OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Maailman menoa
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 44, 45, 46  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Lainsäädäntö ja politiikka
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
tuhola
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Maa 2004
Viestejä: 21088
Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 16.07.2024 12:48    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tumpeelo kirjoitti:
tuhola kirjoitti:
Jo pelkästään se millä raivolla sosialistit maailmalla ja tällä foorumilla hyökkää trumpia ja muskia kohtaan kertoo sen että jotain he tekevät oikein😃


Fanititko Sanna Marinia samoin kuin Trumpia? Samanlaista juttua meinaan tulee kuin Marinin faneilta, jolloin faktat sivuutettiin aivan täysin ja huudeltiin vain boomereista.

En fanita ketään. En ole koskaan fanittanut. Katson mitä henkilö tekee ja mitä lupaa. Jos henkilö tekee ja lupaa mielestäni oikean linjaisia asioita niin tottakai kannatan tällaista. Ja minä siis luon mielipiteen sen perusteella mitä henkilö tekee ja lupaa. En sen perusteella mitä luen hesarista 🤭🤭🤭. Suosittelen sinullekin
_________________
Varoitus!!! Älä anna yläpuolella olevalle kommentille mitään painoarvoa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tumpeelo
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Jou 2014
Viestejä: 5781
Paikkakunta: 06/09

LähetäLähetetty: 16.07.2024 13:16    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

tuhola kirjoitti:

En fanita ketään. En ole koskaan fanittanut. Katson mitä henkilö tekee ja mitä lupaa. Jos henkilö tekee ja lupaa mielestäni oikean linjaisia asioita niin tottakai kannatan tällaista. Ja minä siis luon mielipiteen sen perusteella mitä henkilö tekee ja lupaa. En sen perusteella mitä luen hesarista 🤭🤭🤭. Suosittelen sinullekin


Kiitos ei. Perustan mielummin uskomiseni faktoihin kuin itsekeksittyihin mutuiluihin.

Mutta kerro nyt että miksi Trump ei lopettanut Krimin miehitystä, kun olisi ilmeisesti niin voinut tehdä, tai ainakin väittää niin. Sehän olisi ollut helpommin hoidettavissa kuin nykytilanne on. Miksi Trump siis nyt pystyisi lopettamaan sodan, kun ei silloin voinut tehdä yhtään mitään?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
heiluri
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Mar 2006
Viestejä: 35331

LähetäLähetetty: 16.07.2024 13:49    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

tuhola kirjoitti:
Jo pelkästään se millä raivolla sosialistit maailmalla ja tällä foorumilla hyökkää trumpia ja muskia kohtaan kertoo sen että jotain he tekevät oikein😃


Ei siihen sosialisteja tarvita, kaikki täysjärkiset kammoavat Trumppia.
_________________
Kertalaakiyhdistys
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tumpeelo
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Jou 2014
Viestejä: 5781
Paikkakunta: 06/09

LähetäLähetetty: 16.07.2024 13:55    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

https://www.yahoo.com/news/trump-security-warned-gunman-four-021520167.html

Niin että kolme minuuttia katsellut tähtäimen läpi ampujaa, mutta ei saanut lupaa ampua.

Kuka trollaa ja ketä? Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
EIVA
Kanta-asiakas


Liittynyt: 31 Maa 2013
Viestejä: 3238
Paikkakunta: Itä-Suomi

LähetäLähetetty: 16.07.2024 15:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Trumpin esityshän taisi olla Ukrainan sodan lopettamiseksi että Ukraina luovuttaa kaikki Venäjän Ukrainalta valtaaman alueet, ei liity natoon ja jää Venäjän ehdoilla turvavyöhykkeeksi Venäjän ja naton väliin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tuhola
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Maa 2004
Viestejä: 21088
Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 16.07.2024 15:32    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

EIVA kirjoitti:
Trumpin esityshän taisi olla Ukrainan sodan lopettamiseksi että Ukraina luovuttaa kaikki Venäjän Ukrainalta valtaaman alueet, ei liity natoon ja jää Venäjän ehdoilla turvavyöhykkeeksi Venäjän ja naton väliin.

Oliko sulla millainen lähde tälle?
_________________
Varoitus!!! Älä anna yläpuolella olevalle kommentille mitään painoarvoa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
heiluri
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Mar 2006
Viestejä: 35331

LähetäLähetetty: 16.07.2024 15:48    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

EIVA kirjoitti:
Trumpin esityshän taisi olla Ukrainan sodan lopettamiseksi että Ukraina luovuttaa kaikki Venäjän Ukrainalta valtaaman alueet, ei liity natoon ja jää Venäjän ehdoilla turvavyöhykkeeksi Venäjän ja naton väliin.

Näin oli, olisi jäänyt Ukrainalle luu käteen ja Venäjä ruvennut etsimään seuraavaa uhria.
Siinä mallissa olisi jäänyt kaikki pelimerkit Venäjälle.
_________________
Kertalaakiyhdistys
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tuhola
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Maa 2004
Viestejä: 21088
Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 16.07.2024 16:33    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ei ole yllätys että sosialistisessa suomessa biden on kunkku. No onneksi oikeassa olevar sosialistit ovat hoitameetut tämän maan asiat mallikkaasti eikä tuollaisille trumpin ajamille arvoilla ole tilaa. Jos joku on narsismia niin se kun me kuullaan sosialistien sitten syyttävän kaikkia muita talousvaikeuksista. Suomi on narsistinen kansa. Sen voi havaita kaikista mittareista. Maailman onnellisin kanss joka tekee kaiken parhaiten. Ja silti on ajamassa täyttä vauhtia seinään.


_________________
Varoitus!!! Älä anna yläpuolella olevalle kommentille mitään painoarvoa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Patruuna
Kanta-asiakas


Liittynyt: 14 Mar 2022
Viestejä: 2791
Paikkakunta: Koillismaa

LähetäLähetetty: 16.07.2024 18:16    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

tuhola kirjoitti:
Mutta sitä en nyt tiedä miksi ja miten venäjä on ostanut elon muskin..te varmaan kerrotte kun tiedätte


En varma ole, mutta tietääkseni Tesla tarvitsee raakaaineita ryssältä. Tai sieltä saa edullisesti. Ei kait siinä muuta ole varmaan takana kuin bisnes.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Patruuna
Kanta-asiakas


Liittynyt: 14 Mar 2022
Viestejä: 2791
Paikkakunta: Koillismaa

LähetäLähetetty: 16.07.2024 18:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

tuhola kirjoitti:
Trump on minusta kuvannut hyvin tuota ukrainan sodan ratkaisemista että mikäli hän olisi ollut pressana, venäjä ei olisi hyökännyt edes ukrainaan. Ja nyt kun tilanne on päästetty tähän, on kyseessä niin massiivinen sotku että sitä ei enää siisyisti siivota. Ja etenkään kun euroopalla ei ole tahtoa ottaa osaa kuin vähän näperrellen.

Meille on nyt kerrottu kokoajan miten venäjä on ihan just kaatumassa ku panokset ja kalusto loppuu ja nyt vaan lisää tukea ja venäjä häviää koko sodan. Haluaisin uskoa tätä prooagandaa mutta se on mahdotonta uskoa. Mitä mahiksia tuota sotaa nyt on sitte ratkaista. En osaa sanoa. Minun resurssit haalia totuudenmukaista tietoa kokonaisuudesta ei riitä tekemään täyttä johtopäätöstä. En osaa sanoa kannattaisiko ukrainaa tukea tällä nykyisellä kituutustaktiikalla vai pitäiskö ukrainaa tukea sellaisella mies ja kalustovoimalla että venäjä häviäisi. Vai pitäisikö tunnustaa tämän hetkiset realiteetit ja käydä rauhanneuvotteluihin siltä pohjalta. Asia ei ole niin yksinkertainen mitä täälläkin tottakai nää mega asiantuntijat tietää. Itse kuitenkin tunnustan että en tiedä mikä on paras vaihtoehto.


Jos pidemmälle katsoo niin länsimaiset asefirmat ovat perustaneet tehtaita Ukrainaan ja siellä on jossain vaiheessa parasta teknologiaa käytössä. Ryssälälään ei ole lähtenyt kukaan, siellä entisöidään vanhaa kalustoa jotka loppuvat joskus vuoden päästä. Ryssä joutunut siirtämään Mustanmerenlaivaston rippeet pois ja Krimi on enää pelkkä taakka. Sähkölaitoksia ja jalostamoita tuhotaan kiihtyvällä tahdilla. Ruplat ei kelpaa enää minnekkään. Mutta hyvin menee silti?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
TA
Kanta-asiakas


Liittynyt: 13 Huh 2014
Viestejä: 2327

LähetäLähetetty: 16.07.2024 20:26    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

tuhola kirjoitti:
Ei ole yllätys että sosialistisessa suomessa biden on kunkku. No onneksi oikeassa olevar sosialistit ovat hoitameetut tämän maan asiat mallikkaasti eikä tuollaisille trumpin ajamille arvoilla ole tilaa. Jos joku on narsismia niin se kun me kuullaan sosialistien sitten syyttävän kaikkia muita talousvaikeuksista. Suomi on narsistinen kansa. Sen voi havaita kaikista mittareista. Maailman onnellisin kanss joka tekee kaiken parhaiten. Ja silti on ajamassa täyttä vauhtia seinään.



Siitä vaan ihailemaan ja ihastelemaan maita joissa dumb on suositumpi.
_________________
Eksyvä ei tietä kysy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tuhola
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Maa 2004
Viestejä: 21088
Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 16.07.2024 20:41    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

On siinä suomalaisilla maan suru ku ei saa bidenista pressaa. 😅.

Tässä on kaksi vaihtoehtoa. Joko minä olen seinähullu tai te bidenin miehet olette. Jompi kumpi. Jos minä olen seinähullu niin näen ja tulkitsen omiani. Aika näyttää sitten kuka oli seinähullu😅. Olen yleensä ollut oikeassa pitkässä kaavassa mistä ollaan isommin väitelty täällä. Sanoisinko n 75% ainakin. Historian mukaan on siis 25% mahis että olisin täysin väärässä. Se on toki merkittästi mahdollista siis. Että olisin väärässä siinä että Trump olisi hyväksi ja biden pahaksi. Seurataan tilannetta. Minulla on se etu moneen muuhun verrattuna että pystyn kääntämään mielipiteeni välittömästi kun data antaa siihen aihetta.
_________________
Varoitus!!! Älä anna yläpuolella olevalle kommentille mitään painoarvoa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tumpeelo
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Jou 2014
Viestejä: 5781
Paikkakunta: 06/09

LähetäLähetetty: 16.07.2024 20:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

tuhola kirjoitti:
. Olen yleensä ollut oikeassa pitkässä kaavassa mistä ollaan isommin väitelty täällä. Sanoisinko n 75% ainakin. .


😂😂

Kovat on jannulla luulot itsestään. No sitä se narsismi teettää joten ymmärrettäväähän tuo.

Mä olisin oikeasti jo valmis maksamaan siitä ignoretoiminnista. Alkaa palstalla olla niin paljon sekopäitä äänessä, että se on enemmän kuin tarpeen. Tai sitten vaan noudattaa jo monen muun esimerkkiä ja poistua kokonaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tuhola
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Maa 2004
Viestejä: 21088
Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 16.07.2024 21:03    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tumpeelo kirjoitti:
tuhola kirjoitti:
. Olen yleensä ollut oikeassa pitkässä kaavassa mistä ollaan isommin väitelty täällä. Sanoisinko n 75% ainakin. .


😂😂

Kovat on jannulla luulot itsestään. No sitä se narsismi teettää joten ymmärrettäväähän tuo.

Mä olisin oikeasti jo valmis maksamaan siitä ignoretoiminnista. Alkaa palstalla olla niin paljon sekopäitä äänessä, että se on enemmän kuin tarpeen. Tai sitten vaan noudattaa jo monen muun esimerkkiä ja poistua kokonaan.

Ei ole mitään luuloja. Kovia väittelyjä jotka on ratkennut oli mm ilves väittelyt, korona väittelyt, bitcoin väittely on ainakin kokoajan mennyt siihen suuntaan mitä kerroin. Kaikesta oli kovat naurut minua kohtaan niin onhan se kiva pikkusen muistuttaa niistä jälkeenpäinkin.

Yksi missä olin väärässä. Täysin väärässä. Venäjä. Arvioni siitä oli totaalisen väärä ja lapsellisen sinisilmäinen.

Onhan niitä muitakin varmasti ollut. Sekopäisyyteen pakko ottaa sen verran kantaa että sinä olet sekopää kun toivot toisten kuolemaa ja sosialismin voittoa. Se on sekopäistä ikävä kyllä. Minä en toivo kenellekkään mitään pahaa.
_________________
Varoitus!!! Älä anna yläpuolella olevalle kommentille mitään painoarvoa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tuhola
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Maa 2004
Viestejä: 21088
Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 16.07.2024 21:07    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Narsisti on muuten se kuka ei ole koskaan väärässä. Ja raivostuu jos joku muu on erimieltä Wink . Minä tunnustan olevani vähintään 25% tapauksista väärässä. Tässä kirjoittaa aika moni joka ei ole "koskaan väärässä" ja "raivostuu jos joku on erimieltä".
_________________
Varoitus!!! Älä anna yläpuolella olevalle kommentille mitään painoarvoa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Lainsäädäntö ja politiikka Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 44, 45, 46  Seuraava
Sivu 31 Yht. 46

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com