Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Hiilikuitu nuolien pituus? |
Käytän täyspitkiä nuolia |
|
12% |
[ 3 ] |
Katkaisen nuolet ennen käyttöä itse |
|
50% |
[ 12 ] |
Pyydän myyjää toimittamaan oikeaan mittaan katkaistut nuolet |
|
33% |
[ 8 ] |
Käytän jotain muuta nuolimateriaalia kuin hiilikuitua |
|
4% |
[ 1 ] |
|
Ääniä yhteensä : 24 |
|
Kirjoittaja |
Viesti |
wirolainen Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 21.10.2009 10:31 Viestin aihe: Kysely nuolista ja niiden pituuksista |
|
|
Mors,
pistetään kysely pystyyn että kuinka moni oikeasti lyhentää nuolensa ennen metsään menoa. Lähinnä koskee hiilikuitunuolia...
Itsellä kokemusta X-Weave slt200 nuolesta. Jousen mukana tuli määrämittaan katkaistut nuolet, mutta itse ostettuja nuolia en katkaissut eikä osumapisteessä ole eroa 10-30m matkalta. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
nuuskapeke Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 21.10.2009 10:37 Viestin aihe: |
|
|
Itse käytän samoja nuolia, ja kaupasta ostetut huntterit katkaisen itse samanpituisiksi. Katkaiseminen on helppoa jos sinulla on esimerkiksi sirkkeli tai joku muu vehje jossa pyörimisnopeus on tarpeeksi suuri. Merkkaat kohdan mistä poikki ja varmuudeksi sulituksen puolelle katkaisukohdasta maalarinteippi ettei säikeitä lähde. _________________ Taivaaseen mennään katselemaan maisemia, helvettiin mennään seuran takia |
|
Takaisin alkuun |
|
|
heiluri Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 21.10.2009 19:47 Viestin aihe: |
|
|
Teen puukeppini itse mäntyisistä aihioista. _________________ Kertalaakiyhdistys |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Toppu Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 21.10.2009 21:41 Viestin aihe: |
|
|
rautasahalla sahaamalla saa ittekki tehtyä. varovasti sahailee nii ei tuu säikeitä ja hyvin osuu ku osaa ampua _________________ Panoksia, Paljo!
http://mrkonepaja.blogspot.fi |
|
Takaisin alkuun |
|
|
nuuskapeke Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 21.10.2009 21:59 Viestin aihe: |
|
|
Juu onnistuuhan se silläkin, mutta vielä helpommin sirkkelillä _________________ Taivaaseen mennään katselemaan maisemia, helvettiin mennään seuran takia |
|
Takaisin alkuun |
|
|
mirage Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 22.10.2009 09:47 Viestin aihe: |
|
|
Dremeliin kierrokset täpölle ja teippi katkaisukohtaan merkiksi ja sitten vaan teipin reunaa pitkin poikki. Jos tulee vino leikkaus niin samalla vehkeellä saa hiottua tasaiseksi. _________________ no enhän minä kun ootin että joku muu ampuu ensin... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Toppu Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 22.10.2009 18:53 Viestin aihe: |
|
|
joo mutta ku ei oo kiirus mihinkää, eikä tee sarjatuontantona nii kerkiää sahailee _________________ Panoksia, Paljo!
http://mrkonepaja.blogspot.fi |
|
Takaisin alkuun |
|
|
pse Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 22.10.2009 21:09 Viestin aihe: |
|
|
Itse ainakin lyhennän nuolet sopiviksi.Tuo sopivuus on sitten komproromissi painon,pituuden ja spinen suhteen...keveämpi nuoli on nopeampi ja lopullisen spinen säädön voi tehdä sulituksella,kärjen/insertin painolla ja viimekädessä jopa säätämällä paunoja. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Late-84 Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 24.10.2009 23:10 Viestin aihe: |
|
|
sorvilla+ mattopuukon terästä tehdyllä terällä katkaisu on melko vaivatonta, ja varmana on suora leikkaus.( Hiilikuitu putki) _________________ bowtech captain. vaportrail limb driver arrow rest, vaportrail strings, shibuya sight, maxima. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Pikkuhannu Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 25.10.2009 19:15 Viestin aihe: |
|
|
Itse tilaan katkaistuna.
Helpottaa kummasti, eikä tuo niin paljon maksa... Sorvia voisikin kokeilla kyllä seuraavalla kerralla, cnc-koneeseen vaan stoppari ja ohjelma niin saa aina oikean pituisia.. _________________ Perinnejousi se olla pitää... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|