OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Hyvä neuvo tarpeen

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Ohjeita ongelmatilanteisiin ja Netiketti, lue tämä ennen kuin kirjoitat tai rekisteröidyt!
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Neuvoton
Vieras





LähetäLähetetty: 30.10.2004 19:07    Viestin aihe: Hyvä neuvo tarpeen Vastaa lainaamalla viestiä

Tarvitsen metsänettiläisten apua koskien päätöstä, jolla on suuri merkitys minulle.

Olen jo pitkään epäillyt, että vaimoni on uskoton. Usein käy niin että kännykkä soi toistuvasti ja hän vain vilkaisee puhelimeen ja katkaisee soiton vastaamatta siihen. Hän on usein "tyttöjen" kanssa ulkona, ja kun kysyn keiden tyttöjen, on kyseessä aina joku työkaveri jota en tunne. Olen yrittänyt seurata ikkunasta kun hän palaa taksilla kotiin, mutta hän kävelee aina viimeisen korttelivälin ja minä ainoastaan kuulen kuinka auto ajaa matkoihinsa. Mahtaako olla taksikaan? Pari päivää sitten halusin tarkistaa kellonajan hänen kännykästään, ja hän sai siitä huutoraivarin kiljuen ettei hänen kännykkäänsä saa koskea ja että minä kyylään. En ole halunnut kovistella häntä tästä asiasta ja luulen etten edes halua tietää totuutta asiasta, mutta eilisiltana päätin kuitenkin tarkistaa tilanteen. Päätin jäädä väijyyn asuntomme lähellä olevaan puistikkoon pensaan juurelle röllipuku päällä ja kivääri kädessä. Pitkähkön odottamisen jälkeen kujamme päähän pysähtyikin mersu jossa vaimoni suuteli kiihkeästi minulle täysin tuntematonta miestä, näin tämän täysin selvästi kiikaritähtäimen läpi.

Kun päästin liikkuvat eteen ase teki vinosyötön. Pitäisikö minun teidän mielestänne luopua kokonaan näistä vihreistä muovilippaista ja siirtyä takaisin peltilippaisiin vai onko olemassa jokin vippaskonsti jolla nämä koesarjan lippaat saadaan toimimaan virheettömästi?
Takaisin alkuun
admin
Site Admin


Liittynyt: 04 Maa 2004
Viestejä: 1373

LähetäLähetetty: 24.11.2004 21:01    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Onneksi hän ei lukenut ASE-lehteä .

Nyt ASE-lehti erikoishintaan: Seitsemän numeroa kestotilauksena hintaan 33,90 euroa.


Tilaa mailitse:
aselehti@aselehti.fi


..............se luotettava tietolähde.....................
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
fange
Kanta-asiakas


Liittynyt: 09 Elo 2004
Viestejä: 1325
Paikkakunta: Inarista etelään

LähetäLähetetty: 24.11.2004 21:03    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Laughing
admin pisti hyvän
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
admin
Site Admin


Liittynyt: 04 Maa 2004
Viestejä: 1373

LähetäLähetetty: 24.11.2004 21:03    Viestin aihe: Lukijoiden kommentit.... Vastaa lainaamalla viestiä

http://forum.metsastys.net/forum/viewtopic.php?t=8041
http://forum.metsastys.net/forum/viewtopic.php?t=8042
http://forum.metsastys.net/forum/viewtopic.php?t=8043
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
admin
Site Admin


Liittynyt: 04 Maa 2004
Viestejä: 1373

LähetäLähetetty: 24.11.2004 21:11    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

fange kirjoitti:
Laughing
admin pisti hyvän


Pakko on yrittää..... Cool
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Ohjeita ongelmatilanteisiin ja Netiketti, lue tämä ennen kuin kirjoitat tai rekisteröidyt! Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com