Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
tapanih Kanta-asiakas
Liittynyt: 20 Jou 2007 Viestejä: 1290 Paikkakunta: Posio
|
Lähetetty: 15.07.2010 22:51 Viestin aihe: |
|
|
Aurauskulmista sain muuten tietooni, että 1..3 mm, mutta auraustako vaiko haritusta...tenkkapoo.
Panin suunnilleen nollille, ja hyvä tuli. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Wikke Kanta-asiakas
Liittynyt: 09 Elo 2004 Viestejä: 9501
|
Lähetetty: 16.07.2010 07:26 Viestin aihe: Re: Sukisuki |
|
|
BillyJoe kirjoitti: | Suzuki SJ413 Vetelee minne sattuu |
Jos kaikki teknisesti kunnossa, ei pitäisi hirveästi vedellä muutoin kuin kovalla tuulella (kevyt ja korkea) sekä uraisella tiellä (mahtava 1.2m raide väli ei natsaa juuri muiden urien kuin latujen kanssa ).
Vaikka kaikki kunnossa niin sj:iitten maantieomituisuuksien pähkäily on vähän kuin Nissan Micran maasto-ominaisuuksien miettiminen, niitä nyt vaan ei juuri ole...
Oikealla asenteella noillakin tekee pitkiäkin reissuja.
Talveksi kannattaa hankki hyvät nastakumit, on nimittäin aika "eläväinen" ajettava jäisellä tiellä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
RiUDE Kanta-asiakas
Liittynyt: 24 Maa 2004 Viestejä: 20455 Paikkakunta: Savonlinna
|
Lähetetty: 16.07.2010 07:28 Viestin aihe: |
|
|
Kyllähän vetely on 410:n ominaisuus, 413 on aavistuksen parempi, mutta aivan kauhea sekin.
Vielä jos rengastus poikkeaa alkuperäisestä, niin 410 pitäisi kieltää tieliikenteestä .
Itse ajelin pari vuotta 410:llä.
Mutta hyvä peli se muuten on.
Ja huom., 410 tapauksessa, autolla ei ajeta, vaan autoa ajetaan! _________________ Savo suureksi. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Wikke Kanta-asiakas
Liittynyt: 09 Elo 2004 Viestejä: 9501
|
Lähetetty: 16.07.2010 07:39 Viestin aihe: |
|
|
Aikanaan omassa 410:sä loppu ylimääräiset vetelyt ja heilumiset sekä vaeltelut kun puslat ja iskarit uusi. Vaihtui kyllä aika pian "isolohkoon" lähinnä viidennen vaihteen takia, pidemmät matkat sujui aavistuksen mukavammin. Muutoin niistä en kyllä löytänyt eroa ajettavuudessa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
pohjanmaanpoika Kanta-asiakas
Liittynyt: 18 Kes 2005 Viestejä: 603
|
Lähetetty: 16.07.2010 10:26 Viestin aihe: |
|
|
viitisen vuotta takaperin oman sj:n panin kiertoon. Hyvä peli menemään maastossa pikku rakentelulla. Manuaaliset napalukot eteen ja pikku korotuspalat ja vinssiä keulaan/perään. Ison maasturin ominaisuudet pienessä koossa (lue kulutus ). Nimenomaan MAASTOauto. Kyllä 30 km. työmatkaa satunnaisesti ajeltuna oli täyttä työtä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
valmet 412s Kanta-asiakas
Liittynyt: 13 Maa 2004 Viestejä: 16975 Paikkakunta: pohjois-stakunta
|
Lähetetty: 16.07.2010 11:37 Viestin aihe: |
|
|
ei minulla suszuki ainakaan mihinkään vedellyt, suoraan kuin juna. kaikki laakerit ja ne vähät nivelet vaihdettu, rengastus 235 leveä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
BillyJoe Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 01 Mar 2009 Viestejä: 43 Paikkakunta: Turku
|
Lähetetty: 16.07.2010 23:08 Viestin aihe: |
|
|
Tänään ajelin Suzukilla tulpat korvissa, niin ihan mukavaahan tuo matkantekokin oli kun vertaa edelliseen tilanteeseen. Ja vetely tais johtua urista nyt kun oikein sitä kunnolla tarkkailin. Pientä klappia saattaa ohjauksessa olla ja täytyy alkaa sitä tutkimaan.
Täytyy isommat renkaat hankkia niin saa vähän maavaraa lisää. Lähinnä lumessa ajoa varten. Onko kellään ehdotuksia? _________________ Suzuki SJ413 -87
Tikka M77 12/70
Tikka M65 .30-06
Sako .222 |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Villedz Vieras
|
Lähetetty: 16.07.2010 23:43 Viestin aihe: |
|
|
Itsellä olisi tarkoitus laittaa maasturi mallia lava.
Vaihtoehdot on hiluksi,taro,kinggi,....mitähän noista ehtis. Tietysti 4 runneri.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
tuhola Kanta-asiakas
Liittynyt: 29 Maa 2004 Viestejä: 21122 Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa
|
Lähetetty: 17.07.2010 00:01 Viestin aihe: |
|
|
Osta multa Mitsubishi L200 4wd. Olisi myynnissä. Vuosimallia -91, hinta 2700e. Laatikkoremppa tehty, ei syö öljyä ja pelaa komiasti. Muovinen lavakaukalo. Alla insa sahara 235/70 16 renkaat n. puolet pinnasta jäljellä.
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Villedz Vieras
|
Lähetetty: 17.07.2010 00:03 Viestin aihe: |
|
|
Onko tuo millä koneella?
Pitäisi tosiaan ensin myydä tuo passatti poies..sillä kun ei !&%¤#"! pääse sinne minne haluan,kovaa pääsee..mutta se ikä on mennynä jo ohi. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
hiippari Kanta-asiakas
Liittynyt: 11 Mar 2005 Viestejä: 687 Paikkakunta: Etelä pohojanmaa
|
Lähetetty: 17.07.2010 00:09 Viestin aihe: |
|
|
tuhola kirjoitti: | Osta multa Mitsubishi L200 4wd. Olisi myynnissä. Vuosimallia -91, hinta 2700e. Laatikkoremppa tehty, ei syö öljyä ja pelaa komiasti. Muovinen lavakaukalo. Alla insa sahara 235/70 16 renkaat n. puolet pinnasta jäljellä.
|
missä päin ep:tä tuhola vaikuttaa? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
tuhola Kanta-asiakas
Liittynyt: 29 Maa 2004 Viestejä: 21122 Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa
|
Lähetetty: 17.07.2010 00:12 Viestin aihe: |
|
|
Villelle, että 2,5 litranen ilman turboa. Laiskahan se on mutta maastossa pääsee sen mitä lava-autolla tarvitsee. Niin ja toiset vähä kuluneemmat insa saharat mukaan, 235/75 15. Vanteineen.
Hiipparille että ihan täällä e-p:n eteläkärjessä.. Ja tarpeen tullen muuallakin. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Villedz Vieras
|
Lähetetty: 17.07.2010 00:17 Viestin aihe: |
|
|
Kyllä tuollakin tarpeeks lujaa halutessaan piääsee...todettu juttu 900 euron verran |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Veppeli Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 10 Maa 2008 Viestejä: 30
|
Lähetetty: 17.07.2010 00:56 Viestin aihe: |
|
|
Itse tuoli hommattua Jimny, jolla pitäis tulevat jahdit yrittää käydä. Viime kevään lumilla ajot ainakin lupailee hyvää, vaikei mitään modauksia ookaan. Tuskin täällä tuollaisia talvia taas hetkeen tulee, että millää kulkupelillä ei pääse etenemään. Paitsi moottorikelkalla ja Jimnylläkin mennään hyvin kelkkauraa... Mitä normi Jimnyyn kannattais tehdä että ajo-ominaisuudet maasto-ajos paranis? Vai kannattaako tehdä mitään, jos sillä meinaa normaalisti liikenteeski ajella... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Villedz Vieras
|
Lähetetty: 17.07.2010 01:45 Viestin aihe: |
|
|
Nuo lyhyet on vähän niin ja näin maantieajossa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|