Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Mehtämies92 ***
|
Lähetetty: 14.01.2006 18:12 Viestin aihe: Mulkvisti hanhenmetsästäjä |
|
|
mulla on koulussa yks """kaveri"""(No tuttu lähinnä), ja sil on mettästyskortti. Se puhu ku ne käy aina isänsä kanssa hanhimettällä pumpun kanssa, sen isä ajaa hanhet poikansa olevan veneen luokse. Poika ampuu kovimpaan parvikohtaan nin monta laakia ku ehtii. Tiputuksia tulee muutamia, mutta kaikki höyhenet, jotka tipahtaa, niiden en usko kaikkien olevan tippuneiden lintujen höyheniä...
Onko tämä järkevää kasvatusta opettaa 13 vuotiasta poikaa metsästämään noin.Shocked Muutenkin aika leso poika kyseessä. Uskoisin että ajan myötä selviää, että ei omena kauas puusta putoa!
Toivon ettei kukaan muu metsästäjä harrasta tuollaista!
P.S: Pojalla ei vielä ole edes metsästyskorttia... _________________ Sikamaisuus ei miestä pahenna. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Elemo ***
|
Lähetetty: 14.01.2006 18:16 Viestin aihe: Re: Mulkvisti hanhenmetsästäjä |
|
|
Mehtämies92 kirjoitti: | mulla on koulussa yks """kaveri"""(No tuttu lähinnä), ja sil on mettästyskortti.
|
Mehtämies92 kirjoitti: |
P.S: Pojalla ei vielä ole edes metsästyskorttia... |
Siis mitä?!?!?!?!?! No kuitenkin tollanen on omasta mielestäni typerää! siis tommonen metästys. mutta onko sillä pojalla jo kortti vai ei?! _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Aku ***
|
Lähetetty: 14.01.2006 18:21 Viestin aihe: |
|
|
Taittaa tuossa iässä olla pa-skapuheita mitä ne kaverit kertoo. Tuskin poika on haulikolla ampunutkaan. saatikka sitten hanhea kohti.
Varsinkin ne "lesot" tyypit , joita ala-asteella riittää , on kovia kertomaan juttuja jotka ei pidä paikkaansa.
tai sitten on hyvin typerä isä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Mehtämies92 ***
|
Lähetetty: 14.01.2006 18:46 Viestin aihe: |
|
|
Siis pojalla ei oo korttia, ja tää juttu on ihan totta! Ja isänsä on kyllä aikamoinen !&%¤# yleensäkkin! _________________ Sikamaisuus ei miestä pahenna. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Aku ***
|
Lähetetty: 14.01.2006 19:04 Viestin aihe: Re: Mulkvisti hanhenmetsästäjä |
|
|
Mehtämies92 kirjoitti: | ..Se puhu.. |
Hmmm? Mistä voit tietää puhuuko hän totta ? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
juse Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 14.01.2006 19:08 Viestin aihe: |
|
|
"mulla on koulussa yks """kaveri"""(No tuttu lähinnä), ja sil on mettästyskortti. Se puhu ku ne käy aina isänsä kanssa hanhimettällä pumpun kanssa, sen isä ajaa hanhet poikansa olevan veneen luokse. Poika ampuu kovimpaan parvikohtaan nin monta laakia ku ehtii. Tiputuksia tulee muutamia, mutta kaikki höyhenet, jotka tipahtaa, niiden en usko kaikkien olevan tippuneiden lintujen höyheniä..."
hehheh, minä uskoa sinua! kuulostaa nimittäin hyvinkin tutulta... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Mehtämies92 ***
|
Lähetetty: 14.01.2006 20:25 Viestin aihe: |
|
|
Nonii, uskoo ken tahtoo, mutta minä ainakin uskon. Itse kommentoisin/kommentoin hänelle aiheesta, en siitä että puhuiko hän totta vai ei. Niin se kuulkaas on _________________ Sikamaisuus ei miestä pahenna. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Aku ***
|
Lähetetty: 14.01.2006 20:50 Viestin aihe: |
|
|
öh. tää juttu menee ihan oudoks. no joo. annetaanpa painua. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Mehtämies92 ***
|
Lähetetty: 14.01.2006 21:08 Viestin aihe: |
|
|
? Mikä täs on outoa? Sanotaan näin. Onko hyvä opettaa tulevia metsästäjäpolvia tuolla tavalla? Minun mielestä ei. _________________ Sikamaisuus ei miestä pahenna. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jääkäri Kanta-asiakas
Liittynyt: 02 Hei 2005 Viestejä: 611 Paikkakunta: nurmo/seinäjoki
|
Lähetetty: 14.01.2006 21:35 Viestin aihe: |
|
|
Tuskinpa tollanen on kenenkään mielestä järin fiksua. Kannattaa itse olla vähän viisaampi kuin se kaverisi. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Aku ***
|
Lähetetty: 14.01.2006 21:50 Viestin aihe: |
|
|
Mehtämies92 kirjoitti: | ? Mikä täs on outoa? Sanotaan näin. Onko hyvä opettaa tulevia metsästäjäpolvia tuolla tavalla? Minun mielestä ei. |
Ei en tarkoittanutkaan näin. Kirjoitat vain niin oudosti että putosin kärryiltä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Puuhapete Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Kes 2004 Viestejä: 4974 Paikkakunta: Salon emäseurakunta
|
Lähetetty: 14.01.2006 21:58 Viestin aihe: |
|
|
Vihjaa sille "kaverillesi", että jos harrastavat moista edelleen niin kyllä se käry käy ennen pitkään. _________________ Tänään on se huominen, josta olit huolissasi eilen. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Boar Kanta-asiakas
Liittynyt: 24 Hel 2005 Viestejä: 460 Paikkakunta: ihme pajatso
|
Lähetetty: 14.01.2006 23:17 Viestin aihe: |
|
|
hehee, vai hanhenpyynti on noin helppoo että ajaa vaan ja ampuu parveen... No eihän siinä, sehän se tehokastra on, eipä tartte satoja tunteja passissa istua ku toinen ajaa hollille!
Elä kaikkee usko, joku muu lintu niin ois ehkä läpi menny mut hantta ja onnistuu joka kerta, ei koskaan. Ja hanhi ei ees lennä kovin tiheesti parvessa, haapana kylläki. _________________ Jos tyyppi jaksaa tarpeeks metässä mörnöttää,niin aina sieltä vaan joku ärvöke ammuttavaks löytyy.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Mehtämies92 ***
|
Lähetetty: 14.01.2006 23:22 Viestin aihe: |
|
|
Siis tässähän edelleen on kyseessä luotto meihin metsästäjiin, ei puheisiin! Ajatelkaa, tälläista tapahtuu ihan oikeastikkin jossain _________________ Sikamaisuus ei miestä pahenna. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Aku ***
|
Lähetetty: 14.01.2006 23:41 Viestin aihe: |
|
|
Ja jos tuohon mennään niin sitä ollaan ajateltu jo aika monessa vanhassa topikissakin , jotka siis voi löytää tuolla HAKU toiminnolla. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|