OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

lisäys edelliseen

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Hirven ja peuran metsästys
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Vieras






LähetäLähetetty: 14.09.2004 09:46    Viestin aihe: lisäys edelliseen Vastaa lainaamalla viestiä

lisäys vielä....

eli lähtönopeus ko. patruunassa on 850 m/s. Olen ajatellut tätä raskaampien .300 win mag patruunoiden sijaan (14,3 Mega jne) lähinnä ampumisen vuoksi, kyllähän .300 potkii pahemmin kuin jotkut muut.

Kokemuksia yleisesti .300 win mag:sta ja / tai kyseisesta luodista ja patruunasta? hirvijahdissa olen passissa vaan, ei koirarymyämistä.

M.
Takaisin alkuun
eij
Kanta-asiakas


Liittynyt: 14 Hei 2004
Viestejä: 354

LähetäLähetetty: 14.09.2004 22:11    Viestin aihe: 300wmag Vastaa lainaamalla viestiä

no mahollisimman raskas ja mahollisimman hitaaksi ladattuna ok.on sitten kyse oryx tai hammerhead.

jos kyse peltohirvistä ja matka yli 150,niin sitten nopeuksia lisää ja käyntiä.

mulla 338wmag ja 19.4gram woodleigh lähtönopeus 700m/s
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Hirven ja peuran metsästys Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com