Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Aku ***
|
Lähetetty: 14.08.2007 15:05 Viestin aihe: |
|
|
Hyvältähän nuo kaaveet näyttää, jääpi aliset kakkoseksi |
|
Takaisin alkuun |
|
|
CANADA GOOSE Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 14.08.2007 18:00 Viestin aihe: |
|
|
*Konna* kirjoitti: | CANADA GOOSE kirjoitti: | kärkkäisellä hanhen kuvat 9,90e kpl uivat ja pelto |
Miten meinaat laittaa painon kiinni noihin? Ja millaisen painon laittaisi, kun tulee meri käyttöön. |
itse en ostanut niitä, mutta näin kun porukka kantoi selkävääränä niitä.niissäkö ei ollu köliä?sinnehän se ruukataan laittaa solmulle? _________________ ********_____________________**********
!!!!!!!!!!!silmät kiinni ja sinne päin!!!!!!!!! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
poika. Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 05.09.2007 16:59 Viestin aihe: |
|
|
mites on porukalla toiminu noi hanhimagneetit? onko kestänyt? itse ostin nuita ja vähän heppoisilta vaikutti mutta ihan hyvä näköisiä! _________________ poika. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
juhojus Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.09.2007 19:44 Viestin aihe: |
|
|
poika hyviä ne on minun kokemuksien perusteella, tulee hanahet samallai ku normipeltokuville. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Apple ***
Liittynyt: 25 Tou 2005 Viestejä: 1236 Paikkakunta: Lapland, home of the lap dance.
|
Lähetetty: 05.09.2007 21:53 Viestin aihe: |
|
|
Tuli "pakon" edestä hankittua nuita GHG:n merkkareita. Hyvän näköisiä kyllä MUTTA ei niin toimivia mekaanisesti. Päitten kiinnittäminen "roppaan" ei oikein luonnistu ilman dremeliä.
Mites muilla kyseisiä kaaveita käyttävillä, onko noi liikkeen mahdollistavat tukitikut toiminut miten? Omissa tarvitsee melko kovan tuulen jotta liikettä syntyisi.
|
|
poika. Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 06.09.2007 12:29 Viestin aihe: |
|
|
juhojus kirjoitti: | poika hyviä ne on minun kokemuksien perusteella, tulee hanahet samallai ku normipeltokuville. |
joomutta sunkin kokemukset tiedetään et oo ikinä hanhia nähnykkään.. _________________ poika. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Aku ***
|
Lähetetty: 06.09.2007 18:35 Viestin aihe: |
|
|
Apple kirjoitti: | Tuli "pakon" edestä hankittua nuita GHG:n merkkareita. Hyvän näköisiä kyllä MUTTA ei niin toimivia mekaanisesti. Päitten kiinnittäminen "roppaan" ei oikein luonnistu ilman dremeliä.
|
Itsekin kaupassa räpläsin tuota kaavetta ja ihmettelin kun päätä ei meinannut saada irti. Luulis että joku viisaampi viritys olisi noissakin jo valmiina. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jani s ***
Liittynyt: 04 Kes 2005 Viestejä: 1280 Paikkakunta: Varsinais-Suomi
|
Lähetetty: 06.09.2007 21:06 Viestin aihe: |
|
|
Asettuuko hinta noissakin kuvissa siihen 20€ pintaa? Aidon tuntuisia ovat, kuvien määrä on vielä meikäläisellä kohtuullisella tasolla mutta jos ens kaudeks "muutaman" uivan sais niin sit joutaa jo autokin vaihtoon
Raportoippa apple miten noissa maalipinta kestää syksyn edetessä _________________ "let them come close to you" |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Apple ***
Liittynyt: 25 Tou 2005 Viestejä: 1236 Paikkakunta: Lapland, home of the lap dance.
|
Lähetetty: 06.09.2007 23:25 Viestin aihe: |
|
|
jani s kirjoitti: | Asettuuko hinta noissakin kuvissa siihen 20€ pintaa? Aidon tuntuisia ovat, kuvien määrä on vielä meikäläisellä kohtuullisella tasolla mutta jos ens kaudeks "muutaman" uivan sais niin sit joutaa jo autokin vaihtoon
Raportoippa apple miten noissa maalipinta kestää syksyn edetessä |
Raportoinhan minä, vaikka itse en kiireiltäni jahtiin paljon pääse, on kuvat varvasti jossain jonkun käytössä.
Kannattaa kysellä tuolta hintaa vaikka isommallekin nipulle hanhen kuvia ---> www.hcjakt.se Pulju myy GHG:n kuvia halvemmalla mitä suomalaiset. Valikoimatkin ovat parempia... Suosi suomalaista, osta ruotsalaiselta... _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
jani s ***
Liittynyt: 04 Kes 2005 Viestejä: 1280 Paikkakunta: Varsinais-Suomi
|
Lähetetty: 07.09.2007 22:03 Viestin aihe: |
|
|
Lainaus: | Suosi suomalaista, osta ruotsalaiselta... |
Kilpailuttaminen kannattaa aina _________________ "let them come close to you" |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Ta'em Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 28 Syy 2006 Viestejä: 39 Paikkakunta: Pohjois-Karjala
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
mehtamies Kanta-asiakas
Liittynyt: 24 Hei 2004 Viestejä: 227 Paikkakunta: Pohjois-Karjala
|
Lähetetty: 09.09.2007 16:31 Viestin aihe: |
|
|
Kyllä nuo ihan toimivia kuvia on ja kulkee iso kasa mukana vaikka pitemmänkin siirtymän. Viime syksynä 4 hanhea yhtenä päivänä ammutiin nuille pussi kuville/vanereille. Hinta on vaan pikkusen kova tuolla houkutuksen sivuilla kun esim cabelas.comissa 12kpl maksaa 3 kertaa vähemmän... _________________ Kyllä tämä sade tästä vielä pakkaseksi muuttuu,leuka rintaan ja kohti uusia vastoinkäymisiä |
|
Takaisin alkuun |
|
|
-= JH =- Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 09.09.2007 20:40 Viestin aihe: |
|
|
Tuolla VaneriHanhi topicissa http://forum.eralle.net/viewtopic.php?t=15044&start=270 on omista DIY Economy projektista joitain kuvia. Tälle aamulle kaksi hanttaa tonttiin ja pitää sanoa, että toimii myös sorsille.
Aika kovalta tuntuu toi 108e/12kpl ,,, Itse tein muistaakseni neljästä "suojahaalarista" 20kpl tuulipusseja - Eräs yritys sponsasi materiaalin |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Döör Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 10.09.2007 16:56 Viestin aihe: |
|
|
Olen kiinnostunut valtavasti hanhen kuvastamisesta tämän syksyn aikana.Ainoa pulma on vain kaaveiden puuttuminen.Kertokaahan viisaammat mistä ja mitä kaaveita minun kannattaisi ostaa,kun alueella jossa metsästän liikkuu pääsääntöisesti merkkareita ja kanukkeja?Eli jos ostan esim.kanukki kaaveita niin tuleeko merkkarit hyvin kanukkien kuville?Olen huomannut,että kanukit ja merkkarit viihtyisivät kyllä hyvin yhdessä mutta vahvistusta tarvisin....Ja montako kaavetta minun kannattaisi ostaa mitäkin?Mistä merihanhen kaaveita saa ostettua,koska itse en ole löytänyt kaupoista niitä?Eli tarvisin vinkkejä alkuun pääsemiseen.
Koittakaa saada selvää sanomastani Kiitos kaikille avustusta antaville. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jarih Kanta-asiakas
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 2086 Paikkakunta: Kirkkonummi
|
Lähetetty: 10.09.2007 20:23 Viestin aihe: |
|
|
Döör kirjoitti: | Eli jos ostan esim.kanukki kaaveita niin tuleeko merkkarit hyvin kanukkien kuville?Olen huomannut,että kanukit ja merkkarit viihtyisivät kyllä hyvin yhdessä mutta vahvistusta tarvisin... |
Me ei saatu merkkareita tulemaan kanukkikuville. Vasta kun hankittiin merkkarikuvia, alkoi hanttaa tuleen kuville asti. Kanukkikuvia kävivät katsomassa, mutta kaarsivat pois kun olivat tarpeeksi lähellä. Nämä oli meidän kokemuksia, voi olla että joillain on toiminut. _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
|