OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Boyd´s tukki
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 53, 54, 55  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Aseiden rakentaminen ja huolto
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Iso-Jaska
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Tam 2007
Viestejä: 2376
Paikkakunta: Lapland Finland

LähetäLähetetty: 26.08.2015 21:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

W. Woodbecker kirjoitti:
Miksi tuli tuplana??? En ymmärrä.


Painoit selaimen "Back"-nappia viestin lähetyksen jälkeen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
PorinMatti
Kanta-asiakas


Liittynyt: 06 Hei 2009
Viestejä: 609
Paikkakunta: Pori

LähetäLähetetty: 26.08.2015 21:57    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Iso-Jaska kirjoitti:
W. Woodbecker kirjoitti:
Miksi tuli tuplana??? En ymmärrä.


Painoit selaimen "Back"-nappia viestin lähetyksen jälkeen.

Ja tuo riippuu myös selaimesta. Firefoxilla voi painaa "Back" -painiketta ilman tuplia.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
W. Woodbecker
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 18 Tam 2007
Viestejä: 106
Paikkakunta: Länsi-Suomi

LähetäLähetetty: 27.08.2015 08:47    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ok, tietsikan "super user" kiittää neuvoista -Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Ile__
Kanta-asiakas


Liittynyt: 12 Lok 2010
Viestejä: 617
Paikkakunta: Ylivieska

LähetäLähetetty: 25.09.2015 17:21    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Boydsillä on uutuudet listattu tuolle sivulle: Boyds uutuudet

Ikävä että ovat nostaneet hintoja. Tikka T3 tukitkin $129 joten eivät lähetä enää ulkomaille. Varmaan kauppa vähenee reilusti tuon takia.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
-Rane-
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Maa 2009
Viestejä: 695
Paikkakunta: Lappeenranta

LähetäLähetetty: 25.09.2015 17:29    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Niin näkyi olevan Sako Finnbearin tukitkin 129€ Evil or Very Mad Prairie Hunter oli tarkoitus tilata omaan 338 Win Magiin, mutta haaveeksi jäi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kalmo
Kanta-asiakas


Liittynyt: 30 Tam 2006
Viestejä: 1641
Paikkakunta: Tampere

LähetäLähetetty: 25.09.2015 19:33    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ile__ kirjoitti:
Ikävä että ovat nostaneet hintoja. Tikka T3 tukitkin $129 joten eivät lähetä enää ulkomaille. Varmaan kauppa vähenee reilusti tuon takia.


Amerikan markkinat on sen verran suuret että vientiin menee tod.näk mitättömän vähän tavaraa suhteessa kotimarkkinoihin. Sielä on paikallisia Tikan ja Sakon omistajia enemmän kuin Suomessa metsästäjiä. Ja kun ottaa poikkileikkauksen varsinkin suomalaisesta metsästäjäkunnasta niin Tikan ja Sakon kiväärejä on toki melkein jokaisella, mutta niihin tukkeja vaihtavia on todella vähän.

Kun ottaa huomioon että amerikkalaisten asekannasta Tikkojen ja Sakojen osuus on mitätön, on itseasiassa pieni ihme että Boyds edes tekee niihin tukkeja.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
-Rane-
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Maa 2009
Viestejä: 695
Paikkakunta: Lappeenranta

LähetäLähetetty: 26.09.2015 18:40    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Näkyy olevan 36 maata joihin Boyds toimittaa alle 100$ tukkeja, luulisi tuolla hinnankorotuksella olevan jonkinlainen vaikutus myyntiin. Tai sitten kotimaan markkinoilla on niin paljon myyntiä, että on keskitytty ainoastaa sinne. Näkyy olevan ilmeisesti kaikki tukit valmiilla sovituksilla tuon 129€ (pikaisella vilkaisulla 10 eri asemerkin tukeista). Ilman sovituksia näkyy tarjonta lisääntyvän parin vuoden takaisesta, 87$ kpl. Ennen sai ainoastaan Classic-mallia, jollaisen oman CZ 550 rautoihin sovitin, hirveä homma aloittelijalle, aloittelijan työkaluilla. Joko se on taas yritettävä itse tehdä sovitukset, vai tietääkö joku sepän, joka tekisi sovitukset tuollaiseen laminaattitukkiin?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Koheltaja
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 5455

LähetäLähetetty: 26.09.2015 19:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kuka tahansa tukkiseppä saa tehytä sovitukset, hinta 100-200€ riippuen sepästä ja mahdollisesta petauksesta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
-Rane-
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Maa 2009
Viestejä: 695
Paikkakunta: Lappeenranta

LähetäLähetetty: 26.09.2015 19:59    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ok. Muistan vaan, että tälläkin palstalla on ollut juttua, että kaikki tukkisepät ei koske noihin puolivalmiisiin tukkeihin, vaan myisivät mieluummin omat puut valmiina pakettina. Jos hintaluokka on tuota luokkaa en viitsi itse edes yrittää, jätän mieluummin ammattilaiselle.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
J_K
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Hei 2007
Viestejä: 232
Paikkakunta: Tornio

LähetäLähetetty: 26.09.2015 21:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Metsolan asepaja suonenjoella teki minun boydsin tukkiin jyrsinnät ja 150€ otti ilman petausta. Erittäin tyytyväinen olin työn jälkeen
_________________
Mikään muu ei ole turhempaa evoluution kannalta kuin naisen orgasmi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Koheltaja
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 5455

LähetäLähetetty: 27.09.2015 07:28    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

-Rane- kirjoitti:
Ok. Muistan vaan, että tälläkin palstalla on ollut juttua, että kaikki tukkisepät ei koske noihin puolivalmiisiin tukkeihin, vaan myisivät mieluummin omat puut valmiina pakettina. Jos hintaluokka on tuota luokkaa en viitsi itse edes yrittää, jätän mieluummin ammattilaiselle.


Kovin on ylimielisiä tukkiseppiä jos ei työt kelpaa Shocked
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
TeNi
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 05 Syy 2014
Viestejä: 42
Paikkakunta: Etelä-Savo

LähetäLähetetty: 27.09.2015 21:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

J_K kirjoitti:
Metsolan asepaja suonenjoella teki minun boydsin tukkiin jyrsinnät ja 150€ otti ilman petausta. Erittäin tyytyväinen olin työn jälkeen


Metsolan asepaja petasi minulle kaksi asetta samalla kerralla kun en itse kiireiltäni kuvitellut kerkeäväni, ensimmäisen ja viimeisen. Väitti pilaripedatuksi, jota se ei ole ja ristipultti tukkiin oli laitettu erittäin vinoon sen heittäessä pituus sekä pystysuunnassa. Petausmassaakin puuttui rekyylivasteen alta osittain ja lisäksi ristipultin reikä oli tehty varmaan akkuporalla käsivaralta ja pientä repimäjälkeä porauksen alussa oli koitettu korjailla isommalla poralla, jolloin näkyviin tukkiin jäi oikeinkin rumat jäljet. Lupasi yrittää korjata, mutta enpä taida uskaltaa enää tuonne lähetellä pilattavaksi. Enää ei ole niin kiire, ettei viitsi itse tehdä.
TN
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
J_K
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Hei 2007
Viestejä: 232
Paikkakunta: Tornio

LähetäLähetetty: 27.09.2015 22:36    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

TeNi kirjoitti:
J_K kirjoitti:
Metsolan asepaja suonenjoella teki minun boydsin tukkiin jyrsinnät ja 150€ otti ilman petausta. Erittäin tyytyväinen olin työn jälkeen


Metsolan asepaja petasi minulle kaksi asetta samalla kerralla kun en itse kiireiltäni kuvitellut kerkeäväni, ensimmäisen ja viimeisen. Väitti pilaripedatuksi, jota se ei ole ja ristipultti tukkiin oli laitettu erittäin vinoon sen heittäessä pituus sekä pystysuunnassa. Petausmassaakin puuttui rekyylivasteen alta osittain ja lisäksi ristipultin reikä oli tehty varmaan akkuporalla käsivaralta ja pientä repimäjälkeä porauksen alussa oli koitettu korjailla isommalla poralla, jolloin näkyviin tukkiin jäi oikeinkin rumat jäljet. Lupasi yrittää korjata, mutta enpä taida uskaltaa enää tuonne lähetellä pilattavaksi. Enää ei ole niin kiire, ettei viitsi itse tehdä.
TN


Itse olen muutaman tukin teettänyt tai jyrsittänyt sepällä ja aina olen pedannut ne itse. En sillä etten luottais heidän osaamiseensa vaan siksi että saapahan tehdä juuri sellaisen lopputuloksen kuin itse haluaa. Silloin ei voi syyttää kuin itseään jos onnistuu sen sössimään. Ja toisekseen rahan säästöäkin tulee kun petaa itse. Ei se niin kauaa kuitenkaan aikaa vie kun karkeasti jyrsittyä hieman pyyhkäsee dremelillä ja pistää mäskit tukkiin. Jos siellä on ollutkin joku huono päivä tai jotain mutta itsellä jäi ainakin ihan positiivinen kuva
_________________
Mikään muu ei ole turhempaa evoluution kannalta kuin naisen orgasmi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
JNiemelä
Kanta-asiakas


Liittynyt: 22 Tam 2013
Viestejä: 360
Paikkakunta: Haapavesi

LähetäLähetetty: 28.09.2015 15:34    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kahdella hyväksi kehutulla sepällä olen tukkini pedannut.. Kumpikaan kerta ei tuottanut toivottua lopputulosta ja raudat jäivät jännitykseen. (Pultit tahmaa kiristettäessä ja käynti muuttuu riippuen momentista).
Nyt viimeisimmän kerran petasin itse ja kylläpä jäsähtää ruuvit aivan eri tavalla, eikä tahmaa kiristettäessä...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Iso-Jaska
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Tam 2007
Viestejä: 2376
Paikkakunta: Lapland Finland

LähetäLähetetty: 30.09.2015 09:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ei ne tuolla Boydsilla osaa kauppaa tehdä.

Olisin halunnut ostaa CZ 550:iin Pro Varmint tukin, mutta kun tuon hinta on $109.00, niin eihän ne sitä voi näin suoriltaan toimittaa.

Pyysin $9.01 alennusta; ei onnistu.

Ehdotin, että tilaan T3:n vastaavan tukin, mutta laittavat pakettiin "vahingossa" CZ:n tukin, lupasin vielä olla reklamoimatta asiasta; ei onnistu.

Eivät p€rkeleet enää vastaa sähköposteihinikaan... Pitäkää tukkinne.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Aseiden rakentaminen ja huolto Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 53, 54, 55  Seuraava
Sivu 34 Yht. 55

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com