Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
ttimonen Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.03.2024 15:36 Viestin aihe: |
|
|
Mitenhän näitä hiilikuituisia pystyy modaamaan jälkikäteen ?
Jos vaikka tulis tilanne että haluaakin upottaa esim. Spartan Gunsmith adapterin tukkiin tai laittaa lisäkiskoa alle ?
Lähteekö poratessa säleet lenteleen ja varmaan ruuveille pitäis mutterit upottaa vastapuolelle. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Solifer Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.03.2024 15:40 Viestin aihe: |
|
|
Aftermarkettukki joka maksaa enemmän kuin itse ase voi olla vähän vaikea myytävä Suomessa. Kyllähän chassis -tukkeja myydään ja heille hiilikututukitkin voisi kelvata.
Normimetsästäjä ei välttämättä raaski 1400 euroa laittaa tukkiin kun 500 eurolla saa vähän ammuttuja Tikka -kiväärejä valittavaksi asti.
Viimeinen muokkaaja, Solifer pvm 20.03.2024 16:51, muokattu 1 kertaa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
liki Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Mar 2013 Viestejä: 11243 Paikkakunta: Länsi-Uudenmaan rannikko
|
Lähetetty: 20.03.2024 16:08 Viestin aihe: |
|
|
ttimonen kirjoitti: | Mitenhän näitä hiilikuituisia pystyy modaamaan jälkikäteen ? |
Kyllä sitä työstämään pystyy, siinä missä lasikuituakin. Ylimääräisille naarmuille herkempi.
Mutta jos hiilikuituosia on oikeasti suunniteltu huolella keveys edellä on toinen kysymys onko tarvittavissa paikoissa riittävä vahvuus. Kuvittelisi että tuollaisia olisi ajateltu. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
ttimonen Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.03.2024 19:46 Viestin aihe: |
|
|
Solifer kirjoitti: | Aftermarkettukki joka maksaa enemmän kuin itse ase voi olla vähän vaikea myytävä Suomessa. Kyllähän chassis -tukkeja myydään ja heille hiilikututukitkin voisi kelvata.
Normimetsästäjä ei välttämättä raaski 1400 euroa laittaa tukkiin kun 500 eurolla saa vähän ammuttuja Tikka -kiväärejä valittavaksi asti. |
Vaan vaikka ostaisin tusinan normi kiväärejä niin ei niissä yhdessäkään ole sitä tukkia mitä haluan
Tässä nyt ei olekkaan kyse siitä mitä normimetsästäjä haluaa. Kallis se on ostaa kaupastakin ase jossa on hiilikuitutukki valmiina ja näin vasurilta ampuville niitä ei löydy kaupasta yhtään. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jalluri Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.03.2024 23:01 Viestin aihe: |
|
|
Ei muuta kuin PSE tilaukseen. Yhden omistavana voin sanoa vuosien kokemuksella, ettå siinä ei mene rahat hukkaan.
Ainakaan jos sen löytää yhtähyvällä alennuksella kuin tuon omani löysin.
En tiiä tosipuheissa, että raskisinko ovh hinnalla itsekkään ostaa vaikka onhan se huippu kampe ja käytännössä ikuinen jos pyssyn vaihtuessa vaihtaa raudat vaan samaan malliin. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
KJJ Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
ttimonen Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.05.2024 07:51 Viestin aihe: |
|
|
Minä laitoin hiljattain PSE:n tilaukseen ja ainakin näin vasurille toimitusaika 14-16 viikkoa. Odottavan aika on pitkä.
Asiakaspalvelu oli kyllä mallikasta kun kyselin tarkemmin mittoja tukista. Picatinnyn paikka ei oikein passannut suoraan omiin suunnitelmiin niin homma onnistui siten että tilasin Italiasta kiskon suoraan PSE:n tehtaalle ja he asentavat sen samalla oikeaan kohtaan paikoilleen.
Kisko siis sellainen missä suoraan spigot Spartanin bipodille ja tätä ei muualta EU maasta löytynyt. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jullimus Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.05.2024 08:46 Viestin aihe: |
|
|
ttimonen kirjoitti: | Minä laitoin hiljattain PSE:n tilaukseen ja ainakin näin vasurille toimitusaika 14-16 viikkoa. Odottavan aika on pitkä.
Asiakaspalvelu oli kyllä mallikasta kun kyselin tarkemmin mittoja tukista. Picatinnyn paikka ei oikein passannut suoraan omiin suunnitelmiin niin homma onnistui siten että tilasin Italiasta kiskon suoraan PSE:n tehtaalle ja he asentavat sen samalla oikeaan kohtaan paikoilleen.
Kisko siis sellainen missä suoraan spigot Spartanin bipodille ja tätä ei muualta EU maasta löytynyt. |
Minkä mallin tukkiin päädyit? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
ttimonen Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.05.2024 09:05 Viestin aihe: |
|
|
Jullimus kirjoitti: |
Minkä mallin tukkiin päädyit? |
Evolution |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Hanzzi Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.05.2024 06:44 Viestin aihe: |
|
|
Tietääpä mitä seuraavaksi pyytää näytille
Minä olen kanssa puolenkymmentä kertaa miettiny hiilaritukkia, vaan aina on sisäinen nuukuus voittanut. Kyllä sekin että ei ole päässyt kokeilemaan, rajoittaa meikäläisellä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jalluri Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.05.2024 08:54 Viestin aihe: |
|
|
Mulla löytyy kanssa pse hiilikuitua (e-tac) tikasta samalla kylällä jos tuntuu, että pitää päästä käpistelemään ennen ostopäätöstä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|