OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Air-Tex kalvopuku
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 39, 40, 41  Seuraava

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
dxman

LähetäLähetetty: 20.09.2004 13:47    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Osataan sitä ison veden takanakin.

http://www.huntamerica.com/wwwthreads/ubbthreads.php?Cat=

Täällä meno vielä siistiä tuohon verrattuna.
Vieras

LähetäLähetetty: 20.09.2004 19:33    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Michigan kirjoitti:
Olen tilannut elämäni ensimmäisen Air-Tex -puvun ja tulinpa lukemaan metsämiesten kokemuksia.
Eipä täällä kovin miehekästä meininkiä ole: kaiken maailman rivouksia ja aina väliin uskonnolla herjaamista.
Vanhanaikaista! Junttimaista! Onko Suomessa tuollaistakin vielä?

Keskustelkaa asiasta ja asiallisesti. jos haluatte käydä sivistyneestä miehestä. Sorry, opettava sävy mutta tämä palsta on julkinen keskustelupalsta ja se julkisuus asettaa tyylille vähän korkemmat vaatimukset kuin sikalan takana möyrästämiselle.

Voit ihan huoletta viettää aikaa jossain muualla.Me ollaan niin huonoja oppimaan.Sinullekin voisi joku muu kuin opastajan osa sopia paremmin.Voisit vaikka aloittaa sivistyneen käyttäytymisen lopettamalla sen möyrästämisen. Evil or Very Mad
Takaisin alkuun
kummastelija
Vieras

LähetäLähetetty: 21.09.2004 08:07    Viestin aihe: Airtex kalvopuku Vastaa lainaamalla viestiä

Mikähän siinä on että Airtex puku nyt niin kovasti puhuttaa?? Sehän on hyvä että köyhemmätkin metsämiehet saavat KOHTUULLISIA asuja ostettua ja samalla hinnat tippuu merkkivaatteissa kun tulee kilpailua. Pitäisi kaikkien olla tyytyväisiä tilanteeseen, eikö vain???
Se mikä itellä tuossa puvussa ärsyttää on mainonta. Se kun suorastaan hyppii silmille melkein joka sivulta esim. Metsästä-lehteä lukiessa. Ilmeisesti Erätukun toimituskykykään ei ole ihan linjassa räväkän mainonnan suhteen. Pikkaisen hillitympää mainontaa niin ei ehkä tulis näin kovasti herjausta housuista ja takeista. (TOSI tärkeitä asioita elämässä niinkuin kalsarit ja sukatkin Wink
Takaisin alkuun
beaglesi
Kanta-asiakas

LähetäLähetetty: 21.09.2004 09:20    Viestin aihe: Re: Airtex kalvopuku Vastaa lainaamalla viestiä

"kummastelija" kirjoitti: Sehän on hyvä että köyhemmätkin metsämiehet saavat KOHTUULLISIA asuja ostettua. Shocked

Onko se todellakin köyhyyden merkki jos käyttää Airtexiä???
En ihan lähtis tuota alleviivaamaan, kun miettii kenen kaikkien tuttavien päällä kyseistä pukua on nähnyt...
Itselläni ei ole toistaiseksi mitään Gore-tex/Airtex pukua, joten se taitaa tehdä minusta jo yhteiskuntakelvottoman metsästäjän. Sad
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras

LähetäLähetetty: 21.09.2004 09:44    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

[Voit ihan huoletta viettää aikaa jossain muualla.Me ollaan niin huonoja oppimaan.Sinullekin voisi joku muu kuin opastajan osa sopia paremmin.Voisit vaikka aloittaa sivistyneen käyttäytymisen lopettamalla sen möyrästämisen. Evil or Very Mad[/quote]

Kyllä ei voi muuta kuin ihmetellä tätä metsastysnetin meininkiä. Tämä on kyllä off topic mutta ei tässä ole muutenkaan asiasta kirjoiteltu. Kyllä tuntuu, että eräillä ihmisillä olisi aamulääkitys jäänyt ottamatta tai jos ei sitä niin joku itsensä tuntemisen ja tunteiden hallinta kurssi jossain kansalaisopistossa tekisi terää. On se kumma ettei ylläpitäjä puutu tälläiseen kirjoitteluun olleenkaan ( tämänkin viestin saa poistaa jos haluaa )

Minä itse olen sitä mieltä, että netissä pitää käyttäytyä kuin tapasit henkilön elävässä elämässä. Nimimerkin takaa !&%¤#"! on oksettavaa. Tai jos nämä henkilöt oikeasti käyttäytyvät näin, niin saattaa olla elämä aika vaikea ja katkeraa kun on "aina oikeassa".

No tämähän ei ole mitenkään tavatonta. Alatyylin kirjoittelua ja henkilökohtaisuuksia löytyy miltä tahansa nettisivulta. Kyseessä on aika monesti nuori turhautunut henkilö joka purkaa patoutumiaan. En jaksaisi millään uskoa, että sama toistuisi metssästysnetissä. Mutta niin vain taitaa olla, tuskin aikuiset kokeneet metsämiehet lähtee tälläiseen V-tyyliin mukaan. Mene ja tiedä, joka tapauksessa tälläisenään on metsästysnetti vastenmielistä luettavaa ja tästäkin vetää varman joku herneen nenään.
Takaisin alkuun
Kettu

LähetäLähetetty: 21.09.2004 10:04    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mitenkäs tämä nyt liittyy airtexiin? Mielestäni paras tapa pitää tasoa yllä löytyy vain omasta toiminnasta. Joten asiaan: Yllättynyt olen tuon airtexvaatetuksen kestävyydestä. Kun viime jouluna lahjaksi sain, niin odotin, että persaukset irvistelee viimeistään toukokuussa. Airtexkuteet on olleet päällä käytännöllisesti katsoen joka päivä ja metsässäkin on tullut rämmittyä näissä ihan kunnioitettavasti. Vetskarit ja vetimetkin edelleen ehjänä. Noh ans kattoo, kun hirviryynäykset alkaa. Vasta sen sotatoimen jälkeen annan loppuarvostelut tämän vaatetuksen vuoden kestäneestä käyttökokeilusta Smile Emäntä meni tilaamaan jo jonkin aikaa sitten sen airtex-ulkoiluasun. Sitähän odotellaan vieläkin. Ja kun tiedetään erätukun logistisen ei-omaa-varastoa-ollenkaan lähtökohdan, niin odotellaankin vielä vähän aikaa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Yahoo Messenger
Sikametso
Vakituinen kirjoittaja

LähetäLähetetty: 21.09.2004 15:52    Viestin aihe: Se kaupantekijäis fleese Vastaa lainaamalla viestiä

Mulla ollu air-tex reilu viikon ja en voi kuin kehua. Yksi neppari tosin oli huono mutta lupasivat laittaa niitä postissa ja jotain muuta samassa kuoressa.

Mutta positiivisin yllätys mulle oli se tilaajalahjaksi saatu kääntöfleese! Laitoin t-paidan päälle sen viimeksi kun kanalintujahdissa olin, koko reissun satoi vettä, mulle EI TULLU HIKI ENKÄ KASTUNU SADEVEDESTÄKÄÄN! Ihme.

Miellyttävä kokonaispaketti, housut ne on varsinki hyvät olla tuommoset vedenpitävät hengittävät.

Ei ole kokemusta aiemmin eikä gore-texeistä paitsi meindlin kengissä (jotka on hyvät kans)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kalvopukua harkitseva
Vieras

LähetäLähetetty: 21.09.2004 16:01    Viestin aihe: Re: Se kaupantekijäis fleese Vastaa lainaamalla viestiä

Sikametso kirjoitti:
Mulla ollu air-tex reilu viikon ja en voi kuin kehua. Yksi neppari tosin oli huono mutta lupasivat laittaa niitä postissa ja jotain muuta samassa kuoressa.

Mutta positiivisin yllätys mulle oli se tilaajalahjaksi saatu kääntöfleese! Laitoin t-paidan päälle sen viimeksi kun kanalintujahdissa olin, koko reissun satoi vettä, mulle EI TULLU HIKI ENKÄ KASTUNU SADEVEDESTÄKÄÄN! Ihme.

Miellyttävä kokonaispaketti, housut ne on varsinki hyvät olla tuommoset vedenpitävät hengittävät.

Ei ole kokemusta aiemmin eikä gore-texeistä paitsi meindlin kengissä (jotka on hyvät kans)

Hienoa että olet tyytyväinen kuten jo tuhannet muutkin Air-Texin tilanneet.
Onhan Air-Tex markkinajohtaja vuonna 2004 eli useampi kuin joka toinen puku on Air-Tex ja menestys jatkuu.
Tyytyväinen asiakas on paras mainos.
Takaisin alkuun
Mörökölli
Vieras

LähetäLähetetty: 22.09.2004 07:56    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Anonymous kirjoitti:
[Voit ihan huoletta viettää aikaa jossain muualla.Me ollaan niin huonoja oppimaan.Sinullekin voisi joku muu kuin opastajan osa sopia paremmin.Voisit vaikka aloittaa sivistyneen käyttäytymisen lopettamalla sen möyrästämisen. Evil or Very Mad

Kyllä ei voi muuta kuin ihmetellä tätä metsastysnetin meininkiä. Tämä on kyllä off topic mutta ei tässä ole muutenkaan asiasta kirjoiteltu. Kyllä tuntuu, että eräillä ihmisillä olisi aamulääkitys jäänyt ottamatta tai jos ei sitä niin joku itsensä tuntemisen ja tunteiden hallinta kurssi jossain kansalaisopistossa tekisi terää. On se kumma ettei ylläpitäjä puutu tälläiseen kirjoitteluun olleenkaan ( tämänkin viestin saa poistaa jos haluaa )

Minä itse olen sitä mieltä, että netissä pitää käyttäytyä kuin tapasit henkilön elävässä elämässä. Nimimerkin takaa !&%¤#"! on oksettavaa. Tai jos nämä henkilöt oikeasti käyttäytyvät näin, niin saattaa olla elämä aika vaikea ja katkeraa kun on "aina oikeassa".

No tämähän ei ole mitenkään tavatonta. Alatyylin kirjoittelua ja henkilökohtaisuuksia löytyy miltä tahansa nettisivulta. Kyseessä on aika monesti nuori turhautunut henkilö joka purkaa patoutumiaan. En jaksaisi millään uskoa, että sama toistuisi metssästysnetissä. Mutta niin vain taitaa olla, tuskin aikuiset kokeneet metsämiehet lähtee tälläiseen V-tyyliin mukaan. Mene ja tiedä, joka tapauksessa tälläisenään on metsästysnetti vastenmielistä luettavaa ja tästäkin vetää varman joku herneen nenään.[/quote]

Taitaa vieraalla olla huomattavasti suuremmat vaatimukset muitten suhteen kuin mitä pystyy itse täyttämään.Tuntuu tuo hänen oma asiallisuus olevan salaisuus jota hän vain itse ymmärtää.Eikös elämä olekin vaikeaa?Lääkityksenhän kyllä voi aina aloittaa.Ei toinna odotella liian kauan.
Takaisin alkuun
Öykkä
Vieras

LähetäLähetetty: 22.09.2004 11:46    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kun mulla sattuu olemaan syks2003 ostettu air-tex.
Ilmeisesti malli 2004 missä ei ole tuata Drop Stop pintakäsittelyä (Nyyh).
Oiskos jollain vinkkiä (ohjetta). Millä sais vanhemman air-tex puvun enemmän vettä hylkiväks.
Joku kalvopuvun pesuaine tai hoitoaine. Ettei tuu tukittua hengitys aukkoja (huokosia).
Kun tuolla erätukun sivuilla ei ollu mitään pesu/hoitoaineita myytävänä.
Eikä ollu ohjetta miten saa vahvistetua näissä uusissa 2005 mallin puvuissa Drop Stop käsittelyä. (Jos se vaikka ajankuluessa heikkenee). Tuli vaan mieleen!!!
Muuten toi 2004 malli on ihan OK! Näin syys viimoille ja sateille!

Pahoittelen virheitä kun on toi luki-häiriö. Niin ne opet ainaki väitti!

KIITOS arvoisat herrat,rouvat ja neidit vinkeistä!
Takaisin alkuun
vikke_90
Vakituinen kirjoittaja

LähetäLähetetty: 22.09.2004 12:14    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

no joo ihan käytännöllinen ku sattuipas äiti tommoset tilaamaan ja eilen oli housut sit koe käytöllä ihan hyvät ei mitää moittimista housuissa ollut,mutta musta takki olisi hienompi kuin sininen.Metsälle kuitenkin suositten ihan chevalierin tai jahti jaktin pukuja sillä ne ovat metsälle paljon käytännöllisemmät Cool ja väritkin sopivat metsästämiseen paremmin
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
Kettu

LähetäLähetetty: 23.09.2004 04:23    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

vikke_90 kirjoitti:
no joo ihan käytännöllinen ku sattuipas äiti tommoset tilaamaan ja eilen oli housut sit koe käytöllä ihan hyvät ei mitää moittimista housuissa ollut,mutta musta takki olisi hienompi kuin sininen.Metsälle kuitenkin suositten ihan chevalierin tai jahti jaktin pukuja sillä ne ovat metsälle paljon käytännöllisemmät Cool ja väritkin sopivat metsästämiseen paremmin

Jahti jakt metsästyspuku on väriltään ihan passeli metsästykseen. Ei se ainakaan sininen ole.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Yahoo Messenger
Sikametso
Vakituinen kirjoittaja

LähetäLähetetty: 23.09.2004 09:13    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Varmaan tarkoitti sitä erätukun tuulipukua.. Senkin hinta vain (enmuista) vaikka arvo jopa (enmuista) ja eikä siinä vielä kaikki vaan mukana vielä (enmuista)

Varmaan tuppaa olla kiirus niillä pakkauslinjoilla.
Takaisin alkuun
maku013
Kanta-asiakas

LähetäLähetetty: 27.09.2004 03:11    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

DoDii...laitetaas tännekii välilä topikkiin liittyvää.

Kävästiin si perheen kanssa Siikanevalla talsimassa iltapäivän pikakierros, 2v poika lastenrinkassa selässä ja A-TEX päällä.

Hikihän siinä tuli (vaikka alusasuna lyhyet kalsarit + poolo) ja huomasin sen saman, mitä muutkin täälä kertoneet - taskussa (kamera läpän alla olevassa "povarissa" ja känny "radiopuhelintaskussa") olevat elektroniset laitteet saivat pisarakuorutuksen alta aikayksikön.

Eli ei kannattane laittaa ko. taskuihin mitään jos enempi liikkuu, ellei se ole minigrip-pussissa. Itselläni ko. keksintöjä ei tietenkään ollut mukana, joten siirsin kännyn helmataskuun ja kameran käteen - tuli si kuvattuakin enempi.

Question:Joten Kertokaas muut, ko. tuotteen emppiiriset testaajat - onko nuo taskut mielestänne kalvon päällä vai alla (sisä vai ulkopuolella)? Meinaan jos ovat kalvon ulkopuolella, silloin tuo tuntuis hengittävän ees rahtusen. Saman ilmiön olen muuten havainnu tuoss drymax-asussani, kun käy iltalenkillä.

-maku013-
Takaisin alkuun
hq
Kanta-asiakas

LähetäLähetetty: 28.09.2004 17:49    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Öykkä kirjoitti:
Oiskos jollain vinkkiä (ohjetta). Millä sais vanhemman air-tex puvun enemmän vettä hylkiväks.
Joku kalvopuvun pesuaine tai hoitoaine. Ettei tuu tukittua hengitys aukkoja (huokosia).
Kun tuolla erätukun sivuilla ei ollu mitään pesu/hoitoaineita myytävänä.

Nikwax Tech-wash. Käyttöohjeen mukainen käsittely puhdistusaineineen (jonka nimestä ei muistikuvaa, myydään usein tuplapakkauksina Tech-washin kanssa) kanssa ja puku päällä voi mennä vaikka suihkuun.

Reissu kauden aloituksesta päättyi eilen ja mukana oli taas yksi uusi budjettipuku (Deerhunter, "Deer-tex" -kalvolla) joka käy passipuvuksi muttei hengitä muuten riittävästi. Pitäisi pestä sekin Tech-washilla että saisi siitä pinnan kunnolla vesitiiviiksi, se auttaisi paremmin hengittävään pukuun jonka vesitiiviys on ongelma eikä toisinpäin.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT - 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 39, 40, 41  Seuraava
Sivu 23 Yht. 41

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa