Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
steppe Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 14.10.2010 19:01 Viestin aihe: Kokemuksia Rengas-Onlinesta? |
|
|
Nykyiseen autoon pitäisi hankkia ensi kesäksi uudet renkaat alle. Tuli sitten vastaan Rengas-onlinen sivut ja heillä on renkaita mielestäni erittäin kilpailukykyiseen hintaan, kun vertaa paikallisten kivijalkakauppojen hintoihin. Kyseessä on siis saksalaisen Delticom AG:n nettikauppa, mutta onko muilla minkäänlaisia kokemuksia tilatuista renkaista? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Pyrykoira Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 14.10.2010 19:37 Viestin aihe: |
|
|
CR-V:hen tilasin sieltä kesä Bridgestonet n.puoleen hintaan täkäläisistä tarjouksista. Toimitus aika 3 - 5 pv. Nastarenkaat ovat hintavia, koska Saksassa niitä ei mene kaupan. Nastarenkaat tilasin nastarengas.fi ja toiseen autoon nordenrengas nettikaupasta. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
steppe Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 14.10.2010 19:43 Viestin aihe: |
|
|
Kiitoksia! Tuossa äsken kaveri soitti ja lähti puhetta renkaista, niin kertoi tilanneensa rengas-onlinesta itelleen kesärenkaat ja olleen tyytyväinen. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
LPJ Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 14.10.2010 19:57 Viestin aihe: |
|
|
Itse olen myöskin tilannut tuolta renkaat muutama vuosi taappäin.
Renkaat tuli kotiovelle asti, ennenkuin olin niitä edes maksanut.
Ajattelin käyttää palvelua toisenkin kerran.
Ainut, että kun sinne pitää antaa sähköpostiosoite, niin sinne tulee sitten mainosta lähes viikottain.. Eli anna se osoite, jota et välttämättä käytä, jos "spämmi" häiritsee |
|
Takaisin alkuun |
|
|
nikosa Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Lok 2008 Viestejä: 151 Paikkakunta: 7 veljeksen kunta
|
Lähetetty: 14.10.2010 20:02 Viestin aihe: |
|
|
Kesärenkaat tilasin sieltä, toimittivat suoraan asennuspaikkaan ja sieltä tuli soitto kun renkaat oli tulleet. Sovittiin asennus ja hoplaa, säästin kaikkiaan 230€ suomen hintoihin verrattuna. _________________ P.V.R
PETA = People Eating Tasty Animals |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Gerberos Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 14.10.2010 22:25 Viestin aihe: |
|
|
Olen myös yhdet renkaat tuolta tilannut ja palvelu on hyvää. Renkaatkin oli hyvät (regalit eli dunlopin tehtaan tekeleet). Pitää muistaa että kaikki renkaat jotka tuolta tilaat ei ole samaa kamaa mitä suomen maassa. Ne on suurimaks osaks keskieuroopan teille tehtyjä. Siellähän asfalttikin on vähän erilaista. Kumi on joskus vähän kovempaa. Esim Nokian Hakka H on saksassa Nokian Hakka. Eli ei ihan sama rengas. Näiden tilattujen renkaiden perusteella on kuultu joskus näitäkin nokialaisia arvosteltavan turhan äänekkäiksi renkaiksi, joka ei nyt suoranaisesti ole ihan sama jos arvosteltaisiin Hakka H:ta. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Sudo Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 14.10.2010 23:10 Viestin aihe: |
|
|
Itse olen pariin otteeseen tilannut rengas-onlinelta nakit perheen autoihin, aina on tilattu tavara tullut perille sinne mihin on sovittu joten siltä osin ei moitittavaa.
Toinen mielestäni erinomainen paikka on brittiläinen Camskill ( www.camskill.co.uk ), jonka palveluihin olen viime aikoina siirtynyt täysin. Omien rengasvalintojeni kohdalla hinnat ovat olleet rengas-onlinea halvemmat ja tiettyjen renkaiden saatavuus parempi.
Kannattaa hieman nettiä selaamalla vertailla hintoja näiden kahden välillä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
mercury Kanta-asiakas
Liittynyt: 14 Kes 2010 Viestejä: 487 Paikkakunta: etelä-pohjanmaa
|
Lähetetty: 15.10.2010 07:38 Viestin aihe: |
|
|
itse myös tilasin rengas-onlinesta renkaat muutama vuosi takaperin... Takkua oli niin !&%¤#"!! Renkaat oli hukassa ympäri eurooppaa... Löyty välillä millon mistäkin ja loppujen lopuksi noin kuukauden päästä renkaat tuli minun työpaikalle:) toimitusosoitteeksi olin laittanut luonnollisesti kotiosoitteen... Ehkä tämä siksi kun tilasin hieman erikoiset renkaat mitä ei suomen varastoista löytynyt... Muutama suomalainen rengasfirma toimittaa /välittää näitä onlinen renkaita... Siksi on joillain niin lyhyt toimitusaika... Muutenhan renkaat ei millään tule saksasta kolmessa päivässä... _________________ joskus joutsenetkin näyttävät kurjilta |
|
Takaisin alkuun |
|
|
rocco Kanta-asiakas
Liittynyt: 16 Jou 2007 Viestejä: 525 Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
|
Lähetetty: 15.10.2010 08:35 Viestin aihe: |
|
|
Itse tilasin tuolta aikoinaan, tai siis tilasin mutta renkaita en koskaan saannut.
En omien kokemuksien perusteella suosittele kenellekkään!
Aikamoista sähläämistä oli silloin, ja asiakaspalveluun kun soitti niin meni viikko että sai kiinni henkilön joka "osaisi suomea".
Ja tämäkin henkilö oli käsitykseni mukaan joku rakkaan itänaapurin tuliaisia, eikä senkään puheesta tolkkua saannut. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
LG1 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 15.10.2010 08:45 Viestin aihe: |
|
|
Maastorenkaat olen kerran tilannut. Säästö oli tuolloin n.200 euroa Suomi-tarjouksiin verrattuna. Ne tuli kotiovelle, muistaakseni melko nopeasti. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
egi Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 15.10.2010 15:08 Viestin aihe: |
|
|
Pari kertaa tilannut renkaita tuolta, eikä valittamista. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
agriman
|
Lähetetty: 15.10.2010 15:16 Viestin aihe: |
|
|
Moottoripyörään olen renkaita tuolta tilannut. Reilussa viikossa kotiovelle toimitettu. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
steppe Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 15.10.2010 16:04 Viestin aihe: |
|
|
Eli on niitä ollut negatiivisiakin kokemuksia. Kiitoksia Sudolle linkkivinkistä, pitääkin tutustua heidänkin tarjontaan. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
löppöpetra Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 15.10.2010 17:29 Viestin aihe: |
|
|
Ainakin Nokian renkaat huomattavasti kalliimpia kuin paikkakuntani liikkeessä. _________________ Koittakaa PETRATA vähän! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
steppe Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 15.10.2010 19:09 Viestin aihe: |
|
|
Pitää mun käydä kyselemässä paikallisista liikkeistä ensin. Yhdessä paikallisessa liikkeessä Mabor (Continentalin halpamerkki) renkaat oli vuonna 2008 elokuussa 90 €/kpl ja Continentalit kalliimpia. Onlinessa oli ainakin kolme Continentalin rengasta, joita katsoin, niin hakemassani koossa halvin niistä 59,60 €/kpl ja kallein 63,30 €/kpl. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|