Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
BePSiman1 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 24.08.2008 09:37 Viestin aihe: |
|
|
Juu, just noi tapahtui mutta siinä "lonkkaosumassa" oli ehkä hieman tarkoitushakuista taktikointia
Killejä siellä tuntuu olevan taas reippaanlaisesti ja tietääkseni niistä on viime kesänä oltu yhteydessä viranomaisiin. Jatkotapahtumista ei ole tarkempaa tietoa _________________ sanoopi "vanha" Bps - mnetissä jo vuodesta -99... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
reinobeagle Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 25.08.2008 13:49 Viestin aihe: |
|
|
Ne kissat on kyllä jonkinlainen riesa, mutta ei varmaan kannata mennä ihan asioikseen niitä ampumaan, kun tämä setä voi saada taas jonkun hepulin. Vaikuttaisi, että ainakin pääpiirteissään se elää nyt omaa rauhallista elämäänsä idyllisessä Pajulammen ympäristössä
Jos se meinaa päälle käydä niin voihan tuota varsin testata, että kuinka se herralla varttimaili taittuu (liikunta ei ole koskaan pahaksi siinä iässä) |
|
Takaisin alkuun |
|
|
BePSiman1 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 25.08.2008 16:19 Viestin aihe: |
|
|
Jos sinne Pajulammelle menee semmoisella ennakkoasenteella että siellä on joku vaarallinen hullu joka käy heti päälle ja on vielä pieni pelko ja epävarmuus mielessä niin parempi sitten jättää menemättä jos siltä tuntuu.
Tuommoisten käyttäytymiseen vaikuttaa eniten se vieraan suhtautuminen häneen. Jos näyttää että pelkää tai suhtautuu avoimen vihamielisesti niin bensiiniähän se vaan on liekkeihin ja pahimmassa tapauksessa saattaa roihahtaa.
Itse olen pärjännyt loistavasti molempien em. persoonien kanssa morjestamalla ja heittämällä muutaman ystävällisen sanan vaikka vaan ilmoista tai pelkästään tervehdyksen kättä heilauttamalla.
Viimesyksynäkin jatistiin kissamiehen kanssa melkoinen tovi hanhista ja siianpyynnistä...
Enempi minulla on ollut ongelmanpoikasia jahtihommissa ns. "terveiden" kanssa mutta johtuneeko se sitten sielujen sympatiasta _________________ sanoopi "vanha" Bps - mnetissä jo vuodesta -99... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Osara Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 25.08.2008 18:39 Viestin aihe: |
|
|
Se ukkeli kerran hoki siinä rannassa vaan, että hauli tulloo happaman perässä!?Niin kait se vissiin tullee. _________________ Panosten lukumäärä ei korvaa puutteellista ampumataitoa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 25.08.2008 19:58 Viestin aihe: |
|
|
BePSiman1 kirjoitti: |
Enempi minulla on ollut ongelmanpoikasia jahtihommissa ns. "terveiden" kanssa mutta johtuneeko se sitten sielujen sympatiasta |
Aina sitä sen verran hullujen kanssa pärjää... Kun muistaa, ettei ne purematta niele nekään. On totta, että ihminen se tämäkin kaveri on muiden joukossa ja varmasti ihan ookoo jäbä tosiaan, kun sen kanssa juttelis hiukan. Katsoo kait sitä kuka tahansa hiukan pitkään ja puistelee päätänsä, jos joku painelee pyssyn kanssa ohi korvat luimussa.
Tulee tuolla rannoilla ja metsissä vastaan sellaisiakin tapauksia, että joutuu tuota "hullun määritelmää" hiukan tarkistamaan uudestaan aina välillä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
pumppu-mies Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 25.08.2008 20:05 Viestin aihe: - |
|
|
Huh huh.. Näiti viestejä lueskellassa ei voi kuin olla tyytyväinen,ettei täällä päin ole tuollaisija kahjoja. En uskaltaisi varmaan metsälle lähteä kun ei tiedä missä se kyttää.. _________________ TakametsienMies |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Bob Miller Kanta-asiakas
Liittynyt: 14 Hei 2006 Viestejä: 448 Paikkakunta: Tavipaikat Oulun suunnalla
|
Lähetetty: 26.08.2008 13:59 Viestin aihe: Re: - |
|
|
pumppu-mies kirjoitti: | Huh huh.. Näiti viestejä lueskellassa ei voi kuin olla tyytyväinen,ettei täällä päin ole tuollaisija kahjoja. En uskaltaisi varmaan metsälle lähteä kun ei tiedä missä se kyttää.. |
Täytyy olla tyytyväinen ettei täällä päin ole tuollaisia kahjoja. Kissaukko on omien kokemuksien mukkaan ihan rento ja harmiton. Mitä nyt vähän älisee välillä. Mitenkä te uskallatte metästääkkään kun se pyssyki paukahtellee niin kovasti ku ampuu, kauhia ääni hui _________________ Postaajana 100% pelle ja pyyntimiehenä täys vitsi! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
djkizmo Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 27.08.2008 09:38 Viestin aihe: |
|
|
pajulammen ympäristössä eräät viljelee mustikoita eikä sinne ole muilla asiaa!
emännälle tuli joku eukko paasaan: "mee muualle poimimaan, itelle oon tässä koko kesän kasvatellu!" |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 27.08.2008 12:02 Viestin aihe: |
|
|
djkizmo kirjoitti: | pajulammen ympäristössä eräät viljelee mustikoita eikä sinne ole muilla asiaa!
emännälle tuli joku eukko paasaan: "mee muualle poimimaan, itelle oon tässä koko kesän kasvatellu!" |
Just just Siinä tuli sitä aiemmin mainostamaani juttua, että ei se kissamies tosiaankaan ole ihmistä kummenpi. Tollaset ne enemmän vaikuttaa erikoisilta ilmestyksiltä..huh huh.
Minulla kasvaa muuten ensi kesäksi Pudasjärvellä hilloja eli älkää vaan prkl menkö niitä poimimaan!! Niin ja älkää ampuko niitä minun kasvatti hanheja, jotka kohta tulee tänne Lapista!! Haapanoita voitte 2 tai 3 ampua, mutta ei enempää, kun kasvatan niitäkin. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
BePSiman1 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 27.08.2008 17:23 Viestin aihe: |
|
|
Tänä vuonna Oulunsalossa on niin vähän marjoja ettei tälle syksylle ole yhtään karhuhavaintoa. Toissa syksynähän täällä ihmisten nurkissa pyöriskeli karhu 3 pennun kanssa mutta silloin olikin parempi marjavuosi _________________ sanoopi "vanha" Bps - mnetissä jo vuodesta -99... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
töyhtöhyyppä Kanta-asiakas
Liittynyt: 07 Maa 2005 Viestejä: 1784 Paikkakunta: p 7200248 m , i 3423456 m
|
Lähetetty: 27.08.2008 17:31 Viestin aihe: |
|
|
Ja jos siellä haluaa yksin vallata parhaat jahtipaikat, niin tekeytyy vaan hulluksi ja örisee puskassa itsekseen. Ei muut uskalla tulla lähellekkään |
|
Takaisin alkuun |
|
|
RealExtreme Kanta-asiakas
Liittynyt: 24 Hel 2008 Viestejä: 3283 Paikkakunta: Häilyvä raja hyvän & pahan alueella
|
Lähetetty: 27.08.2008 17:43 Viestin aihe: |
|
|
Eikös tuo ole ihan normaalia käytöstä teille, vai turisteja tässä ajellaan muualle? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
töyhtöhyyppä Kanta-asiakas
Liittynyt: 07 Maa 2005 Viestejä: 1784 Paikkakunta: p 7200248 m , i 3423456 m
|
Lähetetty: 27.08.2008 17:54 Viestin aihe: |
|
|
Minä olen ihmetellytki, että miksei oulunsalon puolella ole ikinä porukkaa jahdissa. Vissiin kaikki kuullu huhuja "hulluista", eikä uskalla astella rantaan. Siellä sitte muutama "hullu" hykertelee mielissään ku saa ihan omassa rauhassa passitella... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 27.08.2008 18:15 Viestin aihe: |
|
|
töyhtöhyyppä kirjoitti: | Minä olen ihmetellytki, että miksei oulunsalon puolella ole ikinä porukkaa jahdissa. Vissiin kaikki kuullu huhuja "hulluista", eikä uskalla astella rantaan. Siellä sitte muutama "hullu" hykertelee mielissään ku saa ihan omassa rauhassa passitella... |
Aijai alat olla liian lähellä totuutta On meillä lokoisaa Oulunsalossa, odotahan kun kerromme Riutunkarin kummituksesta tai Varjakan valkohaista? Mitä tuumaatte kerrotaanko kaikki vaa annetaanko turistien löytää nämä? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Satchmou Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 27.08.2008 18:17 Viestin aihe: |
|
|
Kerro kerro! |
|
Takaisin alkuun |