OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Kyselyyn tarvittaisiin vastaajia!

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Koirat yleensä
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Elitistisika



Liittynyt: 13 Syy 2006
Viestejä: 1
Paikkakunta: Lohja

LähetäLähetetty: 13.09.2006 12:55    Viestin aihe: Kyselyyn tarvittaisiin vastaajia! Vastaa lainaamalla viestiä

Otsikko kertonee aikalailla tärkeimmät. Tämä oli ainoa palsta foorumilla, minne uskalsin tämän viestin laittaa...

Olen siis 21-vuotias, kultaisen noutajan omistaja tyttö ja opiselen kolmatta vuotta Länsi-Uudenmaan koulutuskeskuksessa. Päättötyön aika lähenee.

Aiheenekseni olen valinnut paljon lehtien palstatilaa ja muuta julkisuuttakin saaneen aiheen: Koirakaupan karut kasvot. Koskee siis pentutehtailua.

Nyt tarvitsisinkin vapaaehtoisia ihmisiä vastaamaan minun päättötyöhöni tekemääni kyselyyn! Ainoa kriteeri on se, että OMISTAA KOIRAN! Koiran rodulla, koolla, papereilla, näyttelytuloksilla, tai muilla vastaavilla tekijöillä ei ole mitään väliä!

Kyselyyn vastataan anonyymisti, ja ainoat vastaajan tiedot, jotka kysyn, ovatkin Ikä, sukupuoli ja asuinpaikkakunta. Koirasta kysyn enemmän.

Ilmoittautuminen kyselyyn vastaajaksi ei ole mitenkään sitovaa, mutta toivoisin tietenkin, ettei minua pyydetä turhaan niitä kyselykaavakkeita lähettelemään.

Kysymyksistä melkein kaikki ovat avoimia, eli siksi ehkä nuorin kaarti karsiutuu pois, sillä mitään "rasti-ruutuun" kysely tämä ei valitettavasti ole.

Eli tarkoitus olisi että halukkaat ilmoittaisivat minulle joko e-maililla tai muuten, halukkuutensa osallistua kyselyyn. Sitten viimeistään kuukauden sisällä mailaisin kaikille halukkaille kyselyn, jonka pitäisi mielellään viikon sisällä tulla takaisin minulle.

Vastanneiden henkilötietoja ei tietenkään julkaista missään (eihän ikää, sukupuolta ja asuinpaikkakuntaa lukuunottamatta muuta "henkilötietoja" edes kysytä) muuten kuin ehkä korkeintaan päättötyön yhteydessä esimerkiksi: "34-vuotias nainen Raumalta osti tiibetinspanielinsa rekisteröitynä Turusta, hintaan 1200€" Eli sen enempää "henkilökohtaisuuksiin" ei mennä.

Mailia tms. tulemaan, jos kiinnostaa osallistua kyselyyn! Saman viestin olen laittanut myös snj:n sivuille, pystykorvat.info:n sivuille, koirat.com:iin ja hauvat.com:iin. Tällä hetkellä halukkaita vastaajia on ilmaantunut 45 kappaletta, mutta harmikseni on sanottava, että lähes kaikki ovat naisia. Mies -näkökulmaa siis tarvittaisiin!

Jos edelleen, kaiken tämän selittämisen jälkeen, olet kiinnostunut auttamaan minua ja vastaamaan kyselyyni, niin reippaasti yhteyttä voi ottaa joko yksityisviestillä TAI sähköpostiosoitteeseen: Elitistisika@gmail.com . Muuta ei viestiin/mailiin tarvitse laittaa, kuin se sähköpostiosoite, johon haluat kyselyn lähetettävän!

Ystävällisesti tervehtien ja monia yhteydenottoja toivoen: Marja Perttilä, Lohja
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Koirat yleensä Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com