fixes inability to set a collar ID greater than 9."
Eli tarkoittasko tuo ensimmäinen päivitys, että haukkuilmaisimen saisi tuolla päivityksellä toimimaan vai mitä?
Jos ei muuta, niin pitääpä päivittää takaisin tuohon 3.40 versioon. Ois se vaan hyvä olla olemassa, kun semmonen ominaisuus laitteesta kumminkin löytyy.
…
Pieni lisäkysymys vielä. Millä ihmeellä tuon pannan saa muka kytkettyä tietokoneeseen? Ei minulla ainakaan siitä tai piuhastakaan löydy paikkaa miniusb:lle joka noissa ohjeissa mainitaan. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
hilipata Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 31.08.2014 23:16 Viestin aihe: |
|
|
Sillä pannan laturilla. Pistokepäässä on USB-liitin kun tarkkaan tutkii. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jokotai Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 01.09.2014 19:26 Viestin aihe: |
|
|
Joo niinhän tuo panta näköjään nyt kytkeytyi tuohon koneeseen ja webupdater löysikin sen (merkillistä kun ei joka kerta kytkeydy/onnistu..) Useamman kerran yritin päivitää, mutta sitten se webupdater ilmoitti, että päivitys keskeytyi jne. ja ota yhteys Garminin tekniseen tukeen, niinpä sen taidankin tehdä. Sieltähän tuo 3.80 päivityksen haukkuilmaisin ominaisuuskin taitaa selvitä… |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Blaseristi
|
Lähetetty: 03.09.2014 07:03 Viestin aihe: |
|
|
Mulla toimii haukun ilmaisin ja dc 50 panta ja dc 40
panta yhtä aikaa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
9.3x622 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.09.2014 11:33 Viestin aihe: |
|
|
Nyt parilla reissulla Astro käytössä ja tyytyväinen olen. Luulin, että minun dreeveri pyörii jaloissa, mutta sehän touhuaa kaukana. Tuli leikittyä eilen kapulalla ja jänis oli mennyt selän takaa 30 metrin päästä.
Tällä värkillä pärjään. Uupee joskus ollut lainassa silloin, kun koira oli pentu ja hyvin pelitti sekin. _________________ Polku on kulkijaansa viisaampi. !&%¤# määrä on vakio. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jahtireppu Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.09.2014 12:41 Viestin aihe: |
|
|
9.3x622 kirjoitti: | Luulin, että minun dreeveri pyörii jaloissa, mutta sehän touhuaa kaukana. |
Minä taas luulin, että ajokin pentu pyörii kaukanakin, mutta tosiasiassa kuljeskelee 20-100m päässä näkymättömissä. Armottomia laitteita nämä nykyajan tutkat, ei anna selittelyille sijaa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
9.3x622 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.09.2014 13:08 Viestin aihe: |
|
|
Jahtireppu kirjoitti: | 9.3x622 kirjoitti: | Luulin, että minun dreeveri pyörii jaloissa, mutta sehän touhuaa kaukana. |
Minä taas luulin, että ajokin pentu pyörii kaukanakin, mutta tosiasiassa kuljeskelee 20-100m päässä näkymättömissä. Armottomia laitteita nämä nykyajan tutkat, ei anna selittelyille sijaa |
Tuosta minun tekstistä voisi päätellä, että olen sokea, kun en näe jaloissa pyörivää koiraa. Vaikka en tekniikasta välitä, niin kyllä tämä Astro toinen mielenkiintoa hommaan, kun saa seurata koiran liikkumista ajan tasalla. Perinteiselläkin kyllä pärjäsin. _________________ Polku on kulkijaansa viisaampi. !&%¤# määrä on vakio. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
epo Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 04.09.2014 15:22 Viestin aihe: |
|
|
tietääkö kukaan mitä eroa on dc50 nordic pannalla verrattuna dc50 bundlle pantaan vai onko mitään? tilaukseen meinasin lähipäivinä garminin laittaa.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jussi72 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.09.2014 22:03 Viestin aihe: |
|
|
epo kirjoitti: | tietääkö kukaan mitä eroa on dc50 nordic pannalla verrattuna dc50 bundlle pantaan vai onko mitään? tilaukseen meinasin lähipäivinä garminin laittaa.. |
Nordicci on eri taajuudella kuin jenkkimallit, jos meinasit ulkomailta tilata |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Hietala Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.09.2014 21:38 Viestin aihe: |
|
|
Päivitin eilen kapulat ja sen jälkeen pikkutiet muuttuivat valkoisiksi/ hävsivät kokonaan, mutta erottuvat viivojen yli mennessään valkoisena. Mikähän homma? En vielä hoksinu ratkaisua ongelmaan _________________ Laiskuuttaan tingan häviää |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|