Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Pyytton Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 14.12.2019 00:49 Viestin aihe: |
|
|
Pohjola kirjoitti: | Kylllä minä muistan ja jokseenki varma kommenttini pitävyydestä.
Sinä sensiaan jauhat !&%¤# joka rakoon, vituttaako sinua kun joku pääsee metään asti ja saa sieltä riistaa.
Puhuisit enemmän asiaa ku !&%¤#"! toisille. Asioista tosin voi olla eri mieltä mutta ei kannatte tietää ja muuntaa toisten kokemaa ja havannoimaa sekä mitätöimään ilman mitään kummempaa ku oma oletus.
Näistä metto jutuista kuiteski on jotain kokemusta kertyny muillekki ku sulle.
Ja voin sanoa että ensimmäiset muutokkaat ammuin jo mustanmaan aikaan et se niistä pakkasen panemista.
Niissä on muutamia muitaki ominaisuuksia joista ei mm. sinun !&%¤# heittämisen vuoksi kannate ees yleiseen kertoa.
Kuten aikasemminki kerroin jos muistat, kerro hyvä mies mikä sinulla ahistaa minua kohtaan. Ja lopeta tyhjä tilskutus, jota tosin teet muillekki ku mulle. |
Kiitoksia hyvistä leikkeleohjeista. On se mahtavaa luettavaa, kun aikuiset ihmiset kommunikoivat riistaruokaketjuun tällä tavalla |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Pohjola Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 14.12.2019 12:02 Viestin aihe: |
|
|
eli käännä toinenki poski, niinkö.
en minä lähteny ulos aiheesta ennen tuota räkyttäjää.
ja nyt jätän sitte aiheen vapaaksi |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|