Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
perisofeus Kanta-asiakas
Liittynyt: 25 Lok 2006 Viestejä: 6147 Paikkakunta: Rovaniemi
|
Lähetetty: 15.09.2009 09:46 Viestin aihe: |
|
|
Valmistajan pitäisi ottaa uusi piippu ja lähettää asiakkaalle asap.
Se olisi sitä palvelua. Asiakas kärsii turhaan komento-vastuuketjun siirappisesta toiminnasta. Olen samaa mieltä, että kun kausi on meillä lyhyt niin pitäisi tapahtua. Talvella ei ole enään mitään kiirettä. Suomalaisen maahantuojan tulisi hoitaa asia puheluin ja selvittää meidän tilanne. Tälläkin foorumilla on kai 30000 lukijaa joten sillä on enemmän merkitystä kuin jollain keskieuroopan jöyssillä. _________________ Villilä, ei-kesitetyllä meänkielelä joka päivä, ympäri vuen. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jukka66 Kanta-asiakas
Liittynyt: 24 Maa 2004 Viestejä: 1888
|
Lähetetty: 15.09.2009 10:00 Viestin aihe: |
|
|
eraker kirjoitti: | Blaserin palvelu maahantuojan toimesta !
Lähetin erään aseen Suomen maahantuojalle ja olin jo saanut Korsholm:n tuomion aseestani !( Tanskan edustaja!)ETTÄ HETI SAKSAAN KORJATTAVAKSI !
Soitin maahantuojalle jo Tanskasta että mitäs tehdään ?
Vastaus oli että kunhan näemme aseen, eivät uskoneet minua ja Tanskan päätä !
Toimitin aseen heille jo yli viikko sitten ja eivät ole edes vaivautuneet soittamaan minulle kertoakseen tilanteesta!
Onkos tämä normaalia toimintaa ??? |
Eiköhän ihan jokaisella alalla myyjä halua nähdä tuotteen, jossa vika on. Varsinkin jos ja kun se on korjattavissa kotimaisin voimin = nopeammin kuin Saksan kautta lähettelemällä.
eraker kirjoitti: | Et tainnut lukea tuota alkua !
Olen soittanut toimitusjohtajalle kyseiseen firmaan ja myös tuolle Rosenergille vai mikä se nyt oli. Eivät vaan viitsi soittaa mulle ja kertoa mikä on tilanne ! |
Ja sinulleko nyt on ihan yyylivoimaista soittaa ja kysyä jos asia on jo vaikka hoidossa... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
paralaksisäätö
Liittynyt: 15 Tam 2009 Viestejä: 3 Paikkakunta: kempele
|
Lähetetty: 15.09.2009 18:59 Viestin aihe: maahantuoja |
|
|
Ihmetyttää tämä keskustelu palstoila vuodattelu? Olemme vastaan ottaneet jälleenmyyjämme lähettämän postipaketin 10.9.2009, joka sisälti asiakkaan D99 drillingin lähetystunnus JJFI 0000004 00016547459. Ase toimitettiin saman päivän aikana 10.9.2009 Blaser tehtaalle tarkastusta varten, lähetys tunnus CE805838597FI. En ymmärrä miten tässä tapauksessa olisi voitu toimia nopeammin???
Terveisin
Ismo Rosenberg
All Optics Finland Oy |
|
Takaisin alkuun |
|
|
igorrock Kanta-asiakas
Liittynyt: 26 Maa 2004 Viestejä: 13930
|
Lähetetty: 15.09.2009 19:18 Viestin aihe: |
|
|
Mahdoitteko kenties unohtaa ilmoittaa toimistanne asiakkaalle. Mikään ei ole niin ikävää kuin epätietoisuus siitä missä mennään. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|