Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
rexroth
|
Lähetetty: 27.08.2006 20:01 Viestin aihe: posio livo millaset metsälintukannat tänäsyksynä? |
|
|
Niin onko kellään kommentoitavaa kyseiseltä alueelta.Tarkoitus olis käydä syyskuussa vähä metillä sillä suunnalla.
Kiitos vastauksista etukäteen! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Ke o Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 01.09.2006 11:58 Viestin aihe: |
|
|
Taitaa olla poikueita melko paljon. Ainakin mökinvuokraaja sanoi omilla maillaan olleen useampi poikue. Itse en ole koskaan ollut Livon alueella, lähin alue Livoa missä olen ollut on Parvavaara hiemen ylempänä. Siellä oli metsänsuojelualue, jossa oli muutama tosi arka lintu. Oli varmaankin muutama porukka käynyt kouluttamassa niitä ennen meitä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
rexroth
|
Lähetetty: 04.09.2006 23:15 Viestin aihe: |
|
|
KE O!
Minä vuonna kävit Parvavaaralla metillä?Ei ole tämä aihe saanu kovin paljon kommentoitavaa:) |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 05.09.2006 11:53 Viestin aihe: |
|
|
Parvavaarassa kävin 12.9.2005 en voi suositella kuin metsämaiseman puolesta, ellei sitten halua metsästää pelkästään jäniksiä. Metsiensuojelualueen pohjoispuolella oli muutama taimikko mäki, joissa jäniksiä nähtiin useita, mutta vain yksi ukkoteeri. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
rexroth
|
Lähetetty: 20.09.2006 10:53 Viestin aihe: |
|
|
Huomenna pitää mennä kattelee onko siellä lintuja, kun ei kukaan ole kommentoinu.Kait siellä kulmilla jokunen on kulkenu:/ |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 21.09.2006 11:45 Viestin aihe: |
|
|
Viimeyönä tultiin pois Posiolta ja kyllähän siellä lintuja oli ihan kivasti, mutta tosi arkoja, koska ruska alkoi olla parhaimmillaan ja lehteä satoi puista jatkuvasti. Riekkoja oli todella vähän ja metsopoikueita ei havaittu yhtään, pyitä oli paljon enemmän kuin viimevuonna ja teeriä saman verran kuin viimevuonna. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|