Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
9.3x622 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.02.2025 22:06 Viestin aihe: |
|
|
Hain liivin ja ihan asialliseltahan tuo vaikuttaa. Riittävästi taskuja omiin tarpeisiin. Kun vaan vetoketjut kestää, niin kyllä olen tyytyväinen. _________________ Polku on kulkijaansa viisaampi. !&%¤# määrä on vakio. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
sunnuntaimetsästäjä Kanta-asiakas
Liittynyt: 29 Tam 2016 Viestejä: 116 Paikkakunta: Lahden seutu
|
Lähetetty: 21.02.2025 10:53 Viestin aihe: |
|
|
9.3x622 kirjoitti: | Hain liivin ja ihan asialliseltahan tuo vaikuttaa. Riittävästi taskuja omiin tarpeisiin. Kun vaan vetoketjut kestää, niin kyllä olen tyytyväinen. |
Mitenkäs tuo liivi on mitoitettu? Onko koossa huomioitu sen tulevan takin päälle, vai pitääkö varautua kokoa tai pari isompaan? |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
9.3x622 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 21.02.2025 11:03 Viestin aihe: |
|
|
sunnuntaimetsästäjä kirjoitti: | 9.3x622 kirjoitti: | Hain liivin ja ihan asialliseltahan tuo vaikuttaa. Riittävästi taskuja omiin tarpeisiin. Kun vaan vetoketjut kestää, niin kyllä olen tyytyväinen. |
Mitenkäs tuo liivi on mitoitettu? Onko koossa huomioitu sen tulevan takin päälle, vai pitääkö varautua kokoa tai pari isompaan? |
Otin liivin kokoa 54 ja ainakin minulle sopii samankokoisen takin päälle hyvin ja ei ole tiukka. _________________ Polku on kulkijaansa viisaampi. !&%¤# määrä on vakio. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Fspitz Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 21.02.2025 12:36 Viestin aihe: |
|
|
Tilasin myös liivin, oli senverran hyvä mittataulukko että arvasi ostaa. _________________ Minkä sanoin sen voin myös perua. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
late2 Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
 |
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|