Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Jukey Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 02.01.2006 16:40 Viestin aihe: Kommentteja VHF Hunter MK 68:sta |
|
|
Kertokaa omia kokemuksianne em. kapulasta _________________ ennen oli ennen ja nyt on nyt |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vortex Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 02.01.2006 16:48 Viestin aihe: |
|
|
Ei mitään valittamista. Kuuluu hyvin, akku kestää pitkään, helppokäyttöinen jne. Itselläni on niitä 2 kpl (toinen vaimollani) ja molemmat pelanneet moitteettomasti. Maatasopiuhan kanssa kuuluvuus loistava! Myös ilman sitä.
Vielä en siis ole keksinyt mitään moitteen sanaa. _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
löppöpetra Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 02.01.2006 17:08 Viestin aihe: |
|
|
Erittäin tyytyväinen olen puhelimeen.Käytössä 2kpl ja molemmat kuuluu hyvin.Ja ilman piuhaa. _________________ Koittakaa PETRATA vähän! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Erä S Kanta-asiakas
Liittynyt: 06 Huh 2004 Viestejä: 403 Paikkakunta: Tampere / E-P
|
Lähetetty: 02.01.2006 21:17 Viestin aihe: |
|
|
MK 68:sta ei vikaa puutu, mutta taikapiuhan tuo vaati, että saa kuunnella, koska ajetaan hirvet naapurin puolelta meidän kinneripuihin roikkumaan.
Tehoanteeni vaati hetken totuttelua, mutta kun puhelin on vyöhön kiinnitettynä, jää tehopiiska liivin alle sopivasti.
Onko muuten kenelläkään herkistettyä mallia? Ainakin yksi radiomyymälä mainostaa herkistystä, mitenkähän mahtaa vaikuttaa? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jukey Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 02.01.2006 22:08 Viestin aihe: Vikaa |
|
|
Joo mulla itellä käytössä ja viime lauantaina yhtäkkiä ääni katosi? vihreä merkkivalo näkyy, mutta mitään ei kuulu, pitää kai viedä takuuhoitoon. _________________ ennen oli ennen ja nyt on nyt |
|
Takaisin alkuun |
|
|
dxman ***
|
Lähetetty: 02.01.2006 22:32 Viestin aihe: |
|
|
Lainaus: | Onko muuten kenelläkään herkistettyä mallia? Ainakin yksi radiomyymälä mainostaa herkistystä, mitenkähän mahtaa vaikuttaa? |
Radio kannatta ostaa, jos mahdollista, sellaisesta liikkeestä joka myös huoltaa ammattitaidolla kyseisiä vehkeitä. Vieläpä niin, että pyytää radion valmiiksi läpikäytynä ja säädettynä. Ei tarvi sitten myöhemmin lähetellä mihinkään herkkyyden nostamiseksi tai kohinasalvan säätämiseksi jos haluaa viimmeisen päälle toimivan pelin. Tuurilla tosin tehdasasetuksetkin saattavat olla kohdallaan. Modifikaatiot ovat sitten kokonaan eri asia. _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Silvertip Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 02.01.2006 23:03 Viestin aihe: Wanha Jahti 68 |
|
|
Kannattaa ostaa sellainen radio jossa kohinasapa on käyttäjän itasensä säädettävissä. Ostin Riistamaalta joku vuosi sitten Jahti 68 mallisen puhelimen jossa on itse säädettävä kohinasalpa. Tässä uudemma Hunter 68 mallissa sitä ei taida olla. Kun olen säätänyt salvan herkkäksi niin kuulen sellaisetkin "ohjelmat joita muut seuramme jäsenet eivät kuule". Ilmeisesti kiinteästi säädetyt kohinasalvat ovat säädetty aika tiukoiksi. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Silvertip Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 02.01.2006 23:05 Viestin aihe: Wanha Jahti 68 |
|
|
Kannattaa ostaa sellainen radio, jossa kohinasalpa on käyttäjän itsensä säädettävissä. Ostin Riistamaalta joku vuosi sitten Jahti 68 mallisen puhelimen, jossa on itse säädettävä kohinasalpa. Tässä uudemmassa Hunter 68 mallissa sitä ei taida olla. Kun olen säätänyt salvan herkkäksi niin kuulen sellaisetkin "ohjelmat joita muut seuramme jäsenet eivät kuule". Ilmeisesti kiinteästi säädetyt kohinasalvat ovat säädetty aika tiukoiksi. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
1hunter Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 02.01.2006 23:29 Viestin aihe: juu |
|
|
Omani oli takuuvirityksessä mutta eipä ole itse tullut testailtua kuinka nyt pelittää, ensi syksynä näkee paraniko. _________________ Ampuminen on sitte herkkä laji |
|
Takaisin alkuun |
|
|
dxman ***
|
Lähetetty: 02.01.2006 23:48 Viestin aihe: |
|
|
Lainaus: | Kannattaa ostaa sellainen radio jossa kohinasapa on käyttäjän itasensä säädettävissä. | Tuokin auttaa, mutta joskus se kohinasalvan ns. kynnys on liian korkea, jolloinka siihen on tehtävä muutos vaikka olisikin manuaalisesti säädettävä salpa. _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Parooni Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.01.2006 11:20 Viestin aihe: |
|
|
Silvertip
Hienoa että on joku onnellinenkin jahti puhelimen omistaja |