Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Alfred007 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.05.2008 11:17 Viestin aihe: Luvan uusinta lähdössä vetämään |
|
|
Sain tossa viime Heinäkuussa haulikkoon luvat mutta vain määräaikaisesti, eli vuoden päästä eli näillä hetkillä olisi luvat uudistettava ja uudistettaessa tulee selvittää todisteellisesti ampumaharrastus. Seuraanhan en ole kuulunut, enkä aio liittyäkkään, sillä käytän useita ratoja ja useista muistakin syistä.
Noh, nyt lähtee vallesmannille oma pidetty päiväkirja jossa eritelty excelillä jokainen päivä, laukausten määrää myöten. Lisäksi jokaiselta ostetulta kierrokselta ratavahdin kuittaus, kun siis ampumassa olen käynyt! Tämän lisäksi erään tutuimmaksi tulleen ratavahdin allekirjoitus että olen käynyt radalla. Tämän lisäksi vielä kaverin (aseluvallinen) todistus siitä että olen ampunut sen kanssa. Tämän lisäksi vielä oma selvitys miksi en ole liittynyt ampumaseuraan, vaikka tiedän ettei laki sitä velvoittakkaan
Saas nährä KELPAAKO! Sitten pitää vielä todeta laitoksella että jos nyt haen .22 pistooliin luvat niin onkohan tämä sama ruljanssi taas edessä! |
|
Takaisin alkuun |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
TAK85 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 08.05.2008 09:13 Viestin aihe: |
|
|
Aika jämptisti olet asiasi hoitanut. Ei varmaan tule sanomista. Mutta turhaan sitä selittelet miksi et ole johonkin seuraan liittynyt. Suomessa on onneksi vapaus kuulua tai olla kuulumatta yhdistyksiin. Yhdistyksiin kuulumattomuuskaan ei kuitenkaan ole minkäänlainen suositus. |
|
Takaisin alkuun |
|
sasu Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 08.05.2008 17:25 Viestin aihe: |
|
|
TAK85 kirjoitti: | Suomessa on onneksi vapaus kuulua tai olla kuulumatta yhdistyksiin. |
Samoin Suomessa on vapaus saada tai olla saamatta aselupaa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|