Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Peltsu Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 17.03.2025 14:28 Viestin aihe: |
|
|
tuhola kirjoitti: | Mulla on se X1Euro2 malli. Onko se joku 35 litranen. Nuo pyssyt ainakin tulee nätisti pois vaikka reppu olisi täyteen pakattu. Mutta takaisin pussiin, jos haluaa niin reppu on otettava pois selästä.
|
Sama ja ei ongelmia ottaa asetta pois kotelosta vaikka reppu selässä. Ja takaisinlaitossa otettava pois selästä, koska muuten jää lukkopultin varaan hengaamaan. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Tumpeelo Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Patruuna Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 17.03.2025 19:59 Viestin aihe: |
|
|
En nyt just tuollaista ole, mutta tuohan on varmaan aivan toimia systeemi kevyelle kiväärille tavalliseen vaellusrinkkaan.
Ei kait tuo ole sen kummempi kantaa kuin tämä mikä mulla. Minun kivääri painaa yli 5kg niin kyllä sen painon hieman huomaa sivulla. En ole kunnon kuormalla testannut että tasoittuuko.
Tuosta myytävästä systeemistä jos muuttais yläklipsin sellaseksi kuin swarossa että aukeaa narua vetämällä niin saisi aseen käteen melko nopsaa.
 |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|