Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
minkkialvar Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 04.09.2016 17:43 Viestin aihe: Hiukan alempana, |
|
|
iiroS kirjoitti: | Jaahas, tuleekohan toisintoa viime vuodesta, eli onko ketään kulmilla viikon päästä
iiroS kirjoitti: | Jos sitä kohta tuonne...
|
|
En tiiä jaksaako tuolla asti käyä |
|
Takaisin alkuun |
|
|
iiroS Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.09.2016 19:02 Viestin aihe: |
|
|
Mä lähden perjantaina pystärin kanssa jo talsimaan kohti alueen keskustaa, laavumajoituksessa aloitusviikko niin hieman pahin kutka hellittää _________________ Annan toisten mä talletella suuret setelit... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
andes Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.09.2016 21:23 Viestin aihe: |
|
|
Hitleri kirjoitti: | mukkis kirjoitti: | Mielenkiinnolla taas odottelen, mitä yllätyksiä aukkohallitus on keksinyt vanhoille tutuille jahtuumaille. Tyyliin... parhaat lintupaikat veetty sileeksi. |
Jep, ne pitäisi ehdottomasti lahottaa pystyyn, jotta sinulla olisi mahdollisuus törmätä kuviolla vaikka metsoon ja ampua se. |
En oo vielä koskaan törmänny pystyyn lahonneeseen mettomännikköön, mutta päästään lahonneisiin ukkoihin kylläkin.. _________________ Sole niin justhiinsa.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 04.09.2016 21:50 Viestin aihe: on tullu tehtyä sama monta kertaa |
|
|
iiroS kirjoitti: | Mä lähden perjantaina pystärin kanssa jo talsimaan kohti alueen keskustaa, laavumajoituksessa aloitusviikko niin hieman pahin kutka hellittää |
Kyseisen kukkulan joka kolkassa, tuossa rykimän yläpuolella on mettojen iltalento paikka 😊 |
|
Takaisin alkuun |
|
|
iiroS Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.09.2016 21:59 Viestin aihe: |
|
|
No mites siinä sitten nukkuu kun hujottavat rinnettä eestaas...
Rykimän alle leiriä meinottelin, ja jos siellä kuljeskelet niin tulehan morjestamaan, kyllä meillä aina lähtökahvit keitetään _________________ Annan toisten mä talletella suuret setelit... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 04.09.2016 22:09 Viestin aihe: Mistä kautta menet sinne? |
|
|
iiroS kirjoitti: | No mites siinä sitten nukkuu kun hujottavat rinnettä eestaas...
Rykimän alle leiriä meinottelin, ja jos siellä kuljeskelet niin tulehan morjestamaan, kyllä meillä aina lähtökahvit keitetään |
Rovapäästä lienee lyhyin matka. Minä tulen sieltä luiro joen kautta, siellä mökkeillään. Siellä myös pannu kuumana joka ilta😊 |
|
Takaisin alkuun |
|
|
iiroS Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.09.2016 22:27 Viestin aihe: |
|
|
Meinaatko päästä suon yli, eli onko vesi kuin korkealla? Viime vuonna tulin siitä kärjestä yli pari kertaa ja ihan ok tilanne oli veden puoleen, vähän vaan kastu.
Mulla oli mökki vuokrattu jokivarressa viime syksynä siinä melko loppupäässä tietä, eihän siinä montaa vaihtoehtoa taida olla _________________ Annan toisten mä talletella suuret setelit... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 04.09.2016 23:11 Viestin aihe: Ei siinä varmaan ole 😊 |
|
|
iiroS kirjoitti: | Meinaatko päästä suon yli, eli onko vesi kuin korkealla? Viime vuonna tulin siitä kärjestä yli pari kertaa ja ihan ok tilanne oli veden puoleen, vähän vaan kastu.
Mulla oli mökki vuokrattu jokivarressa viime syksynä siinä melko loppupäässä tietä, eihän siinä montaa vaihtoehtoa taida olla |
Kyllä siitä kärjestä pääsee yli kun osaa oikein kulkea. Et sie tänä vuonna tarvi mökkiä? ☺ |
|
Takaisin alkuun |
|
|
iiroS Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.09.2016 15:50 Viestin aihe: Re: Ei siinä varmaan ole 😊 |
|
|
minkkialvar kirjoitti: | Kyllä siitä kärjestä pääsee yli kun osaa oikein kulkea. Et sie tänä vuonna tarvi mökkiä? ☺ |
Hyviä juottejahan tuossa oli, mutta kattelin viime vuonna että ei paljoa tarvihe veden nousta niin alkaa kierrättämään jo enempi
En taida nyt mökkiä tarvita, oon vaan aloitusviikon tuolla ja jos se nyt ei ihan kaatamalla vettä antaisi, niin laavulla pärjäilee. Mutta kiitos pidetään kyllä mielessä, en kait minä sinun mökissä viime vuonna ollut _________________ Annan toisten mä talletella suuret setelit... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 05.09.2016 18:57 Viestin aihe: Re: Ei siinä varmaan ole 😊 |
|
|
iiroS kirjoitti: | minkkialvar kirjoitti: | Kyllä siitä kärjestä pääsee yli kun osaa oikein kulkea. Et sie tänä vuonna tarvi mökkiä? ☺ |
Hyviä juottejahan tuossa oli, mutta kattelin viime vuonna että ei paljoa tarvihe veden nousta niin alkaa kierrättämään jo enempi
En taida nyt mökkiä tarvita, oon vaan aloitusviikon tuolla ja jos se nyt ei ihan kaatamalla vettä antaisi, niin laavulla pärjäilee. Mutta kiitos pidetään kyllä mielessä, en kait minä sinun mökissä viime vuonna ollut |
No oliko teillä semmonen tärkeä matka?😊 |
|
Takaisin alkuun |
|
|
tuhola Kanta-asiakas
Liittynyt: 29 Maa 2004 Viestejä: 21319 Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa
|
Lähetetty: 05.09.2016 19:36 Viestin aihe: |
|
|
Jännä homma ku ei pitäny olla lintuja ollenkaan ja toinen toistaan isompia poikooksia näkyy joka reissulla nyt.. Semmosta se on. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Alpertti Kanta-asiakas
Liittynyt: 23 Lok 2015 Viestejä: 1013 Paikkakunta: Pohjos-Pohjanmaa
|
Lähetetty: 05.09.2016 19:41 Viestin aihe: |
|
|
tuhola kirjoitti: | Jännä homma ku ei pitäny olla lintuja ollenkaan ja toinen toistaan isompia poikooksia näkyy joka reissulla nyt.. Semmosta se on. |
Ihmiset luottaa aivan sokiasti kolmiolaskentojen tuloksiin, jotka laskettiin pahimpien helteiden aikaan.
Täällä oli poikasvaiheessa ainaki paremmat ilmat ku viimevuonna eikä ollu yöpakkasia ja se näkyy kyllä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
iiroS Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.09.2016 21:11 Viestin aihe: Re: Ei siinä varmaan ole 😊 |
|
|
minkkialvar kirjoitti: | iiroS kirjoitti: | Mutta kiitos pidetään kyllä mielessä, en kait minä sinun mökissä viime vuonna ollut |
No perhana, kyllähän se oli On muutes loistavat löylyt siinä teidän saunassa ja hyvät oli unet kämpässä, kiitoksia vielä!
Pienihän tämä mualima taasen on _________________ Annan toisten mä talletella suuret setelit... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 05.09.2016 21:23 Viestin aihe: Re: Ei siinä varmaan ole 😊 |
|
|
iiroS kirjoitti: | minkkialvar kirjoitti: | iiroS kirjoitti: | Mutta kiitos pidetään kyllä mielessä, en kait minä sinun mökissä viime vuonna ollut |
No perhana, kyllähän se oli On muutes loistavat löylyt siinä teidän saunassa ja hyvät oli unet kämpässä, kiitoksia vielä!
Pienihän tämä mualima taasen on |
Me mennään sinne torstaina ja ollaan seuraavaan perjantaihin, joten jos liikut sielläpäin, niin pistäyvy mökissä. Eiköhän siellä pannu kiehu ☺, olen muuten se toinen kaveri jota et nähny. Niin ja maailma on pieni ☺ |
|
Takaisin alkuun |
|
|
kolopesijä Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.09.2016 21:31 Viestin aihe: Re: Ei siinä varmaan ole 😊 |
|
|
minkkialvar kirjoitti: | iiroS kirjoitti: | Meinaatko päästä suon yli, eli onko vesi kuin korkealla? Viime vuonna tulin siitä kärjestä yli pari kertaa ja ihan ok tilanne oli veden puoleen, vähän vaan kastu.
Mulla oli mökki vuokrattu jokivarressa viime syksynä siinä melko loppupäässä tietä, eihän siinä montaa vaihtoehtoa taida olla |
Kyllä siitä kärjestä pääsee yli kun osaa oikein kulkea. Et sie tänä vuonna tarvi mökkiä? ☺ |
Kyllä myökii rovapäästä mentiin ku siellä kuljettiin ja ihan helpohko reitti ku heti eka yrittämällä jo päästiin |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|