Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
-Demo- Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.11.2008 19:27 Viestin aihe: Koiran ruoka nimeltä BOOSTER |
|
|
Onko kellään kokemuksia kyseisestä pöperöstä? jos niin minkälaisia?
ei pahan hintainen ainakaan... 38€/15kg... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Foxeye Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 07.11.2008 23:02 Viestin aihe: |
|
|
Yhden säkin olen syöttänyt koirilleni tota poweria ja ainakin se maistui. On kyllä ihan harvinaisen halpaa mutta kyllä se aina jonkun luppa säkin voittaa laadussaan. _________________ Eat, sleep, hunt, repeat! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
-Demo- Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 08.11.2008 16:58 Viestin aihe: |
|
|
täytyy varmaan kokeilla säkillinen.. meinaa nykynen pöperö maksaa yli 50€/15kg nii aattelin jos löytys joku muu "hyvä mutta halpa" |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Petonen
|
Lähetetty: 10.11.2008 09:04 Viestin aihe: |
|
|
Boosterista en tiedä, mutta meillä koiruudet syö Jahti&Vahtia. 15 kg kanariisiä maksaa 25€. Sarjassa löytyy myös metsästysajaksi vahvemmat vaihtoehdot. Perusruokana ihan hyvä ruoka. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
M..M Kanta-asiakas
Liittynyt: 07 Kes 2011 Viestejä: 594 Paikkakunta: POHJOIS-SAVO
|
Lähetetty: 27.07.2012 07:49 Viestin aihe: |
|
|
onkos jo kellään laajempaa kokemusta kyseisestä ruuasta. _________________ MITÄ ET TEE TÄNÄÄN, EI SITÄ TARVITSE TEHDÄ HUOMENNAKAAN |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jonesis Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 27.07.2012 08:04 Viestin aihe: |
|
|
Meillä jahti/vahti vaihdettiin boosteriin. Ainakin omille koirille boosteri on toiminut hyvin. Ruokaa kuluu vähemmän ja energiaa riittää. Kun koirat on paljon sisällä niin eväiden täytyy olla sellaiset ettei koirat kokoajan haise.
Kolme vuotta tuota boosteria syötetty. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Berkele Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 27.07.2012 09:03 Viestin aihe: |
|
|
Booster oli vielä pari vuotta sitten oikein hyvänoloinen ruoka. Vuosi sitten resepti vaihtui. Ruoka haisee niin pahalle, etten ainakaan itse sitä suuhuni laittaisi. Koira myös tuntui vain laihtuvan tupla annoksella jahtikauden ulkopuolellakin. Vaihdettiin takaisin first choiseen. Loppu se laihtuminen. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
nilviäinen Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 27.07.2012 13:11 Viestin aihe: |
|
|
Itse syötän toiselle jämptille kys.ruokaa ja hyvin toimii.
Vanhemmalle koiralle ei tunnu sopivan,menee pakki sekasin.
Me tilataan lava kerrallaan ruokaa ja ringissä on n.15 toveria.
Meidän kokemukset ovat positiiviset boosterista,eikä kukaan ole valittanut hajusta.
Olisko pahanhajuista säkkiä säilytetty väärin,liian lämpimässä? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
tuhola Kanta-asiakas
Liittynyt: 29 Maa 2004 Viestejä: 21398 Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa
|
Lähetetty: 27.07.2012 13:19 Viestin aihe: |
|
|
Joo etenkin nuo rasvapitoiset nappulat härskiintyy aika helposti. Eipä ne kelpaa häävisti koirallekkaan sen jälkeen.
Eipä ole tullut Boosteria kokeiltua. Itse syötän koirilleni Valion Hight energyä. Mielestäni hyvin pelaava perusruoka. Pskaa tulee vähempi kuin monella muulla ruualla ja sopii kaikille viidelle koiralleni hyvin. pska on tummaa ja kiinteää. Suht edullista ruokaa on. Muistaakseni jotain 33-35€ 15kg säkki. Eikä tarvitse paljoa antaa per vuorokausi. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
remari1 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 27.07.2012 15:52 Viestin aihe: |
|
|
joskus tuli sitä vahvinta buusteria syötettyä mut lopetin ku aiheutti sakuissa ihan hillittömän janon.muuten ois ollu ihan ok ruoka eli tuli lihaksia ja koirat jakso painaa... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
DPM Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 27.07.2012 16:02 Viestin aihe: |
|
|
Ihan käypäiseltä ruualta vaikutti, kun vielä pari vuotta sitten tuota syötin seisojalle. Sitten yhtenäistettiin ruokapuoli samaan tuon nykyisen akan koirien kanssa, jolloin vaihtui jahtivahtiin. En oo mitään eroa huomannu maistuvuudessa, ulosteen määrässä tai muussakaan. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Monkey B Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 27.07.2012 19:52 Viestin aihe: |
|
|
Mun mielestä mikään kuivaraksu yksinään ei ole riittävää sapuskaa koiralle. Jotain siihen täytyy lisäksikin heittää. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
tuhola Kanta-asiakas
Liittynyt: 29 Maa 2004 Viestejä: 21398 Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa
|
Lähetetty: 27.07.2012 20:54 Viestin aihe: |
|
|
Monkey B kirjoitti: | Mun mielestä mikään kuivaraksu yksinään ei ole riittävää sapuskaa koiralle. Jotain siihen täytyy lisäksikin heittää. |
+1
En ole mitenkään erityisen hyvin perehtynyt millä koiraa pitäisi ruokkia mutta monenmoista kotiruuan tähdettä annetaan ja lihaa ja luita tietysti myös. Ei ole ollut mitään ruokaan liittyviä ongelmia koskaan.
Toki välillä koirat saa vain raksuja. Hyvin maittaa ruoka. Ja jos ei maita niin yleensä seuraavana päivänä maittaa. olen pyrkinyt opettamaan koirat siihen että kuppi tyhjenee vauhdilla eikä siinä sitten turhaan nirsoilla. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Fraga Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.07.2012 18:26 Viestin aihe: |
|
|
Tutulla meni vissiin peräti 2 koiraa veriripulille(karkaekarvaisia saksanseisojia) kun alkoi syöttää Boosterin Poweria ja ruuanvaihto ei tapahtunut mitään yhdellä kertaa.
Omalle koiralle syötin tuota Boosterin Puppya ja se meni ihan hyvin. Nyt sitten vaihdetaankin aikuisruokaan ja se on ainakin ensimmäinen säkki CIBAU-merkkistä. _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Fraga Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 31.07.2013 11:58 Viestin aihe: |
|
|
Onko porukallakertyny kokemuksia ProBooster koiranruuista? Itse oon seisojalle syöttäny Adult Maxia ja jämynpennulle ensin säkki mini&medium puppya ja nyt säkki menossa maxi puppya. On ainakin noille sopinut hyvin. _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
|