Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
RiUDE Kanta-asiakas
Liittynyt: 24 Maa 2004 Viestejä: 20455 Paikkakunta: Savonlinna
|
Lähetetty: 26.08.2016 19:23 Viestin aihe: |
|
|
Miulla ainakin, kuin myös konibear laatikoissa. Itseasiassa keväällä 3/5 hävisi syötit parissa päivässä toistuvasti. _________________ Savo suureksi. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Comax Kanta-asiakas
Liittynyt: 06 Mar 2007 Viestejä: 635 Paikkakunta: Rovaniemi, Finland
|
Lähetetty: 27.08.2016 00:11 Viestin aihe: |
|
|
TeemuN kirjoitti: | Kyl varmaan nekin syö, mut loukku on mökin pihassa ja päivittäin kurkkasen onko lauennut. Useampi kala loukun perältä kuitenkin katoaa.. tänään on kalallakin enempi kokoo et joutuvat työstään jos sen ulos sieltä saapi
Muilla samoja kokemuksia laatikkoraudasta? |
Ei kokemuksia, mutta auttasko jos siimalla vetäsis syötin kiinni laatikkoon, että joutuu hieman työstämään. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
TeemuN Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 27.08.2016 01:23 Viestin aihe: |
|
|
Siima vois olla aika kova, se menee seuraavaks kokeiluun... turhauttaa vaan kallista loukkua muokata...
Täytynee rakentaa noita keinulautoja johon laittaa sitten raudat perälle. Ei tarvi syötittää ja kerran kun menee nii siellä on! Harmi vaan että monet aikasemmat kuvat ei enää näy... saisko viel näkyviin?
Kuinkas muilla loukut napsuu? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
PepeK Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 27.08.2016 11:54 Viestin aihe: |
|
|
Supiaiset olivat ainakin viime keväänä hanakkana kalanperkeiden kimpussa jalmarien sisällä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
L.J Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 08 Huh 2013 Viestejä: 52 Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
|
Lähetetty: 27.08.2016 14:15 Viestin aihe: |
|
|
TeemuN kirjoitti: | Onkos kellään ollu jalmarin laatikkoraudan kanssa ongelmia? Syötit häviää, mutta raudat ei laukee, siis kovin herkästi. Muutama minkki on kyllä tullut. Oon herkistäny astinlaudan jousen tappiin, mut ei auta. Joku muukin tuskaillu kyseisen laitteen kanssa? |
Samoja ongelmia mulla joka vuosi, mulla ainaki syylliset on jälkien perusteella joko hiiriä tai myyriä. Mutta kyllä se minkkiki sinne eksyy, ja jo parin elukan jälkeen en yleensä ole edes hirveesti syötittäny. Vielä en ole tälle kaudelle virittäny rautoja, mutta kunhan syyskuu koittaa ja kiireet vähenee niin pitää taas parit virittää harrastus mielessä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
PepeK Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 27.08.2016 14:48 Viestin aihe: |
|
|
Itse laitoin ensimmäiset jo heti kauden alettua elokuun alussa ja nyt kaikkiaan 4kpl jalmareita pyytämässä ja saalis tähän mennessä jo 3 minkkiä. Kaikki aikuisia, 2 kollia ja yksi natu. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Pohjolanmiess Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 01.09.2016 08:45 Viestin aihe: |
|
|
Onkohan suomessa missään Ihjällejä myynnissä? Tai edes rakennussarjoja? Ei ole tullut vastaan etsimisestä huolimatta. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Tapiok ***
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Pohjolanmiess Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 02.09.2016 08:39 Viestin aihe: |
|
|
Kiitoksia! Täytyypä pistää tilausta sisään. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
andes Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
oijeorgjoeijgge Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 09.09.2016 15:07 Viestin aihe: |
|
|
Tapiok kirjoitti: | Eipä liiku minkit täällä, kun niitä ei enää ole. Ennenkuin ensi kesänä taas levittäytyvät muualta tänne.
Minulla ei ole koskaan ollut tuota ongelmaa ettei minkki mene jonain vuonna loukkuun. Tasaiseen noita on tullut, kun vaan pyytää. |
Missähän mahtaa olla rannikko Vaasan pienpeto metsästäjät?
Alkaa olemaan joka nurkassa jonkinmoinen pienpeto
Kalassa hypännyt ympäri Vaasan saaristoa ja sisämaata niin täynnä minkkejä, kettuja ja näätiä! _________________ " -Suomihan on valtakunta, jossa kateus voittaa kiimankin " |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Kotkotus Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 09.09.2016 20:58 Viestin aihe: |
|
|
oijeorgjoeijgge kirjoitti: | Tapiok kirjoitti: | Eipä liiku minkit täällä, kun niitä ei enää ole. Ennenkuin ensi kesänä taas levittäytyvät muualta tänne.
Minulla ei ole koskaan ollut tuota ongelmaa ettei minkki mene jonain vuonna loukkuun. Tasaiseen noita on tullut, kun vaan pyytää. |
Missähän mahtaa olla rannikko Vaasan pienpeto metsästäjät?
Alkaa olemaan joka nurkassa jonkinmoinen pienpeto
Kalassa hypännyt ympäri Vaasan saaristoa ja sisämaata niin täynnä minkkejä, kettuja ja näätiä! |
Mä oon sitte silmät ummes kulkenu. Toki 8 tien rannikon puolella on riista paraatiisi! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Havumetsä Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 19.09.2016 20:52 Viestin aihe: |
|
|
Vihreät on pitkästä aikaa kimpussa, yleensä rautojen molemmat sangat lyövät minkin kroppaan, mutta riittääkö yhden sangan hyvä osuma tappamaan minkin heti? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Tapiok ***
|
Lähetetty: 19.09.2016 21:01 Viestin aihe: |
|
|
Jos vihreät kysyy, niin totta kai. Ja käytännössäkin kyllä. Ei tarvitse selitellä mitään sen ihmeenpää. _________________ Kuolema tulee mustalla autolla. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Pyytaja Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 03 Syy 2016 Viestejä: 8 Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
|
Lähetetty: 21.09.2016 22:24 Viestin aihe: |
|
|
Eipä oo meikäläisellä vielä minkkejä napsunu tälle syksyä. Tänään yllätyksekseni löyty harakka minkkiloukusta. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|