OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Naakat ja Harakat terrorisoi pihassa
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Linnustus
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
JokuUkko
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Jou 2007
Viestejä: 8366
Paikkakunta: Turku

LähetäLähetetty: 23.03.2016 18:33    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

heiluri kirjoitti:
Jep,eräänä iltana hiihdellessämme emäntä kommentoi kyliltä kuuluvaa pauketta että on jotenkin turvallista kun tietää että taloissa on aseita Very Happy
Aivan eri sarjaa kuin kaupunkien kukkahattuvihervassarit...



Arvostan tuollaista asennetta, sopis ajatusmalli yleistyä täällä etelässä...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Putukiffeli
Kanta-asiakas


Liittynyt: 10 Hel 2009
Viestejä: 1636
Paikkakunta: Uusimaa

LähetäLähetetty: 27.05.2016 09:09    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Meillä on myös pirullinen ongelma noiden harakoiten kanssa. Pihapiiriä terrorisoi kymmenkunta harakkaa, ja lisää on tulossa kun naapurin männyssä on pesä ja poikaset. Nuo pirulaiset repivät ja phaskovat kirjaimellisesti jok'ikisen paikan päivittäin. Vielä kun on pesimäaika, saa päivittäin seurata kun harakat ryöstelevät pesiä ja räkätit taistelevat niitä vastaan.

Linnunphaskassa on autot, terassit kaiteineen, talon seinät ja ikkunat kun rastaat pashkapommittavat pesärosvoja ympäri pihapiirin. Alueen pikkulinnut on jo kadonneet kaikki, kun harakat on ryöstäneet pesistä munat.

Olen kokeillut jo paria loukkua tuloksetta, ja seuraavaksi lähtee hankintaan Larsenin loukku. Ampua ei pihapiirissä voi kun naapuri on niin lähellä ja vieläpä tyyppiä jolle ei edes uskalla mainita harakoiden aiheuttava ongelmia.

Kaikki vinkit harakoiden päänmenoksi kelpaa myös tänne, joten antaakahan kuulua jos toimivaksi havaittuja löytyy.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Peto
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 9978
Paikkakunta: Tre/P-pohjanmaa.

LähetäLähetetty: 27.05.2016 09:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jos illan/aamun hämärissä tusauttaisi ilmakiväärillä. Weihrauchin 6,35 millisellä ei jää kitumaan... Wink
_________________
Vaikka muu häviää, niin metsästys jää.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Putukiffeli
Kanta-asiakas


Liittynyt: 10 Hel 2009
Viestejä: 1636
Paikkakunta: Uusimaa

LähetäLähetetty: 27.05.2016 09:23    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Peto kirjoitti:
Jos illan/aamun hämärissä tusauttaisi ilmakiväärillä. Weihrauchin 6,35 millisellä ei jää kitumaan... Wink


Ovat niin perkeuleen arkoja, ettei meinaa päästä edes 50m päähän kun lähtevät jo karkuun. Voisi tietenkin tehdä haaskan ja makoilla käyttöullakolla ja luukusta ampua, mutta kun naapuri on mikä on, saattaisi tuloksena olla asekaapin tyhjeneminen valtion sulattoon.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Exxo
Kanta-asiakas


Liittynyt: 21 Huh 2011
Viestejä: 107

LähetäLähetetty: 27.05.2016 12:11    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tee talosta hieman sivummalle joku haaska ,jos mahdollista, muutaman jälkeen vaihda paikkaa niin eivät opi pelkäämään.hk :sininen ja sydänlääkkeet /asperiini hyvä yhdistelmä jonnekkin korkealle tarjolle niin ei ulkopuolisille aiheudu mitään .
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Putukiffeli
Kanta-asiakas


Liittynyt: 10 Hel 2009
Viestejä: 1636
Paikkakunta: Uusimaa

LähetäLähetetty: 27.05.2016 12:32    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Isompaa varishäkkiä kai sitä pitää eka kokeilla rakentaa.

Viimeinen muokkaaja, Putukiffeli pvm 27.05.2016 13:41, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
PieniValkoinenMetsästäjä
Kanta-asiakas


Liittynyt: 14 Syy 2012
Viestejä: 908

LähetäLähetetty: 27.05.2016 13:20    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

On se nyt niin jumalattoman vaikeeta olla julkisesti luettavissa olevalla metsästysfoorumilla kyselemättä että miten tapetaan harakka mahdollisimman laittomalla keinolla rauhoitusaikana. Jos on niin nolo ettei pihaharakkaa saa itse hengiltä niin antaa niiden elää.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Putukiffeli
Kanta-asiakas


Liittynyt: 10 Hel 2009
Viestejä: 1636
Paikkakunta: Uusimaa

LähetäLähetetty: 27.05.2016 13:26    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

PieniValkoinenMetsästäjä kirjoitti:
. Jos on niin nolo ettei pihaharakkaa saa itse hengiltä niin antaa niiden elää.


Tervetuloa tappotalkoisiin. Maksan 20€ /pää!


Viimeinen muokkaaja, Putukiffeli pvm 27.05.2016 13:42, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jessus
Kanta-asiakas


Liittynyt: 27 Tam 2012
Viestejä: 415
Paikkakunta: Los Bananos, CA

LähetäLähetetty: 27.05.2016 13:40    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lainaus:
Jos illan/aamun hämärissä tusauttaisi ilmakiväärillä. Weihrauchin 6,35 millisellä ei jää kitumaan... Wink


Lainaus:
hk :sininen ja sydänlääkkeet /asperiini hyvä yhdistelmä



Itse en kirjoittelisi näistä edes yksityisviesteihin jottei tarvitsisi myöhemmin lukea tulosteina pöydän ääressä, mutta jokainen tehköön miten lystää. Razz
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Peto
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 9978
Paikkakunta: Tre/P-pohjanmaa.

LähetäLähetetty: 27.05.2016 14:57    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jos se nyt tuosta on kiinni, jo tästä joutaakin linnaan.
_________________
Vaikka muu häviää, niin metsästys jää.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Exxo
Kanta-asiakas


Liittynyt: 21 Huh 2011
Viestejä: 107

LähetäLähetetty: 28.05.2016 01:01    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jessus kirjoitti:
Lainaus:
Jos illan/aamun hämärissä tusauttaisi ilmakiväärillä. Weihrauchin 6,35 millisellä ei jää kitumaan... Wink


Lainaus:
hk :sininen ja sydänlääkkeet /asperiini hyvä yhdistelmä



Itse en kirjoittelisi näistä edes yksityisviesteihin jottei tarvitsisi myöhemmin lukea tulosteina pöydän ääressä, mutta jokainen tehköön miten lystää. Razz


Pössyttele vähemmän !
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jessus
Kanta-asiakas


Liittynyt: 27 Tam 2012
Viestejä: 415
Paikkakunta: Los Bananos, CA

LähetäLähetetty: 28.05.2016 09:19    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Exxo kirjoitti:
Jessus kirjoitti:
Lainaus:
Jos illan/aamun hämärissä tusauttaisi ilmakiväärillä. Weihrauchin 6,35 millisellä ei jää kitumaan... Wink


Lainaus:
hk :sininen ja sydänlääkkeet /asperiini hyvä yhdistelmä



Itse en kirjoittelisi näistä edes yksityisviesteihin jottei tarvitsisi myöhemmin lukea tulosteina pöydän ääressä, mutta jokainen tehköön miten lystää. Razz


Pössyttele vähemmän !


Pyydä sinä vaan niitä harakoita myrkkysyöteilläsi, hyvät yhdistelmät tunnut jo löytäneen. Löytyykö muitakin hyviä yhdistelmiä? Kenties käpälälautaa ja arsenikkia ketuille. Laughing

---

Exxo taas loistava esimerkki siitä kun nykyihminen luulee olevansa nimimerkin takana suojassa ja kirjoittelee nettiin mitä sattuu. Tulee mieleen Erä(?) -lehden keskustelupalsta jossa joku aikoinaan kehuskeli pyytäneensä lohia rauhoitetulta paikalta. Käry kävi ja poliisisedät kävivät pakastimella asti jos oikein muistan.

Että ihan omaa parastasihan minä tässä vain ajattelen, mutta jos haluat ottaa vttuiluna niin siitä vain. Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Exxo
Kanta-asiakas


Liittynyt: 21 Huh 2011
Viestejä: 107

LähetäLähetetty: 28.05.2016 12:32    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jessus kirjoitti:
Exxo kirjoitti:
Jessus kirjoitti:
Lainaus:
Jos illan/aamun hämärissä tusauttaisi ilmakiväärillä. Weihrauchin 6,35 millisellä ei jää kitumaan... Wink


Lainaus:
hk :sininen ja sydänlääkkeet /asperiini hyvä yhdistelmä



Itse en kirjoittelisi näistä edes yksityisviesteihin jottei tarvitsisi myöhemmin lukea tulosteina pöydän ääressä, mutta jokainen tehköön miten lystää. Razz


Pössyttele vähemmän !


Pyydä sinä vaan niitä harakoita myrkkysyöteilläsi, hyvät yhdistelmät tunnut jo löytäneen. Löytyykö muitakin hyviä yhdistelmiä? Kenties käpälälautaa ja arsenikkia ketuille. Laughing

---

Exxo taas loistava esimerkki siitä kun nykyihminen luulee olevansa nimimerkin takana suojassa ja kirjoittelee nettiin mitä sattuu. Tulee mieleen Erä(?) -lehden keskustelupalsta jossa joku aikoinaan kehuskeli pyytäneensä lohia rauhoitetulta paikalta. Käry kävi ja poliisisedät kävivät pakastimella asti jos oikein muistan.

Että ihan omaa parastasihan minä tässä vain ajattelen, mutta jos haluat ottaa vttuiluna niin siitä vain. Very Happy


Smile Tarvii olla pahanlaatuinen lukihäiriö jos minun kirjoittelusta saa sen käsityksen että juuri MINÄ pyytäisin jotain !&%¤# myrkkysyöteillä ! Mutta niinhän se maailman katsomus ja luonnon tuntemus nykyihmisellä tuntuu olevan pahasti pielessä ,huudellaan sieltä betoniviidakosta viisaita neuvoja tietämättä itse asiaa pääasia on että rauhoitetaan kaikki välillä ei edes tiedetä mitä tuli rauhoitettua .Kyllä kai minäkin joudan Pedon kaveriksi sinne kiven sisään jos se huolii , kun oon neuvonut makkaraa annettavaksi harakoille ! Haloo ! Kuule on täs maailmassa vähän eri murheet kun jotkut makkaraharakat .
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jessus
Kanta-asiakas


Liittynyt: 27 Tam 2012
Viestejä: 415
Paikkakunta: Los Bananos, CA

LähetäLähetetty: 28.05.2016 13:44    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Exxo kirjoitti:
Jessus kirjoitti:
Exxo kirjoitti:
Jessus kirjoitti:
Lainaus:
Jos illan/aamun hämärissä tusauttaisi ilmakiväärillä. Weihrauchin 6,35 millisellä ei jää kitumaan... Wink


Lainaus:
hk :sininen ja sydänlääkkeet /asperiini hyvä yhdistelmä



Itse en kirjoittelisi näistä edes yksityisviesteihin jottei tarvitsisi myöhemmin lukea tulosteina pöydän ääressä, mutta jokainen tehköön miten lystää. Razz


Pössyttele vähemmän !


Pyydä sinä vaan niitä harakoita myrkkysyöteilläsi, hyvät yhdistelmät tunnut jo löytäneen. Löytyykö muitakin hyviä yhdistelmiä? Kenties käpälälautaa ja arsenikkia ketuille. Laughing

---

Exxo taas loistava esimerkki siitä kun nykyihminen luulee olevansa nimimerkin takana suojassa ja kirjoittelee nettiin mitä sattuu. Tulee mieleen Erä(?) -lehden keskustelupalsta jossa joku aikoinaan kehuskeli pyytäneensä lohia rauhoitetulta paikalta. Käry kävi ja poliisisedät kävivät pakastimella asti jos oikein muistan.

Että ihan omaa parastasihan minä tässä vain ajattelen, mutta jos haluat ottaa vttuiluna niin siitä vain. Very Happy


Smile Tarvii olla pahanlaatuinen lukihäiriö jos minun kirjoittelusta saa sen käsityksen että juuri MINÄ pyytäisin jotain !&%¤# myrkkysyöteillä ! Mutta niinhän se maailman katsomus ja luonnon tuntemus nykyihmisellä tuntuu olevan pahasti pielessä ,huudellaan sieltä betoniviidakosta viisaita neuvoja tietämättä itse asiaa pääasia on että rauhoitetaan kaikki välillä ei edes tiedetä mitä tuli rauhoitettua .Kyllä kai minäkin joudan Pedon kaveriksi sinne kiven sisään jos se huolii , kun oon neuvonut makkaraa annettavaksi harakoille ! Haloo ! Kuule on täs maailmassa vähän eri murheet kun jotkut makkaraharakat .


Kyllä sinä saat niitä aspiriininakkejasi kylvää ihan niin paljon kuin haluat eihän se minulta ole pois.

Tällä asialla ei nyt ole luonnon_tuntemuksen ja maailman_katsomuksen kansssa mitään tekemistä vaan sen ylipäätään, että ei kannata kirjoitella mitä sattuu.

Lainaus:
Kuule on täs maailmassa vähän eri murheet kun jotkut makkaraharakat .


Ihan varmasti lain silmissä oikein toimiva perustelu. Nisti ottaa kaupasta juoksukaljat jää kiinni ja kertoo poliisille kuinka maailmassa on vähän eri murheet ku nää juoksukaljat. Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
MtJ
Kanta-asiakas


Liittynyt: 17 Tou 2004
Viestejä: 10001

LähetäLähetetty: 07.06.2016 14:42    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jos tuosta aiheesta jotain, niin lokeille tepsi laiturilla muovikäärme, jonka pisti siihen penkille. Ei ole tullut enää sontaa mökkilaiturille. Eikä tarvinut yhtään patruunaa karkotukseen.

Toimisiko harakoille ja naakoille? Voi kyllä olla että ei, on ne sen verran viisaita.
_________________
Jos parturi ajaa parran vain niiltä, jotka eivät itse aja partaansa, ajaako hän silloin oman partansa?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Linnustus Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Sivu 2 Yht. 2

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com