Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Passimiäs Vakituinen kirjoittaja
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
tapmar Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 06.10.2008 22:30 Viestin aihe: |
|
|
Minulla on käsitys, että tuo advanced elements olisi melko laadukas vehje. Yhdellä kaverin kaverilla on ja kuuleman mukaan ollut tyytyväinen.
Itse ostin alkukesästä vähän lelumman Coleman Fastback-kajakin. Turun Stockmannilla puoleen hintaan 300EUR. Oli rauhallisessa suvantokäytössä oikein kiva peli. Muutaman kerran kävin virvelöimässä, tein muutaman kilometrin testireissuja ja alkusyksystä sorsapassiin ja sorsien nouto onnistui todella hyvin. Myös tavaran kantokapasiteetti on hyvä.
Merikäyttöön ja koskiin sitä ei voisi suositella. Varsinkin tuuliherkkyys oli yllätys. Iso pinta-ala ja painoa ei yhtään - sivuvastaiseen meno melko työlästä. Joka tapauksessa vehje oli oikein kiva kokonaisuus. Sähköpumppu täyttää parissa minuutissa ja tyhjentääkin nopeasti. Se, että kajakin saa auton tavaratilaan rullalle, on tietysti Hyvä asia.
Kaikki päättyi kuitenkin kyyneliin. Pari viikonloppua sitten pudotin sorsan joka jäi siipirikoksi. Lähdin kajakilla sitä hakemaan. Kesken etsinnän huomasin kajakin olevan reilusti puolillaan täynnä vettä. Neopreenikahluuhousujen läpi en huomannut sitä aiemmin. Ehdin just ja just takasin rantaan. Oli minulla paukkuliivit päällä, joten ei siinä nyt sillä tavalla hätää ollut. Ilmeisesti venttiilit vuotavat ja tuosta ei enää kalua saa. Katsotaan, saako maahantuojalta takuuseen uuden. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|